adexo3
۱۲۷۲۵۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

۱۰۰۰ صندلی چرخدار در راه اسرائیل

یک روزنامه عربی‌زبان اعلام کرد که یک سازمان اسرائیلی به نام "یاد ساره" با همکاری شرکت هوایی ال عال، حدود ۱۰۰۰ صندلی چرخدار را به صورت فوری و سریع به اراضی اشغالی منتقل کرده است.

خبرگزاری ایسنا: یک روزنامه عربی‌زبان اعلام کرد که یک سازمان اسرائیلی به نام "یاد ساره" با همکاری شرکت هوایی ال عال، حدود ۱۰۰۰ صندلی چرخدار را به صورت فوری و سریع به اراضی اشغالی منتقل کرده است.

روزنامه معاریو نوشت که این اقدام پس از آن صورت گرفت که درخواست‌های روزافزونی برای این صندلی‌های چرخدار در بیمارستان‌های اصلی اراضی اشغالی مطرح شد چرا که تعداد زیادی از سربازان اسرائیلی نیازمند این صندلی‌ها هستند و پس از درگیری‌ها در مرزهای غزه اوضاع جسمانی نابسامانی دارند.

همچنین درخواست روزافزونی برای این صندلی‌ها توسط افراد سالخورده در مناطق جنوبی اراضی اشغالی مطرح شده است چرا که این افراد می‌خواهند به سرعت وارد مناطقی شوند که موشک‌های مقاومت فلسطین به آنجا اصابت نمی‌کند.

در همین حال، موسس و رئیس سازمان اسرائیلی "یاد ساره" اظهار کرد: از زمان آغاز عملیات "صخره سخت" اسرائیل در نوار غزه درخواست‌های بسیاری برای خرید تجهیزات پزشکی از جمله صندلی چرخدار صورت گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج