جاباما
۱۲۷۹۴۷۸
۴۱۲۵
۴۱۲۵
پ

مرگ دلخراش یک دختربچه در آبگرفتگی شادگان

یک کودک ۲ ساله در شادگان در آب جمع شده حاصل از بارندگی در یکی از زمین‌های خالی مسکونی کنار منزلشان سقوط کرده و جان خود را از دست داد.

ایلنا: یک کودک ۲ ساله در شادگان در آب جمع شده حاصل از بارندگی در یکی از زمین‌های خالی مسکونی کنار منزلشان سقوط کرده و جان خود را از دست داد.

۲ شب پیش یک دختر بچه خردسال که تقریبا ۲ سال سن داشت بنام آیسال در منطقه چومه سیدعلوان شادگان در حین بازی در یکی از زمین‌های مسکونی خالی ما بین منازل در آب جمع شده حاصل از بارندگی سقوط کرد و متاسفانه نتوانست خود را از آب و گل و لای بیرون بکشد و جانش را از دست داد.

 اتفاق دردناک و عجیبی که بیش از این در خوزستان مشابه آن را شاهد بوده‌ایم و در گذشته نیز شاهد سقوط کودکان و خردسالان در جوهای رو باز بودیم و این بار یک مانداب کوچک در یک زمین مسکونی خالی چنین حادثه ناگواری را رقم زد.

گویا اتفاقات حاصل از بارندگی و روان‌ آب‌ها در خوزستان تمامی ندارد.

یک مسئول آگاه که نخواست نامش شود گفت: طبق شنیده‌ها این اتفاق در یک زمین شخصی محصور شده بین منازل مسکونی اتفاق افتاد. مالک موظف بود خاکریزی یا دیوارکشی انجام دهد که مانع از تجمع آب شود یا حداقل از شهرداری چنین درخواست می‌کرد.

این منبع آگاه افزود: این زمین مابین منازل مسکونی بود، متاسفانه در بسیاری از مناطق محروم چنین زمین‌هایی به محلی برای بازی کودکان تبدیل شده است.

این منبع آگاه ادامه داد: آب جمع شده نیز عمق زیادی نداشت ولی کودک توانایی بیرون آمدن از گل و لای این آب را نداشت و متاسفانه چنین اتفاق ناگواری اتفاق افتاد.

این منبع آگاه اضافه کرد: این منطقه نیز از مناطق حاشیه شادگان بوده و تا یکسال گذشته حتی خیابان‌های آن آسفالت نبود و در یک سال اخیر بسیاری از خیابان‌های آن آسفالت شد ولی همچنان کمبودهایی دارد که پروژه‌ای از گذشته برای بهبود زیرساخت‌های این منطقه تعریف و در حال انجام است.

زمین‌های خالی مابین منازل مسکونی در بسیاری از مناطق مختلف خوزستان بخصوص حاشیه شهرها قابل مشاهده است و سازوکاری برای سامان بخشیدن به آن‌ها نیست و به محلی برای تجمع زباله و مانداب تبدیل شده اند و محلی خطرناک برای کودکان محسوب می‌شوند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج