جاباما
۱۲۷۸۷۸۱
۱۱۴۰
۱۱۴۰
پ

پخش مستقیم رقابت‌های هندبال قهرمانی جهان از لنز ایرانسل

ایرانسل، حامی رسمی ورزش هندبال، مسابقات تیم ملی هندبال ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان را به صورت مستقیم از لنز، اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی خود، پخش می‌کند.

برترین‌ها: ایرانسل، حامی رسمی ورزش هندبال، مسابقات تیم ملی هندبال ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان را به صورت مستقیم از لنز، اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی خود، پخش می‌کند.

پخش مستقیم رقابت‌های هندبال قهرمانی جهان از لنز ایرانسل

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، دور اصلی رقابت‌های هندبال قهرمانی جهان لهستان-سوئد ۲۰۲۳، از امروز، چهارشنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱ آغاز می‌شود.

تیم‌ملی هندبال مردان ایران، در نخستین مسابقه خود در دور اصلی رقابت‌های قهرمانی جهان از ساعت ۱۸ چهارشنبه ۲۸ دی به مصاف اسلوونی می‌رود. ملی‌پوشان ایران در دومین گام، جمعه ۳۰ دی از ساعت ۲۰:۳۰، تیم فرانسه را پیش رو خواهند داشت و در سومین و آخرین دیدار دور اصلی، یک‌شنبه ۲ بهمن از ساعت ۲۰:۳۰، مقابل تیم لهستان به میدان می‌روند.

در آخرین روز دیدارهای مرحله مقدماتی گروه A رقابت‌های قهرمانی جهان که دوشنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ در کشور لهستان برگزار شد، تیم ملی مونته‌نگرو مقابل شیلی به برتری رسید و تکلیف سه تیم صعود کرده از این گروه به مرحله‌ دوم مسابقات جهانی مشخص شد. با این نتیجه تیم‌های ملی ایران، مونته‌نگرو و اسپانیا از گروه A مسابقات قهرمانی جهان صعود کردند و در جمع ۲۴ تیم برتر جهان جای گرفتند و در دور اصلی این مسابقات با فرانسه، اسلوونی و لهستان هم‌گروه شدند.

علاقه‌مندان می‌توانند تمام رقابت‌های جهانی هندبال مردان از جمله بازی‌های تیم ملی ایران در این مسابقات را از طریق شبکه «لنز اسپورت پلاس» در لنز ایرانسل، به نشانی Lenz.ir تماشا کنند.

کاربران ایرانسلی لنز، می‌توانند به صورت رایگان و بدون نیاز به خرید اشتراک، این مسابقه را با تعرفه تمام‌بهای اینترنت مشاهده کنند.

ایرانسل، نخستین ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، سال گذشته و در روز ۱۴ دی ۱۴۰۰، با امضای قراردادی با فدراسیون هندبال، برای نخستین سال، حامی ورزش هندبال کشور شد که این حمایت، آغازگر یک دوره درخشش در رده‌های مختلف این رشته ورزشی بوده است.

ایرانسل برای دومین سال پیاپی، دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱، طی مراسمی در ساختمان مرکزی ایرانسل، با حضور دکتر علیرضا پاکدل رئیس و جمعی از مدیران فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران و دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، قرارداد همکاری با فدراسیون هندبال را تمدید کرد.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زنده تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) پادکست، کتاب‌های صوتی، موسیقی و آلبوم‌های جدید و… روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند.

از جمله امکانات اپلیکیشن لنز می‌توان به ایجاد دسترسی به مجموعه عظیمی از فیلم‌ها، سریال‌ها، آلبوم‌های موسیقی و برنامه‌های مستند ایرانی و خارجی، پخش زنده برنامه‌های تلویزیونی، مسابقات و برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، امکان ضبط خودکار برنامه‌های زنده تلویزیون در زمان‌بندی از پیش تعیین‌شده، امکان مشاهده جدول برنامه‌های پخش‌شده از شبکه‌های مختلف تلویزیون، امکان مشاهده برنامه‌ها در بخش آرشیوها تا هفت روز بعد از پخش زنده، امکان افزودن برنامه‌های مورد علاقه کاربر به فهرست «علاقه‌مندی» و دسترسی آسان‌تر به آنها اشاره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج