۱۲۸۰۹۱۲
۲۳۹۲۷
۲۳۹۲۷
پ

محتوای حمایت شده

بهترین آکادمی آموزش حیوانات چه ویژگی‌هایی دارد؟

پانسیون خانگی حیوانات از جمله مهم‌ترین جستجوهای افرادی است نگران شرایط نگه‌داری حیوانات خانگی خود هستند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه این مطلب مناسب شماست.

نگهداری و پانسیون حیوانات خانگی (پت) در زمان سفر یا روزهای شلوغ کاری در الویت صاحبین می باشد.

رعایت بهداشت، روش درست ارتباط برقرار کردن ، محیطی آرام و آزاد به همراه نیروهای متخصص و کارآمد به همراه حضور ثابت مربی و پزشک.

سرویس رفت و برگشت ، شستشو ، پیاده روی روزانه ، آموزش و رفع ناهنجاری ، غذای روزانه ، بازی با سگ ها

معاشرت با سگ ها تخصص ماست.

بهترین آکادمی آموزش حیوانات چه ویژگی‌هایی دارد؟

منظور از آکادمی آموزش حیوانات چیست؟

داشتن حیوان خانگی امروزه تبدیل به یکی موضوعات همه‌گیر در جامعه شده است. یکی از نکاتی که در هنگام نگهداری حیوان خانگی باید به آن توجه داشته باشید، مسئله آموزش حیوانات خانگی است. منظور از آموزش حیوانات، آموزش دادن نحوه همزیستی با انسان به جیوانات می‌باشد. از آنجایی که اجرای این آموزش‌های مسئله‌ای پیچیده به شمار می‌رود، مراکز و آکادمی‌های آموزش حیوانات می‌توانند در این زمینه به شما یاری دهند. این مراکز با آموزش حیوانات نگهداری آن‌ها را برای شما آسان‌تر می‌کنند.

بهترین آکادمی آموزش حیوانات، چه خدماتی ارائه می دهد؟

برای آشنایی با بهترین آکادمی آموزش حیوانات باید با خدمات ارائه شده توسط این آکادمی آشنا باشید.برخی از این خدمات مربوط به موارد زیر هستند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

آموزش فرمان پذیری به حیوانات

اولین گام در آموزش حیوانات که می‌توان گفت یکی از سخت‌ترین مراحل هم است، آموزش فرمان پذیری به حیوانات می‌باشد. در این مرحله مربیان با استفاده از متدهای آموزشی حیوان را با انواع فرمان‌ها آشنا کرده و او را با استفاده از عملیات شرطی کردن، با پذیرش فرمان آشنا می‌کنند.

آموزش اجتماعی شدن به حیوانات

آموزش  اجتماعی شدن به حیوانات یکی دیگر از اقدامات بهترین آکادمی آموزش حیوانات است. در این فرایند حیوانات با پدیده پزیرش همنوعان و انسان‌ها آشنا می‌شوند و برخورد صحیح را آموزش می‌بینند.

رفع ناهنجاری‌ ها در پت ها

منظور از رفع ناهنجاری‌ ها در پت ها اصلاح رفتارهای ناهنجار در حیوانات است. در این شرایط مربیان رفتار و عادات ناهنجار حیوانات را شناسایی کرده و آن را اصلاح می‌کنند.

رفتار شناسی حیوانات

یکی از نکاتی که مراقبت از حیوانات را برای شما آسان‌تر می‌کند، آشنایی با رفتار حیوانات است. مربیان بهترین آکادمی آموزش حیوانات با شناسایی رفتارهای مشخص حیواناتف شما را در درک آن‌ها راهنمایی می‌کنند.

آموزش گارد

اگر به قصد نگهبانی دادن سرپرستی حیوانی را به عهده گرفته‌اید، آموزش گارد یکی از اقداماتی است که باید به آن توجه داشته باشید. در این فرایند حیوان با آموزش‌های خاص نحوه شناسایی غریبه را درک کرده و تبدیل به یک نگهبان خوب می‌شود. 

آموزش محافظت از کودک

یکی دیگر از کابردهای داشتن حیوان خانگی، محافظت از کودکان است. برای اجرا شدن این هدف مربیان با استفاده از متدهای خاص آموزشی، محافظت از کودک را به جیوانات آموزش می‌دهند.

شرطی سازی حیوان

شرطی سازی حیوانات یک تکنیک برای آموزش راحت‌تر و مراقبت بهتر از حیوانات است. در این فرایند با استفاده از یک هدف و یک تشویق، حیوانات را شرطی می‌کنند.

آموزش اصول نگهداری از پت

یکی دیگر از عناوین آموزشی در بهترین آکادمی آموزش حیوانات آموزش اصول نگهداری از پت است. در این مرحله مربیان به سرپرستان حیوانات، نحوه درست نگهداری از حیوانات بسته به نوع و نژاد حیوان خانگی را آموزش می‌دهند.

آموزش اصول تغذیه صحیح 

تغذیه صحیح یکی از اصلی‌ترین نکاتی است که برای نگهداری درست از حیوانات باید با آن آشنا باشید. در آکادمی آموزش حیوانات این مورد به شکل گسترده و تخصصی به سرپرستان آموزش داده می‌شود.

آموزش نگهبانی

سگ ها حساسیت بالایی نسبت به صاح خود دارند.برای تربیت سگ باید گونه ای اورا تربیت کنید، که مطیع، فرمانبردار و حرف شنو باشد.

پانسیون حیوانات خانگی

پانسیون حیوانات خانگی قطعاً یکی از اصلی ترین چالشهای نگهداری از حیوانات خانگی برای هر فرد یا خانواده، می باشد. میدانیم که به عنوان صاحب یک حیوانات خانگی معمولاً تمایل دارید هرجا که هستند سگ یا گربه خود را هم همراه خود ببرید ما هم مثل شما اگر لحظه ای از حیوانمان دور شویم نگرانش هستیم .

بهترین آکادمی آموزش حیوانات، چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای انتخاب بهترین آکادمی آموزش حیوانات باید با ویژگی‌های این آکادمی آشنا شوید. موارد زیر برخی از ویژگی‌های بهترین آکادمی آموزش حیوانات به شمار می‌رود:

داشتن بهترین مربیان حیوانات

یکی از نکات مهم در انتخاب بهترین آکادمی آموزش حیوانات، داشتن بهترین مربیان حیوانات است. این مربیان باید با دانش و تخصص کافی حیوانات را به روش صحیح آموزش دهند.

ارائه به روزترین روش‌های آموزشی

روش‌های آموزش حیوانات همواره در حال بروزرسانی هستند برای همین ارائه به روزترین روش‌های آموزشی یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید.

رعایت پروتکل های بهداشتی 

حفظ سلامت حیوانات یکی از مهم‌ترین نکاتی است که مراکز آموزش حیوانات باید به آن توجه داشته باشید. به همین دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی  از جمله نکات مهمی است که این مراکز باید به آن توجه داشته باشند.

داشتن امکان نگهداری حیوان

یکی دیگر از نکاتی که در انتخاب بهترین آکادمی آموزش حیوانات باید به آن توجه داشته باشید، داشتن امکان نگهداری حیوان است. امکان نگهداری از حیوانات می‌تواند برای شما این امکان را فراهم سازد که علاوه بر آموزش حیوانات مکان امنی برای نگهداری از آن‌ها نیز در نظر داشته باشید تا برای آموزش دائما در رفت آمد نباشید.

سرویس رفت و برگشت

آموزش ندادن به حیوانات خانگی چه مشکلاتی به همراه دارد؟

آموزش ندادن به حیوانات خانگی م‌تواند مشکلات زیادی را برای شما و حیوان خانگیتان به همراه داشته باشد. برخی از این مشکلات عبارت از موارد زیر می‌باشند:

  • عدم ارتباط با حیوان
  • امکان بیماری حیوانات
  • دشوار شدن نگهداری
  • آسیب به روحیه حیوان

آکادمی حیوانات هانچو - آموزش و نگهداری سگ

  • نگهداری و پانسیون حیوانات خانگی (پت) در زمان سفر یا روز‌های شلوغ کاری در الویت صاحبین می‌باشد.
  • رعایت بهداشت، روش درست ارتباط برقرار کردن، محیطی آرام و آزاد به همراه نیرو‌های متخصص و کارامد
  • به همراه حضور ثابت مربی و پزشک
  • سرویس رفت و برگشت، شستشو، پیاده روی روزانه، آموزش و رفع ناهنجاری، غذای روزانه، بازی با سگ‌ها
  • معاشرت با سگ‌ها تخصص ماست

خدمات دیگر

  • اصلاح
  • شست و شو
  • آرایشگاه
  • کوتاهی ناخن
  • تخلیه کیسه مقعدی

بهترین آکادمی آموزش حیوانات چه ویژگی‌هایی دارد؟

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۲۸۴۹۵۰۴

۰۹۱۲۴۸۵۹۵۲۶

بهترین آکادمی آموزش حیوانات چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای مشاهده خدمات وارد اینستاگرام شوید.

behroozshadmand@

بهترین آکادمی آموزش حیوانات چه ویژگی‌هایی دارد؟

تهران، خیابان پاسداران، بوستان دوم، خیابان گیلان غربی، پلاک۴۰

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج