جاباما
۱۲۸۲۸۵۳
۱۹۶۰
۱۹۶۰
پ

آمار عجیب افزایش سالانه جمعیت تهران

استاندار تهران با تأکید بر اینکه بازآفرینی یک اصل است و در تهران باید به نهضت بازآفرینی و بازسازی توجه جدی شود، به جمعیت تهران اشاره کرد و گفت: امروز با احتساب اتباع حدود ۱۸ و نیم تا ۱۹ میلیون جمعیت در تهران داریم.

ایسنا نوشت: استاندار تهران با تأکید بر اینکه بازآفرینی یک اصل است و در تهران باید به نهضت بازآفرینی و بازسازی توجه جدی شود، به جمعیت تهران اشاره کرد و گفت: امروز با احتساب اتباع حدود ۱۸ و نیم تا ۱۹ میلیون جمعیت در تهران داریم.

بنا براعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، سی و چهارمین جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان تهران به ریاست علیرضا فخاری استاندار تهران و با حضور آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری، ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران و دیگر مسئولان برگزار شد.

آمار عجیب افزایش سالانه جمعیت تهران

فخاری در این جلسه ضمن تبریک میلاد حضرت علی(ع) و دهه فجر با اشاره به تعبیر اولیه بازآفرینی یعنی چگونگی شکل‌گیری بافت های فرسود اظهار کرد: مردم در تأمین نیازمندی‌هایشان از جمله در حوزه مسکن جلوتر از دستگاه ها هستند، از اینرو غفلت ما زمینه ساخت و سازهای ناایمن و ناکارآمد را فراهم می کند و باید در این حوزه ورود جدی داشته باشیم.

وی ادامه داد: برخورداری های تهران زمینه مهاجرت را فراهم می کند و امروز با احتساب اتباع حدود ۱۸ و نیم تا ۱۹ میلیون جمعیت در تهران داریم و سالی حدود ۵ درصد به جمعیت استان اضافه می شود که این امر قابل توجه و تأمل است.

استاندار تهران با تاکید بر برگزاری و پیگیری مستمر جلسات ستاد بازآفرینی استان و شهرستان ها عنوان کرد: ساخت مسکن در اطراف تهران به جهت تامین زیرساخت ها و امکانات عملا پروسه زمان‌بری است و به جای آن تمرکز اقدامات در بافت های فرسوده مفیدتر خواهد بود.

فخاری به لزوم نظم دهی، تلفیق اطلاعات و داده ها در حوزه بازآفرینی به منظور تدقیق در نظارت ها اشاره کرد و گفت: در زمینه برنامه و بودجه حوزه بازآفرینی و ارائه میزان عملیاتی شدن برنامه ها توسط دستگاه ها و سنجش سطح رضایتمندی مردم، دبیرخانه ستاد فعالانه عمل کند.

وی تاکید کرد: بایستی برای جبران کاستی ها در حوزه مسکن بر مبنای توزیع جمعیت، شناور کردن جمعیت، استانداردسازی سازه ها و رفع نیازمندهای حوزه شهری و روستایی اقدام کنیم.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: بازآفرینی یک اصل است و در تهران باید به نهضت بازآفرینی و بازسازی توجه جدی شود و برای حفظ هویت محلات در جاهایی که ظرفیت وجود دارد تراکم افزایش یابد.

فخاری به لزوم تشویق سازندگان در محلات بافت فرسوده اشاره کرد و افزود: دبیرخانه ستاد با نظر مشورتی کارشناسان و افراد صاحب نظر نسبت به ارائه مدل تشویقی برای سازندگان اقدام کنند تا بسته مذکور در اختیار شهرداری های استان قرار گیرد و مبنای عمل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج