۱۲۷۲۹۲۱
۶۳۲۷
۶۳۲۷
پ

دلالان بازار ارز، سکه و طلا بازداشت شدند

سخنگوی فراجا از دستگیری ۲۴۱ نفر از سوداگران اصلی بازار ارز، سکه و طلا از اول آذرماه با اجرای تعداد ۲۴ طرح و تشکیل ۷۲ پرونده قضائی خبر داد.

مهر: سخنگوی فراجا از دستگیری ۲۴۱ نفر از سوداگران اصلی بازار ارز، سکه و طلا از اول آذرماه با اجرای تعداد ۲۴ طرح و تشکیل ۷۲ پرونده قضائی خبر داد.

سردار مهدی حاجیان گفت: به دنبال ایجاد، نوسانات غیر معمول در بازار ارز و سکه پلیس، با راه اندازی قرارگاه عملیاتی ویژه مبارزه با اخلالگران بازار ارز، سکه و طلا را در دستورکار خود قرار داده است.

دلالان بازار ارز، سکه و طلا بازداشت شدند

سخنگوی فراجا ادامه داد: از اول آذرماه با اجرای تعداد ۲۴ طرح ۲۴۱ نفر از سوداگران اصلی بازار ارز، سکه و طلا دستگیر و ۷۲ پرونده قضائی در این خصوص تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: از متهمان دستگیر شده تعداد شش میلیون و ۲۶۰ هزار واحد انواع ارز غیرمجاز کشف شده است و پلیس ضمن برخورد قاطع با عوامل معاملات فردایی سکه، طلا و ارز با شناسایی ۹۲ کانال فضای مجازی فعال در این زمینه و تشکیل ۱۶ پرونده قضائی ۴۱ نفر از عوامل اصلی مخل امنیت بازار در این عرصه را بازداشت کرده است.

حاجیان همچنین خاطرنشان کرد: پلیس به همراه نهادهای ذیربط نظارت مداوم بر حوزه بازار ارز، سکه و طلا نظارت کامل داشته و به صورت روزانه از اماکن و صرافی‌ها و واحدهای فعال در این حوزه بازدید و بازرسی می‌کند.

سخنگوی فراجا در پایان ضمن تشکر از همکاری‌های مردم در خصوص ارسال اطلاعات مربوط به اخلالگران بازار ارز، سکه و طلا به پلیس گفت: پلیس با اشراف کامل تحرکات و فعالیت سودجویان حوزه اقتصاد را تحت کنترل خود دارد و با افرادی که به هر نحوی در معیشت مردم ایجاد اخلال کنند قاطعانه برخورد قانونی خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج