۱۲۷۳۹۱۶
۴۰۵۹۴
۴۰۵۹۴
پ

هزارپا و بچه شیر‌های کنجکاو

یکی از توله‌ها تصمیم گرفت دقیق‌تر نگاه کند، و هنگامی که برای بو کردن نزدیک‌تر شد، به طرز ناخوشایندی متعجب شد. این حرکت به این دلیل است که هزارپا‌ها مقدار کمی سیانور دارند و شاید بوی آن بیش از حد بود و شیر را آزار داد.

فرارو: در حین سفری در حیات وحش مالامالا در آفریقای جنوبی نیک نل، منظره واقعاً سرگرم کننده‌ای را مشاهده و اقدام به فیلمبرداری کرد.

 نیک نل می‌گوید: ما طبق معمول بعدازظهر بیرون رفتیم تا چند شیر پیدا کنیم. اندکی پس از جستجو، به طور تصادفی با چند شیر برخورد کردیم. این گله شامل دو ماده بالغ و چند توله جوان بود. شیر‌ها همه بسیار آرام و نزدیک بودند. حتی توله‌های بازیگوش هم چرت می‌زدند.

شیر‌ها پستانداران شب‌زی هستند. این بدان معناست که آن‌ها در گرمای روز استراحت می‌کنند و انرژی را برای فعالیت‌های شبانه ذخیره می‌کنند. شکار، پیوند خانوادگی و زمان بازی معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که هوا خنک است. این بیشتر در اواخر بعد از ظهر، شب یا صبح زود رخ می‌دهد.

در حین مشاهده شیر‌های خفته متوجه شدیم که یک بازدیدکننده کوچک در وسط شیر‌ها ظاهر شد، یک هزارپا. گربه‌سانان حیوانات کنجکاوی هستند. یکی از توله‌ها متوجه حرکت این موجود کوچک شد و برای بررسی نزدیک‌تر شد. عکس العمل از این توله یک اثر دومینویی ایجاد کرد و به آرامی همه توله‌های کوچک متوجه این هزارپا شدند.

سرانجام، یکی از توله‌ها تصمیم گرفت دقیق‌تر نگاه کند، و هنگامی که برای بو کردن نزدیک‌تر شد، به طرز ناخوشایندی متعجب شد. این حرکت به این دلیل است که هزارپا‌ها مقدار کمی سیانور دارند و شاید بوی آن بیش از حد بود و شیر را آزار داد.

کمی بعد توله‌ها علاقه خود را به هزارپا از دست دادند و به سمت مادر برگشتند. سپس دو ماده بالغ نیز از خواب بلند شدند و شروع به حرکت کردند. شب نزدیک بود و شاید شکار برای شام در ذهن آن‌ها بود.

هزارپا و بچه شیر‌های کنجکاو

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج