۱۲۷۹۶۰۰
۲ نظر
۱۲۳۴۹
۲ نظر
۱۲۳۴۹
پ

کدام بازیگر کره‌ای با لباس سنتی زیباتر است؟

دیدن بازیگران و سلبریتی‌های محبوب‌مان در لباس‌های سنتی، لذت خاصی دارد. هانبوک، لباس سنتی کره‌ای است که از روی سبک خطوط ساده، رنگ آمیزی شاد و بدون جیب بودنش تشخیص داده می‌شود.

چی بپوشم- المیرا فلاحیان: دیدن بازیگران و سلبریتی‌های محبوب‌مان در لباس‌های سنتی، لذت خاصی دارد. هانبوک، لباس سنتی کره‌ای است که از روی سبک خطوط ساده، رنگ آمیزی شاد و بدون جیب بودنش تشخیص داده می‌شود. مردان و زنان در زمان چوسان، این لباس‌ها را می‌پوشیدند و طبیعی است که بازیگران کره‌ای هم در فیلم‌های تاریخی مربوط به آن دوران با این لباس‌های سنتی ظاهر شوند. از آن جایی که سریال‌های تاریخی کره جنوبی محبوبیت بسیار زیادی در سراسر جهان دارند، سریال‌های تاریخی زیادی هم در این کشور ساخته می‌شوند و در نتیجه بسیاری از بازیگران محبوب‌مان در این سریال‌ها حاضر شده‌اند و احتمالا هانبوک هم پوشیده‌اند.

کدام بازیگر کره‌ای با لباس سنتی زیباتر است؟

احتمالا سریال‌های «جواهری در قصر» و «افسانه جومونگ» از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخی در میان ما ایرانی‌ها هستند، اما ما به سراغ سریال‌های جدیدتری رفته‌ایم و نگاهی به استایل بازیگران زن بسیار محبوب کره‌ای با هانبوک داشته‌ایم. در ادامه با چی بپوشم همراه باشید و ببینید کدام سلبریتی محبوب، با لباس سنتی، جذاب‌تر شده.

پارک مین یانگ

کدام بازیگر کره‌ای با لباس سنتی زیباتر است؟

این بازیگر را معمولا با استایل‌های کلاسیک و یا به شدت شیک در سریال‌های مختلف می‌بینید و کمتر پیش آمده که او را با لباس سنتی کره و در یک سریال تاریخی ببینید. پارک مین یانگ در سریال محبوب «ملکه 7 روزه» با هانبوک‌های بسیار زیبا و شیک حاضر می‌شود و نشان می‌دهد که با لباس‌های سنتی هم می‎‌تواند زیبا باشد.

آی یو

کدام بازیگر کره‌ای با لباس سنتی زیباتر است؟

آی یو علاوه بر اینکه یک خواننده موفق و بسیار محبوب است، یک بازیگر حرفه‌ای هم هست. او این موضوع را در سریال پرطرفدار «عاشقان ماه» کاملا ثابت کرد و به محبوبیت چندین برابر رسید. آی یو در این سریال نقش دختری را ایفا کرد که طی اتفاقاتی از زمان حال به زمان چوسان می‌رود و طبیعتا در آنجا مجبور به پوشیدن هانبوک هم می‌شود. آی یو در این سریال، جذابیت‌های خودش را بیش از پیش به نمایش گذاشت.

پارک شین هه

کدام بازیگر کره‌ای با لباس سنتی زیباتر است؟

 
پارک شین هه از آن دسته بازیگرانی است که چند سال پیش همه برایش سر و دست می‌شکستند. البته که این روزها هم محبوبیت خودش را دارد، اما کم‌کارتر شده و بازیگران دیگر جایش را گرفته‌اند. این بازیگر در فیلم «خیاط سلطنتی» با لباس سنتی کره‌ای ظاهر شد و توجه همه را به ظاهرش با هانبوک جلب کرد.

کیم سو هیون

کدام بازیگر کره‌ای با لباس سنتی زیباتر است؟

این بازیگر هم به زیباترین شکل در سریال‌های تاریخی با هانبوک ظاهر شده است. کیم سو هیون در سریال «افسانه خورشید و ماه» با لباس سنتی کره ظاهر شد. این لباس بیش از هر چیزی معصومیت چهره کیم سو هیون را چندین برابر میکرد. این سریال باعث محبوبیت هرچه بیشتر این بازیگر در میان مردم سراسر جهان شد.

شین هه سان

کدام بازیگر کره‌ای با لباس سنتی زیباتر است؟

سریال «آقای ملکه» یکی از محبوب‌ترین و پربیننده‌ترین سریال‌های کره‌ای سال‌های اخیر بوده است. شین هه سان، در این سریال با لباس سنتی و هانبوک دیده می‌شود. مدل موها، میکاپ و هانبوک‌های متنوع این بازیگر در سریال «آقای ملکه» دل بیننده را می‌برد.

کانگ هانا

کدام بازیگر کره‌ای با لباس سنتی زیباتر است؟

این بازیگر کره‌ای که زیباترین چال لپ‌ها را در میان بازیگران کره‌ای دارد، هم در سریال محبوب «عاشقان ماه» و هم در سریال «قلب خونین» با هانبوک دیده می‌شود. استایل او در هر دو سریال تقریبا مشابه هم است، اما باید اعتراف کنیم که این بازیگر واقعا با استایل‌های سنتی هم بسیار زیبا و خیره‌کننده است.

پارک اون بین

کدام بازیگر کره‌ای با لباس سنتی زیباتر است؟

سریال «علاقه پادشاه» هم از سریال‌های پرطرفدار سال‌های اخیر بوده است. پارک اون بین در این سریال تاریخی هم با استایل پسرانه و به شکل یک پادشاه ظاهر می‌شود و هم با استایل دخترانه و با هانبوک در نقش یک ملکه ایفای نقش می‌کند. باید بپذیریم که این بازیگر در هر دو حالت هم می‌تواند بیننده راشیفته خودش کند.

کیم تائه ری

کدام بازیگر کره‌ای با لباس سنتی زیباتر است؟

کیم تائه ری از آن دسته بازیگران کره‌ای است که به واسطه نقش‌آفرینی در فیلم‌ها و سریال‌های مهم، در سراسر دنیا شناخته شده و محبوبیت دارد. این بازیگر در سریال «آقای آفتاب»، که یک سریال تاریخی محبوب است، با لباس‌های سنتی و هانبوک ظاهر می‌شود. قضاوت کنید که این بازیگر با استایل‌های امروزی جذاب‌تر است یا با هانبوک؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      همه بازیگران

      پاسخ ها

      • Reyhoun

        معلومه آیو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج