۱۲۸۶۸۶۴
۷۰۷۴
۷۰۷۴
پ

چرا به این زن، لقب «خوشپوش‌ترین بازیگر دنیا» را داده‌اند؟

کیت بلانشت از بازیگران تراز اول سینمای دنیا است. او سالیان طولانی در هالیوود درخشیده و علاوه بر هنرنمایی‌اش در فیلم‌ها از نظر استایل و ظاهر هم از پیشتازان و الگوهای مطرح برای دیگران بوده است.

چی بپوشم- نیلوفر شهدوست: کیت بلانشت از بازیگران تراز اول سینمای دنیا است. او سالیان طولانی در هالیوود درخشیده و علاوه بر هنرنمایی‌اش در فیلم‌ها از نظر استایل و ظاهر هم از پیشتازان و الگوهای مطرح برای دیگران بوده است. بلانشت هم به‌زیبایی و ظرافت از عهده اجرای نقش‌هایی با پیچیدگی‌های زیاد برمی‌آید (جاسمین غمگین را دیده‌اید) و هم از پس ست‌کردن لباس‌هایی با مدل‌های جذاب و خاص. در این نوشته، نگاهی به استایل کیت بلانشت خوش‌پوش خواهیم داشت. با ما همراه هستید؟

چرا به این زن، لقب «خوشپوش‌ترین بازیگر دنیا» را داده‌اند؟

انتخاب مدل‌هایی جذاب

کیت بلانشت همیشه به‌دنبال مدل‌های خاص و جذابی می‌رود که حضورش روی فرش قرمزها و مراسم مختلف را چشمگیر می‌کنند. او سلیقه بسیار خوبی در انتخاب مدل لباس‌ها دارد یا شاید هم با استایلیست‌ها و طراحان بسیار خوش‌سلیقه‌ای کار می‌کند. در هر حال، دلیل هرچه که هست، او لباس‌هایی با مدل و طراحی‌های بسیار زیبا به تن می‌کند و می‌تواند برای شما هم در انتخاب الگو و مدل لباس برای دوختن الهام‌بخش باشد. نظرتان چیست؟ در تصویر پایین، مدل شلوار و بالاتنه لباس او در عین سادگی، متنوع و زیبا به‌نظر می‌رسد. رنگ انتخابی هم برای شرکت در موقعیتی رسمی بسیار مناسب است.

چرا به این زن، لقب «خوشپوش‌ترین بازیگر دنیا» را داده‌اند؟

استفاده از رنگ‌های خیره‌کننده

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای جذاب‌کردن استایلتان، انتخاب رنگ‌های خاص است. اگر مدلی ساده برای لباس در نظر بگیرید اما به کیفیت دوخت اهمیت بدهید و از پارچه‌هایی مطلوب با رنگ‌های گیرا استفاده کنید، استایلتان به‌‌شدت ارتقا پیدا می‌کند و در شمار خوش‌پوش‌ها قرار می‌گیرید. این فرمولی است که کیت بلانشت حرفه‌ای هم زیاد از آن استفاده می‌کند. در تصویر پایین هم نمونه‌ای از رنگ‌های زیبای منتخب او برای پیراهنی ماکسی و رسمی را مشاهده می‌کنید. پارچه براق و رنگ جذاب آن باعث شده که مدل ساده لباس بسیار زیباتر از چیزی که هست به نمایش دربیاید.

چرا به این زن، لقب «خوشپوش‌ترین بازیگر دنیا» را داده‌اند؟

 

تلفیق سبک‌های استایل

کیت بلانشت از مدل‌های مختلفی در یک استایل کمک می‌گیرد. منظور چیست؟ یعنی می‌تواند تلفیقی از سبک‌های استایل را در یک لباس پیاده‌سازی کند و همچنان بسیار موجه و زیبا جلوه کند. به تصویر پایین نگاهی بیاندازید. در این استایل، او ترکیبی از عناصر پوششی رسمی و غیررسمی را با پارچه‌ای اجرا کرده است که تقریبا برای استایل‌های اسپرت و غیررسمی استفاده می‌شود. این استایل چشم‌نواز است و روی تن کیت بلانشت به‌خوبی جلوه می‌کند. رنگ لباس هم برای موقعیتی رسمی، غیررسمی و نیمه‌رسمی بسیار مناسب است. علاوه بر آن، با رنگ پوست کیت هم در تناسب کامل به‌نظر می‌رسد. استفاده از دست‌بندی بولد یا همان شاخص و بزرگ هم باعث شده که این استایل زیباتر و کامل‌تر باشد.

چرا به این زن، لقب «خوشپوش‌ترین بازیگر دنیا» را داده‌اند؟

اعتمادبه‌نفس در استایل

از شاخص‌ترین ویژگی‌های کیت بلانشت باید به اعتمادبه‌نفسی اشاره کنیم که در استایل خود بروز می‌دهد. به‌طور کلی هم شخصیت این هنرپیشه بسیار مصمم و معتمدبه‌نفس است. این ویژگی باعث می‌شود که هنگام ظهور در مراسم مختلف هم با هر استایلی بسیار جذاب و شاخص به‌نظر برسد. او گاهی اشتباهاتی در استایل هم دارد اما آنچنان با شکوه و اعتماد به انتخابش ظاهر می‌شود که نقص‌ها و اشتباهات احتمالی موجود در آن لباس دیده نمی‌شود. اعتقادداشتن به انتخابی که کرده‌اید، همیشه راهی برای زیباترشدن خواهد بود. این نکته را فراموش نکنید.

بلوز و شلوارهای خوش‌دوخت

بسیاری از افراد خط‌کشی‌هایی برای انتخاب استایل در نظر می‌گیرند و معتقدند که لباس‌ها باید در دو دسته مردانه و زنانه مرزکشی شوند. البته چنین تفکری کم‌وبیش در بسیاری از نقاط دنیا رایج است و شاید درصد اندکی از سلبریتی‌ها و طراحان مد تصمیم به تغییرش گرفته‌اند. با این حال، برخی با شدت بیشتری به اجرای تفکیک جنسیتی لباس‌ها پای‌بند هستند. کیت بلانشت از آن افرادی است که نشان داده، زنانگی و مردانگی به تنانگی ربطی ندارد و در واقع، ظاهر برای ابراز جنسیت کافی نیست. او در بسیاری از مواقع از لباس‌های منتسب به مردان مانند بلوز و شلوار و کت‌وشلوارها استفاده می‌کند و همچنان نماینده‌ای تمام‌عیار از شکوهی زنانه است. قد بلند و اندام متناسبش هم در زیباترشدن جلوه کت‌ یا بلوز و شلوارها روی تنش بی‌تأثیر نبوده است.

چرا به این زن، لقب «خوشپوش‌ترین بازیگر دنیا» را داده‌اند؟

مدل‌های متنوع و جذاب لباس

وجود تنوع در استایل باعث می‌شود که هر فرد، جذابیت‌های مختلف اندام و ظاهرش را به شکل‌های مختلفی ابراز کند. چنین چیزی برای ستاره‌های سینما و افراد مشهور اهمیت زیادی دارد. کیت بلانشت معمولاً به‌سراغ مدل‌های مختلفی از استایل می‌رود و در بسیاری از موارد هم موفق است. در واقع، انتخاب‌هایش برای ابراز تنوع در استایل مطلوب‌اند و باعث می‌شوند که جلوه‌های مختلفی از جذابیتش به‌نمایش گذاشته شود. در تصویر پایین هم او را با کت و شلوار خوش‌دوختی می‌بینید که طراحی جالبی دارد و در ناحیه آستین از رنگ و مدل زیبا، خاص و متفاوتی بهره برده است. این لباس هم از نظر مدل برای اندام کیت بلانشت مناسب به‌نظر می‌رسد و هم رنگ‌های خوبی را برای ست‌کردن در کنار یکدیگر قرار داده است.

چرا به این زن، لقب «خوشپوش‌ترین بازیگر دنیا» را داده‌اند؟

انتخاب لباس‌هایی متناسب با اندام

کیت بلانشت قدی بلند و پاها، دست‌ها و گردن کشیده‌ای هم دارد. با در نظرگرفتن مدل اندام و ظاهر، همیشه دست به انتخاب استایل‌های متناسبی می‌زند. او انتخاب‌هایی دارد که به زیباترشدن اندامش کمک می‌کنند. در تصویر پایین هم با کت‌ودامنی خوش‌رنگ ظاهر شده و کفش‌های اسپرت سفیدرنگ تختی را هم با آنها ست کرده است. این ترکیب با کیفی به رنگ سرمه‌ای از کلیشه‌ای‌بودن خارج شده و ضمن راحتی، گزینه مناسبی برای استایلی خیابانی هم به‌نظر می‌رسد. در ضمن، عینک خوش‌رنگ آفتابی بلانشت هم مکمل خوبی برای این استایل اسپرت بوده است.

چرا به این زن، لقب «خوشپوش‌ترین بازیگر دنیا» را داده‌اند؟

استفاده از اکسسوری‌های جذاب

بلانشت به استفاده از اکسسوری‌های شاخص و بزرگ هم علاقه زیادی دارد. از آنجا که در بسیاری از مواقع، استایلش تک‌رنگ و با مدل‌هایی ساده انتخاب می‌شود، چنین اکسسوری‌هایی می‌توانند به زیبایی تیپ و ظاهرش کمک شایانی کنند. به‌طور کلی هم ایده استفاده از اکسسوری‌های شاخص و بزرگ در استایل‌های ساده فکر خوبی است که شما هم می‌توانید در تدارک‌دیدن تیپ و پوشش خود از آن استفاده کنید.

چرا به این زن، لقب «خوشپوش‌ترین بازیگر دنیا» را داده‌اند؟

در آخر

با مرور استایل هنرپیشه‌های معروف و ستاره‌های سینما می‌توانید مدل‌های جذابی برای لباس‌های خودتان هم پیدا کنید. در واقع، مروری بر تیپ و ظاهرشان می‌تواند الهام‌بخش باشد. کیت بلانشت از آن بازیگران خوش‌پوشی است که استایل خوبی دارد و درشمار شیک‌ترین‌های هالیوود قرار دارد. از کدام‌یک از استایل‌های او بیشتر خوشتان می‌آید؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج