۱۲۷۲۳۶۳
۵۶۲۹
۵۶۲۹
پ

قیمت آپارتمان در ۳ محله معروف در تهران

در این گزارش به بررسی فایل‌های مسکن ارائه شده در پلتفرم‌های آنلاین خرید و فروش خانه در سه محله تهران، بهجت آباد (منطقه ۶)، شهرک آپادانا (منطقه ۵) و ستارخان (منطقه ۲) پرداخته‌ شده است.

اکو نوشت نوشت: در این گزارش به بررسی فایل‌های مسکن ارائه شده در پلتفرم‌های آنلاین خرید و فروش خانه در سه محله تهران، بهجت آباد (منطقه ۶)، شهرک آپادانا (منطقه ۵) و ستارخان (منطقه ۲) پرداخته‌ شده است.

محله بهجت‌آباد، به شکل یک سه‌گوش در میان خیابان ولی‌عصر و بلوار کریم‌خان زند و نقطه برخورد آن‌ها در میدان ولی‌عصر قرار گرفته‌ و اولین آپارتمان‌های پایتخت در این محله ساخته شده است و از محله‌های قدیمی تهران محسوب می‌شود.

قیمت آپارتمان در ۳ محله معروف در تهران

یک مشاور املاک در منطقه ۶ تهران می‌گوید:«ساختمان‌هایی که در بهجت آباد ساخته می‌شود نسبت به منطقه، از متریال ضعیف‌تری استفاده می‌شود؛ اما همچنان قیمت‌ها رو به بالا و سرعت نقدشوندگی در این محله کند است.»

می‌توان گفت به طور نسبی هر ملک برای فروش، یک سال تا یک سال و نیم به زمان نیاز دارد و نهایتا با قیمتی پایین‌تر از قیمتی پیشنهادی مالک به فروش می‌رسد و این به علت تعداد بالای واحد در این محله، قیمت‌های بالا، متریال ضعیف و نقشه ملک است.ساختمان‌های قدیمی مشتریان خاص خودش را دارد، افراد به دلیل عدم توانایی خرید خانه مد نظر خود برای مثال با ۵ میلیارد تومان، به‌اجبار به خرید خانه‌هایی با قدمت بالا روی می‌آورند.

بر اساس گفته‌های این مشاور املاک خرید و فروش ساختمان‌های ۱۵ تا ۲۰ ساله سریع‌تر از خانه‌های نوساز است و این به دلیل کاهش توان خرید مردم و گرانت‌تر بودن خانه‌های نوساز است.

یک مشاور املاک در ستارخان می‌گوید: بازار خرید و فروش مسکن در این محله هم‌اکنون به دلیل دسترسی خوب منطقه، در وضعیت خوبی قرار دارد و خانه‌های قدیمی حتی در طبقات بالا و بدون امکانات، در مدت کمی به فروش می‌رسند.

به گفته مشاور املاک در منطقه ۵ تهران، بازار خرید و فروش در شهرک آپادانا هم‌اکنون هیجانی و تعداد معاملات رو به بالا است.

یک خانه نوساز در بهجت‌‎آباد با متراژ ۱۷۳ مترمربع، ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون قیمت‌گذاری شده است و در این محله یک خانه قدیمی با متراژ ۱۳۸ متر، ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون به فروش می‌رسد.

در شهرک آپادانا برای خرید یک خانه ۱۳۶ متری که پیش از سال ۱۳۷۰ ساخته شده است، باید بودجه‌ای ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی در نظر گرفت.

در محله ستارخان، یک خانه ۱۰۰ متری و ۲۶ سال ساخت، با قیمت ۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون به جهت فروش عرضه شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج