۱۲۶۷۶۴۲
۳۰۵۷۸
۳۰۵۷۸
پ

نکته مهم درباره پوشش دختر نادر طالب‌زاده

مراسم بزرگداشت مرحوم نادر طالب زاده امروز در پردیس سینمایی ملت برگزار شد. نکته قابل تامل در این مراسم حضور دختر آن مرحوم با پوششی متفاوت از آن چیزی است که در رسانه‌های رسمی تبلیغ و ترویج می‌شود که البته این موضوع واجد یک نکته قابل تامل است.

پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی خبری- تحلیلی سینمامثبت: مرحوم نادر طالب زاده فردی تحصیل‌ کرده در غرب بود اما این مساله تاثیری در ظواهر زندگی وی نگذاشته و باعث خودباختگی او نشده بود و همانگونه که در این تصویر مشاهده می‌کنید همسرش در تمام محافل رسمی پوششی داشته که حتی از عرف حجاب بانوان در ایران هم فراتر است.

نکته مهم درباره پوشش دختر نادر طالب‌زاده

اما در مراسم تقدیر از این هنرمند که روز گذشته برگزار شد، «مریم طالب زاده» دختر وی با پوششی ظاهر می‌شود که شباهتی به مادرش ندارد و بیشتر با پوشش دختران جوان و معمول ایرانی تناسب دارد. مریم حتی به رعایت حدود حجاب شرعی که از محل رستنگاه مو آغاز می‌شود هم اعتنایی نداشته و ندارد و در یک کلام «حجاب او حداقل شبیه دختران و زنان مسوولان ایرانی نیست و بیشتر به هم‌نسلان خود شباهت دارد.»

البته صحبت‌های مریم طالب زاده حاوی نکته‌های قابل توجهی است آنجا که از پدر مرحومش تشکر کرده و می‌گوید:‌ «از پدرم تشکر می‌کنم به دلیل چشم‌اندازی که از زندگی به من نشان داد، او هیچگاه به من دیکته نکرد که چه کنم و چه کسی باشم، اجازه داد مسیرم را خودم کشف و انتخاب کنم، همیشه با دقت به حرف من جوان گوش می‌کرد، اگر برخلاف نظرش صحبت می‌کردم، به من اجازه انتقاد کردن می‌داد گاهی با گفتگو و گاهی با سکوت، بالاخره طی زمان آگاه و روشنم می‌کرد.»

نکته مهم درباره پوشش دختر نادر طالب‌زاده

دختر آن مرحوم در ادامه می‌افزاید:‌‌ «هیچوقت کاری نکرد که احساس کنم قصد خاموش کردن من را دارد، هروقت ناامید می‌شدم به من می‌گفت تو فقط راه گم کرده‌ای، قبل از اینکه دنیا به تو تحمیل کند، که هستی یادت باشد تو یک انسان آزاده‌ای و یک حقیقت بیشتر وجود ندارد، هرکس که جوینده باشد یا مسیرش را پیدا می‌کند یا خلع حتی گاهی لازم است به دل ظلمات بروی و نور را پیدا کنی.»

نکته مهم درباره پوشش دختر نادر طالب‌زاده

این جملات نشان دهنده روح بزرگ و آزاده آن مرحوم بوده که حتی در چهارچوب خانواده نیز چیزی به فرزندانش تحمیل نکرده است. چنین روحیه بزرگ‌منشانه‌ای در شهید آوینی نیز وجود داشت که البته با عرض تاسف برخی افراد و مجموعه‌ها که به دنبال بهره‌برداری‌های خاص خود چنین افرادی هستند، به جای به تمامی جنبه‌های شخصیتی این افراد صرفا برداشت مطلوب خود را آن‌ها کرده و به مرور تصویر مورد نظر خود را از آن‌ها در فضای رسانه‌ای «قالب» کرده و آن‌ها را به نفع خود مصادره می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج