اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۷۰۴۹۸
۱۰۲۲۶
۱۰۲۲۶
پ

امام جمعه اصفهان: ایران کجا بود و به کجا رسیده

امام جمعه موقت اصفهان گفت: ازبدو پیروزی انقلاب تاکنون پیشرفت‌های بسیاری در زمینه علمی و پزشکی و تربیت متخصصان داشته ایم که باید برکات انقلاب و اسلام برای مردم تبیین شود.

مهر: امام جمعه موقت اصفهان گفت: ازبدو پیروزی انقلاب تاکنون پیشرفت‌های بسیاری در زمینه علمی و پزشکی و تربیت متخصصان داشته ایم که باید برکات انقلاب و اسلام برای مردم تبیین شود.

 حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: زندگی دارای دو بعد حیوانی و انسانی است که از برکات زندگانی انسانی را می‌توان انقلاب اسلامی، خدمت به خلق خدا در کمیته امداد امام خمینی (ره) و کمک مومنانه و ساخت سالانه یک‌میلیون خانه برای فقرا عنوان کرد.

امام جمعه اصفهان: ایران کجا بود و به کجا رسیده

وی ادامه داد: اعتقاد به اسلام و قیامت باعث می‌شود که هدف انسان در زندگی تنها خواب و خشم و شهوت نباشد و تمام بدبختی‌های دنیا از این است که بشریت از خداوند و قیامت دور شده است.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: نشانه آن‌تروریست‌های حرم شاه‌چراغ بودند که در عالم حیوانیت به پیرو جوان و کوچک و بزرگ رحم نکردند و آن فاجعه را آفریدند.

وی از برکات انقلاب اسلامی گفت: از بدو پیروزی تاکنون پیشرفت‌های بسیاری در زمینه علمی و پزشکی در توسعه دانشگاه‌ها و تربیت متخصصان داشته که حتی بسیاری از دانشجویان برای تحصیل به ایران می‌آیند و در این مدت حتی یک وجب کشور را با وجود تهاجم ابرقدرت‌ها از دست نداده است و باید این برکات را برای مردم تبیین کرد.

میردامادی معتقد است که نباید مشکلات اقتصادی را نادیده گرفت و مسئولان باید وظیفه خود را انجام دهند اما از آن طرف نیمه پر لیوان را هم ببینیم که کشور کجا بوده و حالا به کجا رسیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج