۱۲۷۵۲۳۸
۲۲۹۸
۲۲۹۸
پ

پیشنهاد تشکیل ستاد بحران برای مهار مسئولان!

روزنامه ابتکار نوشت: با این همه هزینه و تجربه و موضع صریح رهبری، باز عده‌ای مسیر هزینه‌ساز خود را می‌روند و به گمانم جمهوری اسلامی باید ستاد بحران برای مهار برخی مسئولان وتریبون های خود تشکیل دهد.

اعتمادآنلاین: روزنامه ابتکار از تدیون لایحه برخورد با بی‌حجابی انتقاد کرده و با هشدار نسبت به التها‌ب‌آفرین بودن چنین طرح‌هایی به کنایه پیشنهاد داد ستاد بحران برای مهار برخی مسئولان تشکیل شود.

 هنوز آتش اغتشاشات داغ است و التهاب ذهنی جامعه فرو ننشسته است آقایان در صدد تصویب قانون جدید حجاب هستند که همچنان نیم نگاهی به تنبیه وتوبیخ بدحجاب‌ها دارند. مشخص نیست این طرح‌های التهاب‌آفرین و ضد حقوق بنیادین شهروندی در کجا پخت و پز می‌‌شود. اگر بناست رهبری حرف آخر را بزند، خب ایشان خیلی روشن اعلان موضع کردند؛ پس این پیامک‌ها دیگر چه قصه‌ای است؟

پیشنهاد تشکیل ستاد بحران برای مهار مسئولان!

در ادامه این مطلب آمده است: به عبارتی، معلوم نیست بدحجاب از نظر آقایان چه معنایی دارد که به‌رغم صراحت موضع رهبری، همچنان راه خود را می‌روند. آنچه روشن است، دولت مجاز است در قالب پروتکل پوششی و رفتاری برای کارمندانش اجبار بگذارد و حتی مسئولیت تبلیغ حجاب شرعی را هم دارد اما مجاز نیست برای چگونگی پوشش عموم مردم تنبیه و جریمه وضع کند. بارها نوشته‌ام اصرار حداکثری به انکار حداکثری منجر می‌شود. حال با این همه هزینه و تجربه و موضع صریح رهبری، باز عده‌ای مسیر هزینه‌ساز خود را می‌روند و به گمانم جمهوری اسلامی باید ستاد بحران برای مهار برخی مسئولان وتریبون های خود تشکیل دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج