۱۲۶۶۳۶۲
۱ نظر
۱۰۳۰۶۴
۱ نظر
۱۰۳۰۶۴
پ

نماینده جنجالی اظهاراتش درباره حجاب را پس‌گرفت

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص مباحثی که پیرامون مسدودشدن حساب بی حجاب‌ها مطرح شده است، ضمن تکذیب این موضوع گفت: هیچ طرحی در این خصوص مطرح نشده، اما قانون عفاف و حجاب اجرا می‌شود و مجلس هم بر آن نظارت می‌کند.

فارس نوشت: حجت‌الاسلام حسین جلالی به مساله قانون عفاف و حجاب در کشورمان پرداخت و اظهار کرد: بعد از اغتشاشاتی که در کشور رخ داد برخی اغتشاشگران اعلام کردند در صورتی عقب‌نشینی می‌کنند که جمهوری اسلامی از قانون عفاف و حجاب کوتاه بیاید.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس ادامه داد: رعایت حجاب در شرع، عرف و اخلاق یک اصل بوده و مهم‌تر از همه قانون است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در مقابل قانون‌شکنی کوتاه نمی‌آید و در این مدت هزینه‌هایی هم پرداخت کرده است، تصریح کرد:، اما اغتشاشگران زمانی که دیدند نتیجه نمی‌گیرند به دستور خارج‌نشینان اقدام به قانون‌شکنی و کشف حجاب کردند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به این نکته اشاره کرد که در دنیا قانون‌شکنی قابل تحمل نیست و ادامه داد: به‌طور مثال در غرب اگر زباله از خودرو بیرون انداخته شود راننده خودرو مشمول جریمه می‌شود، بنابراین قانون‌شکنی هزینه دارد و در کشور ما هم قانون محترم است و اگر قانون نباشد هرج و مرج ایجاد می‌شود.

وی به برخی مباحث که در فضای مجازی مطرح و تحریف می‌شود پرداخت و ابراز کرد: ما در خصوص عفاف و حجاب خلا قانونی نداریم و هیچ‌گونه تغییری در این قانون ایجاد نشده، ممکن است روش اجرای آن تغییر کند زمانی با گشت ارشاد، زمانی توسط پلیس امنیت اخلاقی و گاهی ممکن است با ارشاد، مباحث معرفتی و شناختی اجرا شود و دست مجری قانون است. اینکه گفته می‌شود حساب افراد مسدود می‌شود هیچ طرحی بر مسدودشدن حساب‌ها نیست و کسی هم چنین موردی را پیشنهاد نداده است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: قانون عفاف و حجاب اجرا می‌شود و مجلس هم بر این قانون نظارت می‌کند. نمی‌توانیم نسبت به این هنجارشکنی و رهاشدگی در کشور بی‌تفاوت باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نقره داغ روزگار

      دم از کدوم قانون میزنی که اصلا اجرا نمیشه این قانونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج