۱۲۶۸۹۱۲
۲۱۵۷۴۵
۲۱۵۷۴۵
پ

بارش برف و باران در ۷ استان از فردا

سازمان هواشناسی از نفوذ سامانه بارشی جدید به کشور همراه با برف و باران، مه، کولاک و یخبندان و بروز مخاطراتی در پی آن خبر داد.

همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی از نفوذ سامانه بارشی جدید به کشور همراه با برف و باران، مه، کولاک و یخبندان و بروز مخاطراتی در پی آن خبر داد.

بارش برف و باران در ۷ استان از فردا

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردنگ و اعلام نفوذ سامانه بارشی جدید به کشور از اواخر وقت فردا به کشور تا ظهر چهارشنبه، از بارش باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، کولاک، کاهش محسوس دما و پدیده مه خبر داد.

بر این اساس، در روز دوشنبه ۱۴۰۱/۰۹/۲۸ گیلان و شرق اردبیل، سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۲۹ شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی و چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی تحت تاثیر این پدیده قرار خواهند گرفت.

این سازمان پیش‌بینی کرد که سامانه مذکور در مناطق یادشده سبب لغزندگی جاده‌ها، اختلال در تردد، احتمال ریزش سنگ در جاده‌های کوهستانی، احتمال تاخیر در پرواز، احتمال تنش دمایی در باغ‌ها و مزارع، افت فشار گاز، احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و احتمال آبگرفتگی محلی و محدود در معابر خواهد شد.

سازمان هواشناسی کشور ساکنان، مسافران و مسئولان استان‌های تحت تاثیر این سامانه بارشی را به پرهیز از سفرهای غیرضروری، همراه داشتن تجهیزات زمستانی و سوخت کافی در مسافرت با خودرو، تمهیدات لازم در صنعت کشاورزی برای جلوگیری از خسارات احتمالی ناشی از سرما و یخبندان، اجتناب از فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابه‌جایی عشایر کوچ‌رو، آمادگی شهرداری‌ و سازمان‌های امدادی برای مقابله با برف، یخبندان، مه و کولاک در جاده‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها و مدیریت در مصرف انرژی به‌ویژه گاز توصیه کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج