اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۷۹۱۶۱
۲۳۲۶
۲۳۲۶
پ

جزئیات برخورد خونین پژو ۴۰۵ با کامیون

معاون جعیت هلال احمر استان کرمان گفت: برخورد سواری پژو ۴۰۵ حامل اتباع بیگانه غیرمجاز با کامیون در محور سیرجان ۱۱ مصدوم و ۳ فوتی برجای گذاشت.

تسنیم: معاون جعیت هلال احمر استان کرمان گفت: برخورد سواری پژو ۴۰۵ حامل اتباع بیگانه غیرمجاز با کامیون در محور سیرجان ۱۱ مصدوم و ۳ فوتی برجای گذاشت.

محمد امیرخانی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به امدادرسانی نیروهای جمعیت هلال احمر کرمان در دو حادثه کوه و جاده، اظهار داشت: در یکی از این حوادث یک گردشگر در دیواره ارتفاعات کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان گرفتار شده بود که بلافاصله دو تیم امداد و نجات کوهستان کرمان به محل حادثه اعزام شدند.

جزئیات برخورد خونین پژو ۴۰۵ با کامیون

وی با اشاره به اعزام نجاتگران کوهستان در ساعت 13 امروز پنجشنبه به محل حادثه، افزود: نیروهای امدادی پس از پیمایش 2 ساعته در ارتفاعات کوه‌های صاحب‌الزمان (عج) کرمان به فرد حادثه دیده دسترسی پیدا کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: تیم امداد و نجات کوهستان کرمان با برپایی سه کارگاه در دیواره‌های کوه و جابه‌جایی مصدوم در ارتفاع توسط دو طول طناب، بالاخره فرد حادثه دیده بعد از انجام کمک‌های اولیه به محل ایمن انتقال داده شد.

وی با اشاره به حادثه دیگر عصر امروز و برخورد سواری پژو 405 با کامیون در محور سیرجان_قیطرویه، بیان کرد: یک تیم امداد و نجات هلال احمر سیرجان از پایگاه جاده‌ای گل‌گهر به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه در اثر وقوع این حادثه 11 نفر مصدوم و 3 نفر فوت کردند، گفت: خودروی پژو 405 اقدام به قاچاق انسان کرده و حامل اتباع افغانستانی بود که تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان در این حادثه 3 فوتی را رهاسازی کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج