۱۲۶۵۹۶۹
۴۱۸۵
۴۱۸۵
پ

سردار اشتری: دیگر خویشتنداری نخواهیم کرد

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه بیش از ۷۰ روز است که پلیس در میدان مقابله با فتنه گران حضور مقتدرانه دارد، گفت: پلیس با کسانی که امنیت مردم را هدف قرار داده‌اند قاطعانه برخورد خواهد کرد و دیگر خویشتنداری نخواهد کرد.

دیده‌بان ایران: سردار اشتری در سخنرانی روز دانشجو در دانشگاه افسری گفت: شما دانشجویان بایستی به واسطه حضور در این دانشگاه و همچنین بر تن داشتن این لباس مقدس و جایگاهی که دارید خداوند متعال را شاکر باشید و با عهد و پیمانی که با شهدای عزیز و والامقام بسته اید با اقتدار در مسیر شهدا قدم بردارید.

فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه مطالب فوق عنوان کرد: بیش از ۷۰ روز است که کارکنان فراجا در اقصی نقاط کشور در میدان مقابله با فتنه گران حضور مقتدرانه دارند و طی این مدت اجازه نداده‌اند که معاندان و ضدانقلاب به اهداف شوم و پوشالی خود برسند؛ پلیس با کسانی که امنیت مردم را هدف قرار داده اند قاطعانه برخورد خواهد کرد و دیگر خویشتنداری نخواهد کرد.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" فتنه اخیر معاندان را جنگ ترکیبی تمام عیار عنوان کرده اند، خاطر نشان کرد: امروز دشمن به بهانه های مختلف با بکارگیری تمام توان و ظرفیت خود به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، این در حالی است که به لطف خداوند متعال و هدایت های حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی و ایثارگری و پایمردی همکاران انتظامی در سراسر کشور به عنوان حافظان امنیت و همچنین وجود بسیج و سپاه دشمن در اهداف خود ناکام مانده است و پلیس با کسانی که موجبات ناامنی مردم را فراهم آورند و به جان، ناموس و مال مردم آسیب وارد کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد و کسانی که به اموال و جان مردم آسیب می رسانند آشوب گر هستند و مجرم شناخته می شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج