جاباما
۱۲۸۰۹۴۲
۶۵۸۱
۶۵۸۱
پ

دلار هزار تومان ریخت!

بازار امروز ارز با تداوم کاهش نرخ و قیمت‌هایی پایین‌تر نسبت به روز گذشته همراه بود و با وجود اینکه هنوز برخی از صرافی‌ها بخشنامه جدید بانک مرکزی را اجرا نکردند، دلار حدود هزار تومان کمتر از روز گذشته قیمت‌گذاری شده بود.

ایسنا: بازار امروز ارز با تداوم کاهش نرخ و قیمت‌هایی پایین‌تر نسبت به روز گذشته همراه بود و با وجود اینکه هنوز برخی از صرافی‌ها بخشنامه جدید بانک مرکزی را اجرا نکردند، دلار حدود هزار تومان کمتر از روز گذشته قیمت‌گذاری شده بود.

فضای ظهر امروز بازار ارز آرام و بی سر و صدا برای دلالان و البته صرافی‌ها بود. خبری از شلوغی و چانه‌زنی‌های روزهای گذشته نبود و قیمت‌ها در تابلو و همچنین سروصدای دلالانی که کار می‌کردند و فروش داشتند، پایین‌تر آمده بود.

قیمت خرید هر دلار آمریکا در صرافی‌های خیابان و میدان فردوسی حدود ۴۲ هزار تومان بود و نرخ فروش این ارز در تابلو صرافی‌ها حدود ۴۲ هزار و ۲۰۰ تومان و با نوسان اندکی تعیین شده بود. این قیمت‌ها حدود هزار تومان نسبت به نرخ روز گذشته بازار ارز کمتر بود. البته در ساعات پایانی دیروز هم کاهش قیمت نرخ دلار بازار متشکل تا ۴۲ هزار و۵۰۰ تومان اتفاق افتاده بود.

یورو اما با اندکی افزایش نسبت به روز گذشته مواجه شده بود. هر یورو با نرخ ۴۲ هزار و ۴۰۰ تومان خریداری و با قیمت ۴۲ هزار و ۵۰۰ تا ۷۰۰ تومان فروخته می‌شد.

با وجود اطلاعیه‌های بانک مرکزی و توئیت رئیس کل در روز گذشته که نشان می‌داد مشکلی برای خرید و فروش ارز از سوی صرافی‌ها طبق بخشنامه بانک مرکزی وجود ندارد، اما همچنان برخی صرافی‌ها آن را اجرایی نکرده بودند و دلایلی از اعلام نشدن بخشنامه و جزییات تا بالا بودن نرخ تابلو و... را دلیل رفتار خود مطرح می‌کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج