جاباما
۱۲۸۳۳۷۷
۲۶۴۳
۲۶۴۳
پ

کنایه کارگردان استاد به آیدین آغداشلو

عماد حسینی، کارگردان فیلم سینمایی استاد، در نشست خبری فیلم خود، کنایه‌ای به فروش میلیاردی تابلوی نقاشی آیدین آغداشلو در حراج تهران زد.

خبرآنلاین: اولین نشست خبری چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با حضور عماد حسینی، کارگردان، بهروز افخمی، تهیه‌کننده و الهام حسینی‌نژاد، بازیگر برگزار شد.

کنایه کارگردان استاد به آیدین آغداشلو

کارگردان این فیلم سینمایی در پاسخ به سوالی درباره اینکه برای ساخت این فیلم سینمایی کسی را مدنظر داشتید؟ توضیح داد: ما مصدق‌های زیادی در این‌باره دیدیم. از وودی آلن گرفته تا نمونه‌های داخلی، حتی موقعی که می‌خواستم این فیلم را بسازم خیلی‌ها مخالفت کردند.

از شورای صدور پروانه ساخت که در دوره قبلی بود تا دیگر دوستان حتی یکی از بازیگران پیشکسوت با من تماس گرفت و گفت جوان کارت را با چنین چیزی شروع نکن، بایکوت می‌شوی.

او ادامه می‌دهد: این موارد موضوعاتی است که باید به آن پرداخته شود حتی در آن سر دنیا هم می‌بینیم کسی که این کار را انجام داده، هیچ کمپانی حاضر نمی‌شود فیلمش را بخرد، اما متاسفم که می‌گویم اینجا فرد با شاکی‌ها زیاد وجود دارد و نه تنها بایکوت نمی‌شود، بلکه اثرش هم در یک حراج به گران‌ترین قیمت به فروش می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج