۱۲۷۲۲۴۱
۵۰۳۷۱
۵۰۳۷۱
پ

ترکیب معجزه‌آسا برای تقویت سیستم ایمنی بدن

کاهش وزن یکی از فواید شیر به دلیل داشتن پروتئین و کلسیم است.

سلامت نیوز نوشت: کاهش وزن یکی از فواید شیر به دلیل داشتن پروتئین و کلسیم است.

به نقل از هلث شات، دلیلی وجود دارد که والدینتان همیشه شما را مجبور می کردند هر روز صبح آن یک لیوان شیر را بنوشید. هورمونی به نام پپتید YY که به دلیل توانایی خود در مبارزه با گرسنگی شناخته شده است، در این نوشیدنی شگفت انگیز گنجانده شده است. بنابراین نه تنها روز شما را خوب شروع می کند، بلکه شما را سیر نگه می دارد. در نتیجه، پرخوری نخواهید کرد و رژیم غذایی خود را حفظ خواهید کرد.

ترکیب معجزه‌آسا برای تقویت سیستم ایمنی بدن

در حالی که این تصور که شیر یک گزینه عالی برای رژیم غذایی است که باعث کاهش وزن می شود ممکن است عجیب به نظر برسد، ما شواهد متخصص و علمی برای تایید آن داریم. ادامه مطلب را بخوانید تا همه چیز را در مورد آن بدانید. Health Shots با Divya، مشاور – متخصص تغذیه، تماس گرفت تا درباره فواید شیر و اینکه آیا می‌تواند بخشی از رژیم کاهش وزن باشد صحبت کند.

دیویا می‌گوید: «افرادی که سعی در کاهش وزن دارند، اغلب از غذاهای خاصی که می‌تواند باعث افزایش وزن آنها شود، اجتناب می‌کنند. شیر یکی از این موارد است. اما واقعاً منجر به افزایش وزن نمی شود. در واقع، شیر می تواند به کاهش وزن به روشی سالم کمک کند.»

چرا مردم معتقدند شیر نمی تواند به کاهش وزن کمک کند؟

بخشی از دلیلی که شیر برای مدیریت وزن به شهرت بدی می‌رسد، به دلیل کالری و چربی بالای آن است. وقتی صحبت از کاهش وزن می شود، نمی توان این دو جنبه را نادیده گرفت. با این حال، با در نظر گرفتن این عوامل، نباید سایر مزایای تغذیه ای شیر را نادیده بگیرید. ارزش مغذی آن می تواند به شما بفهماند که در واقع یک نوشیدنی مناسب برای کاهش وزن است.

آیا شیر می تواند به کاهش وزن کمک کند؟

شیر در واقع می تواند به کاهش وزن کمک کند. مطالعه اخیر در مجله آمریکایی تغذیه بالینی نشان می دهد که محصولات لبنی مانند شیر ممکن است به کاهش وزن کمک کنند. در اینجا ۵ دلیل وجود دارد که چرا شیر برای کاهش وزن بهترین است:

شیر در واقع منبع عالی پروتئین است، درشت مغذی ضروری برای ساخت و حفظ توده عضلانی در بدن. ساختن و حفظ توده عضلانی یک استراتژی عالی برای کسانی است که در مسیر کاهش وزن خود هستند. با انجام این کار، آنها خود را تقویت می کنند و در عین حال در یک تعادل سالم چربی باقی میمانند.

شیر می تواند احساس گرسنگی را کاهش دهد و به دلیل پپتید هورمون YY شما را برای مدت طولانی تری سیر نگه دارد.

کلسیم در شیر فراوان است. کلسیم متابولیسم را تقویت می کند که در نهایت منجر به کاهش وزن می شود.

اسموتی شیر و موز منبع عالی پروتئین، کلسیم، فیبر و پتاسیم است. این مواد مغذی به سیر نگه داشتن شما کمک می کنند.

شیر منبع عالی ویتامین B۱۲، منیزیم و روی است که همگی علاوه بر پروتئین و کلسیم برای کاهش وزن عالی هستند.

نکته مهم در مورد شیر این است که انواع مختلفی دارد. شما باید شیر بدون چربی را انتخاب کنید (شیر که خامه از آن جدا شده است) زیرا می تواند گزینه خوبی برای افرادی باشد که به کاهش وزن می پردازند.

چرا شیر بدون چربی گزینه خوبی برای کاهش وزن است؟

«کسانی که در سفر کاهش وزن هستند می‌توانند شیر بدون چربی بخورند که محتوای چربی کمی دارد. دیویا می‌گوید: « به دلیل اثر گرمازایی بالای آن، مقدار سالم شیر بدون چربی، در برنامه کاهش وزن مفید است. این بدان معنی است که متابولیسم پروتئین در حالی که کالری بیشتری می سوزاند و انرژی اضافی مصرف می کند، کند است.»

برای مزایای بیشتر، عسل و زردچوبه را به شیر اضافه کنید

شیر گرم می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند و گرما و انرژی مورد نیاز بدن را همزمان در طول زمستان به بدن بدهد. می توان آن را به تنهایی یا با عسل یا زردچوبه مصرف کرد. این ترکیبات آزمایش شده چندین مزیت از جمله هضم بهتر، استخوان های سالم تر و خواب بهتر را برای شما فراهم می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج