جاباما
۱۲۶۵۷۳۶
۱۳۴۸
۱۳۴۸
پ

طرفداران موسیقی متال مراقب باشند!

به دنبال سر و صدای انتشار آلبوم جدید گروه متالیکا و تور آتی آن، کلاهبرداران شروع به مورد هدف قرار دادن افراد علاقه ‌مند به موسیقی متال، از طریق جعل هویت در رسانه های اجتماعی کرده اند.

اقتصاد آنلاین: به دنبال سر و صدای انتشار آلبوم جدید گروه متالیکا و تور آتی آن، کلاهبرداران شروع به مورد هدف قرار دادن افراد علاقه ‌مند به موسیقی متال، از طریق جعل هویت در رسانه های اجتماعی کرده اند.

گروه پرطرفدار متالیکا به هواداران خود در مورد کلاهبرداری بودن اهدای رمزارز، پیش از انتشار آلبوم جدید خود به نام ۷۲ Seasons هشدار داد.

پس از این اطلاعیه‌های جعلی، متالیکا از طرفداران خود خواست که از اهدای رمزارز به این گروه خودداری کنند و اظهار داشت: "بیایید تا حد امکان شفاف باشیم. [هدایای کریپتو متالیکا] کلاهبرداری است."

طرفداران موسیقی متال مراقب باشند!

بر اساس گزارش کوین تلگراف، طبق گفته شرکت امنیتی بلاکچین CertiK، کلاهبرداری‌های رمزارزی در یک سال ۵۰۰ درصد افزایش یافته است. کلاهبرداری مربوط به گروه متالیکا نیز باعث افزایش چنین آماری خواهد شد.

همچنین از طرفداران خواسته شد که تعاملات خود را با اکانت‌های وریفای شده متالیکا محدود کنند، به ویژه زمانی که با اطلاعاتی سر و کار دارند که به نظر واقعی نیست.

متالیکا در ۶ دسامبر نوشت: "در حالی که جامعه رمزارزی از نشانه‌های چنین کلاهبرداری‌هایی آگاه هستند، هدف از اطلاعیه ما، آگاهی دادن به افراد غیر کریپتویی و طرفداران عمومی بوده که ممکن است به سادگی قربانی چنین کلاهبرداری‌هایی شوند."

متالیکا همچنین فهرستی از کانال‌های رسمی رسانه‌های اجتماعی را به اشتراک گذاشت تا اطمینان حاصل کند که هیچ طرفداری در معرض کلاهبرداری‌های گسترده ارزهای دیجیتال قرار نگیرد.

کلاهبرداران رمزارزی حتی به قربانیان FTX نیز رحم نکرده و ویدیوهای جعلی منتشر کردند که در آن نوید یک هدیه را می‌داد که «ارز دیجیتال شما را دو برابر می‌کرد».

آخر هفته، یک اکانت وریفای شده خود را به عنوان سم بنکمن فرید، بنیان‌گذار FTX معرفی و ده‌ها کپی از این ویدیوهای دیپ‌فیک منتشر کرد که به کاربران FTX در یک کلاهبرداری فیشینگ که برای تخلیه کیف پول‌های رمزارزی آنها طراحی شده بود، «غرامت ضرر» را ارسال کرد.

این ویدیوهای مورد بحث از کلیپ‌های مصاحبه قدیمی سم بنکمن فرید استفاده و صدا را دستکاری می‌کند تا اطلاعات نادرست درباره طرح بازیابی وجوه FTX منتشر کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج