۱۲۶۴۷۰۳
۴۰۷۶
۴۰۷۶
پ

قبرستان جدید این شهر را در مسیر سیلاب ساختند!

شهردار کرمان درباره آرامستان جدید این شهر گفت: در زمان افتتاح شرایط به‌گونه‌ای بود که ناگزیر به جابه‌جایی بودند، اصل این تصمیم قابل دفاع است، اما می‌شد مکان مناسب‌تری انتخاب شود و به نظر می‌رسد باید کارشناسی بیشتری صورت می‌گرفت.

ایرنا: شهردار کرمان درباره آرامستان جدید این شهر گفت: در زمان افتتاح شرایط به‌گونه‌ای بود که ناگزیر به جابه‌جایی بودند، اصل این تصمیم قابل دفاع است، اما می‌شد مکان مناسب‌تری انتخاب شود و به نظر می‌رسد باید کارشناسی بیشتری صورت می‌گرفت.

قبرستان جدید این شهر را در مسیر سیلاب ساختند!

سعید شعرباف، در مورد آرامستان «بهشت کریمان» با بیان اینکه این آرامستان در هنگام افتتاح زیرساخت‌های لازم را نداشته است،  افزود: امسال بودجه قابل توجهی در شهرداری برای تأمین زیرساخت‌های آرامستان جدید گذاشته و مسیر دسترسی به آرامستان برق‌کشی شد که رو به پایان است و تا یک ماه آینده، تمام مسیر روشن خواهد شد.

او در ادامه گفت: در زمینه ناایمن بودن جاده دسترسی به آرامستان جدید کرمان، به‌خاطر شیبی که دارد، نیاز به احداث خط دوم برگشت وجود دارد که حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان فقط برای ساخت مسیر دوم نیاز است.

قبرستان جدید این شهر را در مسیر سیلاب ساختند!

شهردار کرمان با اشاره به اینکه آب آرامستان جدید کرمان هنوز لوله‌کشی نشده و آب آشامیدنی به این مجموعه منتقل می‌شود،افزود: به‌دلیل وجود کوه‌ها در بالادست آرامستان و شکل کاسه‌ای که محل قرار گرفتن آرامستان دارد، خطر سیلاب وجود دارد که هزینه قابل توجهی برای مقابله با سیلاب انجام شده اما هنوز ناکافی است.

او تصریح کرد: در زمان افتتاح آرامستان جدید، شرایط به‌گونه‌ای بود که ناگزیر به جابه‌جایی بودند، اصل این تصمیم قابل دفاع است، اما می‌شد مکان مناسب‌تری انتخاب شود و به نظر می‌رسد باید کارشناسی بیشتری صورت می‌گرفت و هم‌اینک، وظیفه ما این است که این زیرساخت‌ها را فراهم کنیم.

قبرستان جدید این شهر را در مسیر سیلاب ساختند!

شهردار کرمان ادامه داد: با توجه به اینکه پیمانکار چند بار تغییر کرده، ساخت مجموعه غسالخانه و مجتمع‌های تجاری به تعویق افتاد که ساخت آن طبق طراحی، بین ۶ تا هفت ماه طول می‌کشد که فعلا غسالخانه موجود در جاده جوپاری را بهسازی کرده‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج