جاباما
۱۲۸۲۸۴۰
۷۳۴۸
۷۳۴۸
پ

اظهارات جنجالی نماینده ولی فقیه درباره آزادی حیوانی در زنان

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمن در اغتشاشات اخیر بزرگترین ظلم را در حق زنان کرد، به این صورت که آزادی حیوانی را در زنان علم کردند تا آزادی انسانی و حیات طیبه او را سلب کنند.

فارس: حجت الاسلام حاجی صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جهاد تبیین یعنی فرهنگ جهاد را در جامعه نگه داشتن و یکی از مهمترین ابعاد جهاد تبیین تحریف‌زدایی از واقعیت‌ها است، اینکه نگذاریم انقلاب و آرمان‌های آن را تحریف و نوجوانان و جوانان را دچار لغزش کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی دوشنبه در جمع کارکنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، اظهار کرد: از آنجا که انقلاب خواهان ماندن در صراط مستقیم است، دشمن دارد و چون دشمن دارد، محافظ می‌خواهد.

وی ادامه داد: جهاد تبیین یعنی فرهنگ جهاد را در جامعه نگه داشتن و یکی از مهمترین ابعاد جهاد تبیین تحریف‌زدایی از واقعیت‌ها است، اینکه نگذاریم انقلاب و آرمان‌های آن را تحریف و نوجوانان و جوانان را دچار لغزش کنند. وی با بیان اینکه تهاجم فرهنگی جسم‌ها را متلاشی نمی‌کند، افزود: تهاجم فرهنگی جان‌ها را می‌کشد و بدتر از آن به تصرف و سربازی خود در می‌آورد، به این معنا که نیروهای مسلمان را در مقابل اسلام ناب قرار می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمن در اغتشاشات اخیر بزرگترین ظلم را در حق زنان کرد، به این صورت که آزادی حیوانی را در زنان علم کردند تا آزادی انسانی و حیات طیبه او را سلب کنند. حجت‌الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه دشمن از عبارت‌هایی استفاده می‌کند که اتفاقا به دنبال نقض آن است همچون آزادی، گفت: از این‌رو باید برای مردم آن‌ها را بیان کرد.

وی با بیان اینکه پاسداری بدون اسلحه تاکتیکی بود که دشمن را عصبانی کرد، گفت: امروز یک عرصه پاسداری از انقلاب، عرصه فکر و اندیشه و عقیده است، از این‌رو هر چه می‌توانیم با جهاد تبیین و روشنگری از ذهن‌های نوجوان و جوانان‌ها محافظت کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، استقامت عملی را دومین نوع استقامت عنوان و خاطرنشان کرد: در مبارزه خسته نشدن، نبریدن و تسلیم نشدن اهمیت دارد.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی تاکید کرد: اگر ما به هدایت‌ها و نسخه‌های رهبری به موقع گوش می‌کردیم، در خیلی از فتنه‌ها از جمله اغتشاشات اخیر پیشگیرانه‌تر عمل می‌کردیم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج