۱۲۶۸۳۹۴
۲۵۵۴
۲۵۵۴
پ

طلا و سکه بخریم یا نخریم؟

رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: بر این اساس، مردم بهتر است زمانی که ثبات قیمت‌ها را داریم، اقدام به خرید و فروش کنند تا در درازمدت دچار آسیب مالی نشوند.

خبرآنلاین: رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: بر این اساس، مردم بهتر است زمانی که ثبات قیمت‌ها را داریم، اقدام به خرید و فروش کنند تا در درازمدت دچار آسیب مالی نشوند.

نادر بذرافشان در کافه‌خبر خبرگزاری خبرآنلاین اظهار داشت: توصیه ما همیشه به مردم این است که در شرایطی که طوفان قیمتی است و قیمت‌ها در اوج است، سعی کنند به بازار ورود نکنند و همیشه در زمان ثبات قیمت‌ها به مبادلات خود در رابطه با خرید سکه و مصنوعات طلا اقدام کنند.

وی افزود: تجربه نشان داده که احتمال این‌که کنترل قیمت‌ها اتفاق بیفتد که مسیر قیمت‌ها تغییر کند و روند کاهشی قیمت شدت بگیرد، وجود دارد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد: بر این اساس، مردم بهتر است زمانی که ثبات قیمت‌ها را داریم، اقدام به خرید و فروش کنند تا در درازمدت دچار آسیب مالی نشوند.

بذرافشان در پاسخ به این پرسش که توصیه شما در حالی است که وقتی به مردم گفته می‌شود الان زمان مناسبی برای ورود به بازار نیست، در مقابل عنوان می‌کنند که همیشه به ما گفته می‌شود که الان زمان ورود به بازار نیست، اما شاهد هستیم که قیمت‌ها بالا می‌رود و در قیمت‌های بالا می‌ماند و دیگر توان خرید نداریم. یعنی اعتمادی وجود ندارد، عنوان کرد: ما این تجربه را هم داشتیم که قیمت‌ها کاهشی شده است.

وی ادامه داد: در یک دوره‌ای قیمت سکه ۱۱ میلیون تومان شد و در دوره‌ای هم ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان می‌شد. زمانی که سیاست‌هایی اجرا می‌شود و یک مقداری هم خبرهای سیاسی و اقتصادی مثل برجام یا کنترل ارز منتشر می‌شد، قیمت‌ها دستخوش تغییر می‌شود.

رییس اتحادیه طلا و جواهر خاطرنشان کرد: این صحبت من روی این مبنا است. زمانی که تغییر قیمت بین یک تا دو درصد باشد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج