۱۲۸۴۹۵۶
۴۰۶۵۱
۴۰۶۵۱
پ

رپورتاژ آگهی

فروش اقساطی محصولات کرمان موتور

صنایع خودروسازی کرمان با بیش از ۳۰ سال تجربه در چرخه صنعت تولید خودرو به عنوان یکی از شرکت‌های خودروسازی فعال در ایران محسوب می‌شود.

فروش اقساطی محصولات کرمان موتور

صنایع خودروسازی کرمان با بیش از 30 سال تجربه در چرخه صنعت تولید خودرو به عنوان یکی از شرکت‌های خودروسازی فعال در ایران محسوب می‌شود. این شرکت سعی کرده است با فراهم کردن فرصتی برای فروش اقساطی محصولات خود، شرایط بهتری در بازار خرید و فروش خودرو به وجود آورد. در این مطلب شرایط ثبت‌نام و فروش کرمان خودرو را توضیح خواهیم داد.

فروش اقساطی، راهکار کرمان موتور

با توجه به وضعیت ملتهب بازار خرید و فروش خودرو، بی‌ثباتی قیمت ارز و کاهش ارزش واحد پولی کشور، همزمان با افزایش قیمت خودروها، توانایی مالی گروه عمده‌ای از مردم برای خرید خودرو نیز کاهش یافته است.

همین موضوع باعث شده که شرکت‌های خودروسازی مختلف مانند کرمان موتور از راهکارهایی استفاده کنند که به واسطه آن مردم با وضعیت اقتصادی مختلف امکان خریداری خودروهای مورد نظر را داشته باشند. راهکاری که شرکت کرمان خودرو در این راستا مورد استفاده قرار داده، فروش اقساطی محصولاتش است.

شرایط فروش اقساطی کرمان موتور

فروش اقساطی محصولات کرمان موتور

فروش اقساطی خودروهای کرمان موتور، در چند سال اخیر امکان ماشین‌دار شدن را برای مردم فراهم کرده است. استقبال از این طرح در این مدت زمان باعث شده که در سال 1401 نیز اخباری درباره پیش‌فروش و فروش کرمان موتور به صورت قسطی بشنویم.

افرادی که قصد ثبت نام کرمان موتور را دارند بهتر است با شرایط این طرح به طور کامل آشنایی داشته باشند. بر همین اساس شرایط فروش کرمان موتور را که به صورت اقساطی خواهد بود، در ادامه ذکر خواهیم کرد.

زمان تحویل خودروها

افرادی که به صورت اینترنتی کار ثبت نام کرمان موتور را انجام داده‌اند، در بازه زمانی 3 تا 6 ماه بعد از تاریخ ثبت‌نام خودروی خود را تحویل خواهند گرفت. در واقع با توجه به استقبال مردم برای ثبت‌نام در فروش اقساطی محصولات کرمان موتور، نمی‌توان زمان دقیقی برای تحویل خودرو انتظار داشت. اما حداکثر 6 ماهه خواهد بود.

اعتبار مالی کافی

یکی از نکات مهمی که در بخش‌نامه‌های کرمان خودرو برای فروش اقساطی کرمان موتور ذکر شده، نداشتن چک برگشتی است. به این معنا که فرد باید اعتبار مالی کافی داشته و مشکلاتی به خاطر چک برگشتی گریبان‌گیر او نشده باشند.

زمان پرداخت اقساط

پرداخت اقساط خودروهای کرمان موتور به صورت هر سه ماه یک بار و در بازه 12، 24 یا 36 ماه خواهد بود. این نکته را باید در نظر داشته باشید که با توجه به خودروی انتخابی، مبلغ قسط‌ها متفاوت محاسبه می‌شوند. در دعوتنامه‌ای که به خریداران ارسال خواهد شد، مبلغ تعیین شده اعلام می‌گردد. هرچند مدت زمان آن (12، 24 یا 36 ماه) به انتخاب خریداران است.

توجه به شرایط واریز مبلغ اقساط

نکته مهمی که هنگام ثبت نام کرمان موتور و پرداخت اقساط مختلف آن باید در نظر بگیرید، شرایط واریز وجوه اقساط است. در حقیقت، پس از دریافت شماره قرارداد از سایت فروش اینترنتی کرمان موتور، تنها 72 ساعت زمان برای پرداخت مبالغ بالای ۵۰ میلیون تومان وجود دارد. در صورت نادیده گرفتن این محدوده زمانی و شرط موجود، قرارداد باطل شده و مبلغ به حساب متقاضی خودرو باز می‌گردد.

شرایط طرح فروش ویژه اقساطی با تحویل فوری

در طرح فروش ویژه اقساطی با تحویل فوری چند شرط مهم وجود دارند که عبارتند از:

  1. پیش‌پرداخت تمام ماشین‌ها همزمان با تحویل خودروها و تنظیم سند در دفتر اسناد رسمی خواهد بود.
  2. سند خودرو شش دانگ به نام و در رهن بانک‌های معتبر است.
  3. تنها رنگ‌های موجود در بازار برای خودروهای کرمان موتور انتخاب می‌شوند.
  4. هنگام ثبت نام کرمان موتور باید مدارک شغلی لازم را نیز ارائه داد.
  5. هزینه بیمه بدنه به مبلغ کل دوره اقساط افزوده می‌شود.
  6. مهلت واریز مبلغ پیش‌پرداخت دوم حداکثر ۴۰ روز پس از تحویل خودرو خواهد بود.

کدام محصولات کرمان موتور اقساطی به فروش می‌رسند؟

اکنون که شرایط فروش کرمان موتور را مطالعه کردید، بهتر است به این موضوع نیز بپردازیم که کدام محصولات کرمان موتور به صورت قسطی به فروش می‌رسند؟

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که کرمان خودرو همچون شرکت‌های ایران خودرو و سایپا در هر دوره فروش اقساطی خودرو، محصولات مشخصی را معرفی می‌کند. برای مثال در بهمن ماه 1401 طرح فروش کرمان موتور شامل جک (5S)، (7KMC K)، جک (5S) نیوفیس، جک (4J)، جک (3S) و (8KMC T) می‌شود.

جمع‌بندی

کرمان خودرو در طی سه دهه گذشته سعی کرده است شرایطی را فراهم کند تا صنعت خودرو در ایران رشد خوبی داشته باشد. در این راستا فروش اقساطی خودروهای کرمان خودرو امکانی را به وجود آورده‌اند که طی آن می‌توان در طی 12، 24 یا 36 ماه و مطابق با شرایط ثبت شده در قرارداد هزینه خودروی انتخابی را پرداخت کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به مجله خودرو 45 در سایت khodro45.com مراجعه کنید تا شرایط فروش اقساطی خودرو‌های کرمان خودرو را به طور کامل و دقیق جویا شوید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج