۱۲۷۳۸۰۰
۴۹۲۵
۴۹۲۵
پ

زمان آغاز بارش‌ها در کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از پایداری جوی و تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی همچنین ورود سامانه بارشی از غرب کشور خبر داد.

ایسنا:رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از پایداری جوی و تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی همچنین ورود سامانه بارشی از غرب کشور خبر داد.

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز و فردا (۱۳ و ۱۴ دی) در بیشتر نقاط کشور آسمان صاف و جو پایدار خواهد بود و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت آلودگی هوا تداوم دارد.

وی ادامه داد: چهارشنبه به‌تدریج با نفوذ سامانه بارشی از مرزهای غربی به کشور در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و شمال خلیج فارس بارش و وزش باد شدید موقت آغاز خواهد شد که در مناطق سردسیر و ارتفاعات به شکل برف و در استان‌های جنوبی همراه با رعدوبرق خواهد بود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا بارش در استان‌های ایلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شمال بوشهر شدت خواهد داشت.

وی افزود: پنجشنبه (۱۵ دی) در غالب مناطق کشور به‌جز جنوب شرق بارش ادامه خواهد داشت که در این روز شدت بارش در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی خواهد بود.

ضیاییان در ادامه گفت: جمعه (۱۶ دی) در نوار غربی کشور، مناطق جنوبی، شمال شرق و ارتفاعات البرز بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. شنبه(۱۷ دی) در نوار شرقی، سواحل شرقی دریای خزر، ارتفاعات البرز شرقی و بخش‌هایی از استان‌های هرمزگان، کرمان و جنوب شرق فارس بارش پراکنده رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: امروز(۱۳ دی) دریای عمان و تنگه هرمز دو روز آینده خلیج فارس و از بعد از ظهر پنجشنبه تا جمعه دریای خزر مواج و متلاطم است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۴ دی ) قسمتی ابری همراه با هوای ناسالم، در بعد از ظهر افزایش ابر و از اواخر وقت، بارش پراکنده با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد و روز  پنجشنبه ( ۱۵ دی‌ ) ابری و در بعضی ساعت‌ها بارش باران و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا( ۱۳ و ۱۴ دی)  بندرعباس با دمای ۲۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و طی امروز  همدان، شهرکرد و زنجان با دمای ۹-  و فردا اردبیل با دمای ۶- سردترین مرکز استان کشور است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج