۱۲۷۲۹۷۷
۳ نظر
۸۰۹۱
۳ نظر
۸۰۹۱
پ

خبر ناخوشایند برای طرفداران ایرانیِ گوشی محبوب

سخنگوی وزارت صمت با اعلام این‌که آیفون ۱۴ به‌شکل تجاری وارد کشور نخواهد شد، گفت در مورد رجیستری این گوشی‌ها سایر نهادها نیز تصمیم‌گیرنده هستند.

گجت نیوز: سخنگوی وزارت صمت با اعلام این‌که آیفون ۱۴ به‌شکل تجاری وارد کشور نخواهد شد، گفت در مورد رجیستری این گوشی‌ها سایر نهادها نیز تصمیم‌گیرنده هستند.

خبر ناخوشایند برای طرفداران ایرانیِ گوشی محبوب

حدود ۳ ماه از ورودی گوشی های آیفون ۱۴ به بازار ایران می‌گذرد و هنوز وضعیت رجیستری این گوشی‌ها مشخص نشده است. البته مدتی قبل مسئولان مربوطه از تعیین تکلیف رجیستری این گوشی ها در آینده نزدیک خبر داده بودند، اما اکنون سخنگوی وزارت صمت در اظهارنظر جدیدی عنوان کرد برای رجیستری گوشی های iPhone 14 که از طریق رویه مسافری وارد کشور شدند هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه گفته‌های خود با اعلام این‌که امکان واردات گوشی های iPhone 14 به‌شکل رسمی و تجاری به کشور وجود ندارد، گفت وزارت صمت تنها نهاد تصمیم‌گیرنده در خصوص رجیستری این گوشی‌ها نبوده و نظر نهادهای حاکمیتی دیگری نیز حائز اهمیت است.

قالیباف از زمان تصمیم نهایی ابراز بی‌اطلاعی کرد. آیفون ۱۴ در حال حاضر فقط از رویه مسافری یا با سوء استفاده از این رویه به صورت قاچاق به کشور وارد شده و تاکنون درباره واردات تجاری آن اظهار نظر قطعی نشده بود. اما واردات مسافری هم تاکنون رجیستر نشده است.

پیش‌تر سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی هشدار داده بود که فروشندگان و مردم از خرید و فروش کالایی که از رجیستر شدن آن اطمینان ندارند و کد رجیستری ندارد، اجتناب کنند. چرا که اگر این موبایل‌ها رجیستر نشود، به عنوان دستگاه ثانویه‌ای که در شبکه ارتباطی کشور فعال نخواهد شد، قابل استفاده است.

همچنین رئیس اتحادیه فروشندگان صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران گفته بود که تا این لحظه، چون آیفون ۱۴ به صورت تجاری وارد نشده، خرید و فروش آن ممنوع است و در حال حاضر عموما سایت‌ها هستند که آیفون ۱۴ خرید و فروش می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خدا به داد این ملت برسه با این اعجوبه‌ها

      پاسخ ها

      • behrooz

        مرگ برآمریکا و تجملاتش

    • ناشناس

      اینا خیال کردن به استارلینک وصل میشه😂😂😂😂

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج