adexo3
۱۲۷۷۶۹۶
۳ نظر
۶۹۸۵
۳ نظر
۶۹۸۵
پ

توصیه جالب چمران به تهرانی‌ها در روزهای سرد

رئیس شورای شهر با اشاره به سرمای سراسری در کشور و بحران گاز تصریح کرد: درخواست ما این است که مردم خودشان به خودشان یاری برسانند که از این سرما آسیب نبینند.

همشهری آنلاین: رئیس شورای شهر با اشاره به سرمای سراسری در کشور و بحران گاز تصریح کرد: درخواست ما این است که مردم خودشان به خودشان یاری برسانند که از این سرما آسیب نبینند.

توصیه جالب چمران به تهرانی‌ها در روزهای سرد

مهدی چمران در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه فردا سالروز فرار شاه از کشور است، اظهار کرد: این روز از روزهای پرنشاط ملت ما بوده که با استقبال پرشور مردم ما در کشور مواجه شد و روزی فراموش نشدنی برای ناظران بر فرار شاه معدوم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه باید از این موضوع درس عبرت بگیریم، یادآور شد: باید به گونه ای باشیم که رفتن ما، مردم را خوشحال نکند، بلکه عدم حضور ما مردم را ناراحت کند. امیدواریم باز هم به لطف الهی و بهای خون پاک شهدا همچنان به جلو برویم و هر روز شاهد پیشرفت های بیشتری در کشور باشیم؛ گرچه مشکلات فراوان است و قطعاً و یقیناً دشمن نیز آرام نمی نشیند و هر روز ما را با مشکلات جدید مواجه خواهد کرد.

او در رابطه با اهانت نشریه شارلی ابدو به مرجعیت و ولایت جهان تشیع خاطرنشان کرد: این اقدام برای ما بسیار سنگین است؛ این نشریه سابقه بسیار زشت و اهانت باری دارد و پیش از این به پیامبر(ص) اهانت کرده بود. این روشی است که صهیونیست‌ها پیش گرفته‌اند تا به انقلاب اسلامی و همبستگی ما آسیب بزنند و حاکی از بغض و عصبانیت آنهاست.

چمران با اشاره به سرمای سراسری در کشور و بحران گاز تصریح کرد: درخواست ما این است که مردم خودشان به خودشان یاری برسانند که از این سرما آسیب نبینند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اریایی

      از کیهان مشورت بگیرن چون برا اروپا مشورت میده از معجون کیهان استفاده کنن

    • افشین

      زمستان سخت اروپا!

    • فرهاد

      خیلی زحمت کشیدین
      ملت روشرمنده کردی.خودتونوناراحت نکنین این نیزبگذرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج