۱۲۸۶۸۹۲
۲۱۷۶
۲۱۷۶
پ

رپورتاژ آگهی

عصب کشی با لیزر بدون درد چگونه انجام می‌شود؟

عصب کشی با لیزر بدون درد روش نوینی برای عصب کشی است که امروزه مورد توجه پزشکان قرار دارد.این مطلب برای آشنایی بیشتر شما با این روش جدید تولید شده است پس تا ادامه با ما همراه باشید.

یکی از روش ‌های جدید و کاربردی که نقش بسیار مهم و موثری برای درمان و عفونت کانال عصب دندان دارد عصب کشی با لیزر بدون درد است.

این روش می تواند دو نقص اصلی روش های قدیمی و سنتی عصب کشی را برطرف کند که یکی از آن ها عفونت زدایی عمیق و دیواره دندان و ناتوانی در خارج کردن همه قسمت های عفونی و بافت‌ های مرده می باشد این کار در آناتومی نامنظم کانال عصبی دندان دسترسی بسیار سختی به دنبال دارد.

لیزر از این قابلیت برخوردار است تا با تولید امواج غیر گرمایی نور صوتی شاک ویو در محلول تمیز کننده به همراه برش بافت مرده درون کانال عصبی عمل کند. به طور کلی تمامی کانال ها و کانال های فرعی پاکسازی شده به همراه لوله های کوچک دندانی از تمامی آلودگی ها خلاص خواهد شد. زمانی که لیزر به کانال دندانی افراد وارد می شود به خوبی مشاهده می کنید محلول وارد شده به همراه تمامی آلودگی های بافت مرده با یک جوش و خروش خاصی از کانال های فرعی به سمت بیرون جهش جریان پیدا می کند.

عصب کشی با لیزر بدون درد چگونه انجام می‌شود؟

در ادامه قصد داریم برای شما موارد بیشتری در رابطه با عصب کشی با لیزر بیان کنیم، پس با ما همراه باشید.

کلینیک دندانپزشکی ایثار

ایمپلنت درجه یک کره‌ای با شرایط اقساط

۲۵ درصد تخفیف ویژه کاربران برترین ها

برای مشاوره همین حالا تماس بگیرید.

شروع ساعت کاری از ۱۰ صبح تا ۸ شب

۰۲۱-۳۳۴۹۹۹۵۰

۰۹۳۸۵۰۰۸۱۳۰

عصب کشی با لیزر بدون درد چه مزایایی به همراه دارد؟

این امکان وجود دارد که صدای دریل موجود در دندانپزشکی برای عصب کشی یا سایر موارد مربوطه کمی آزاردهنده و تکان دهنده باشد. هنگام استفاده از لیزر به هیچ عنوان احتیاجی به دریل نیست و درنهایت باعث خواهد شد که بیمار در طول درمان خود اضطراب خیلی کمتری تحمل کند.

عصب کشی با لیزر بدون درد چگونه انجام می‌شود؟

با استفاده از این روش احتمال حفظ ساختار کلی دندان افزایش پیدا کرده و به دلیل کاربردی بودن روش لیزر نسبت به سایر ابزارهای سنتی باکتری های بیشتری نیز از بین می ‌رود.

از جمله مزایای مهم عصب کشی با لیزر بدون درد عبارتند از:

  • در حین انجام عصب کشی به هیچ وجه دردی احساس نمی کنید بلکه داخل دندان نیز به طور کامل ضدعفونی می شود.
  • با استفاده از لیزر قسمت داخلی دندان را نیز به طور کامل تمیز می کنند.
  • تمام نواحی درون دندان تنها در حد استرلیزه تمیز خواهد شد.
  • موادی که برای پر کردن دندان استفاده می کنند حاوی فلزات بوده و به هیچ عنوان سنگین نیست.
  • این امکان وجود دارد که عصب کشی با لیزر بدون درد دوام بسیار بالایی برای فرد به دنبال داشته و در زمان طولانی هزینه کاملا مناسب و کمتر را برای شما در پی دارد.
  • احتمال به وجود آمدن عفونت در آینده بسیار کم است.
  • به عنوان یک درمان همه جانبه از آن نام می ‌برند.

عصب کشی با لیزر به چه صورت انجام می شود؟

بیش از هر چیزی قبل از عصب کشی با لیزر بدون درد لازم است تمامی استاندارد های مراقبتی مدرن که شامل سیتی اسکن دندان می شود را انجام دهند تا از این طریق پزشک از مشکلات مربوطه باخبر شود.

زمان انجام تصویر برداری سه بعدی سی تی اسکن تمامی سوراخ هایی که در استخوان مشاهده می ‌شود، همان کانال هایی هستند که به طور کامل از بین رفته و تمامی مواردی که امکان مشاهده آن در تصویربرداری اشعه ایکس معمولی قابل دیدن و مشاهده نیست را می توانید در اینجا ببینید.

عصب کشی با لیزر بدون درد چگونه انجام می‌شود؟

شاید اکثر افراد از این موضوع اطلاع داشته باشند که لیزر از امواج صوتی و انرژی نور استفاده می کند و به کمک همین امواج لیزر نیز به طور تقریبی تمامی باکتری ها پوسیدگی و آلودگی را به سمت بالا و در نهایت نیز آن را از دندان خارج می کند. تمامی آلودگی هایی که در حین انجام از گوشی با لیزر خارج می شوند به خوبی قابل مشاهده می باشند.

در روش عصب کشی با لیزر بدون درد از یک سری محلول های مختلف استفاده شده که به کمک آن هر کانال را به مدت یک دقیقه شستشو می دهند و پس از آن کانال به طور کامل بسته می شود.

در برخی موارد که تعداد باکتری های آن بسیار زیاد باشد از دارویی به نام هیدروکسید کلسیم استفاده می ‌کنند تا از این طریق تمامی باکتری های موجود را از دندان بیرون بکشند و بیش از آن که کانال بسته شود آن ناحیه را به طور کامل استرلیزه کنند.

لازم به ذکر است این نکته را بیان کنیم که در برخی مواقع امکان انجام عصب کشی با لیزر بدون درد در یک جلسه وجود ندارد. چنانچه ضدعفونی به طور کامل امکان پذیر نباشد ممکن است به بیش از یک جلسه درمانی نیاز پیدا کنید.

جهت پر کردن و بستن کانال دندان با مقداری که امکان داشته باشد از مواد خاص بیو سرامیک و گوتا پرکا استفاده می کنند که به هیچ عنوان در آن باریوم وجود ندارد. با توجه به در نظر گرفتن این موضوع مواد فاقد باریوم است، احتمال واکنش نشان دادن نسبت به این فلز سنگین نیز وجود ندارد.

در این مرحله سعی می کنند عفونت ها را با مقدار ph ۲ یا ۳ از که از خاصیت اسیدی برخوردارند به طور کامل رفع نمایند. البته استفاده از ph ایجاد سوراخ هایی در استخوان را به دنبال دارد و با در نظر گرفتن این موضوع باید موادی را داخل کانال ریشه عصب قرار دهند باید ph بالاتری داشته باشد تا از این طریق تمامی باکتری های هوازی باقیمانده را به طور کامل از بین ببرند و در نهایت برای خنثی شدن به ph در بدن کمک کند. در نکات فوق به مواد بیو سرامیک که کانال و دندان را با آن می پوشانند اشاره شد و لازم است بگویم دارای ph ۱۲ است و تمامی نواحی را به طور کامل خنثی می ‌کند و در نهایت افزایش رشد استخوان را به دنبال دارد.

آیا عصب کشی با لیزر بی خطر است؟

بسیاری از افراد قبل از رفتن به مطب دندانپزشک این استرس و نگرانی را دارند که مبادا پزشک دندانپزشک دچار اشتباه شده و لیزر مخصوص دهن آنها را برش دهد اما در رابطه با این صورت بهتر است بیان کنیم دندانپزشکی که در حال انجام است بکشی با لیزر است آموزش‌ های لازم را در این زمینه دیده و همانطور که برخی از پزشکان جهت استفاده از دریل آموزش کامل را پشت سر گذاشتند در استفاده از لیزر نیز مهارت لازم و کامل را دارند.

عصب کشی با لیزر بدون درد چگونه انجام می‌شود؟

سخن پایانی

همانطور که ملاحضه کردید در مطالب فوق در رابطه با عصب کشی با لیزر بدون درد مواردی را برای شما بیان کردیم و در پایان نیز باید به توضیح این موضوع بپردازیم که حتماً برای انجام این کار یک مطب معتبر شناخته شده را انتخاب کنید چرا که انجام این کار روی دندان ها صورت می گیرد و چنانچه بخواهید تنها برای صرف هزینه کمتر به دندانپزشکی مراجعه کنید که در این کار مهارت و تجربه کافی را ندارد امکان به وجود آمدن عوارض بسیار خطرناکی برای دندان وجود دارد و در هر شرایطی پیشنهاد می دهیم که هیچ گاه تنها برای صرف هزینه کمتر به هر دندانپزشکی مراجعه نفرمایید. از اینکه در انتهای مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

کلینیک دندانپزشکی ایثار

  • بزرگترین و مجهزترین کلینیک دندانپزشکی شرق تهران در محدوده افسریه و مشیریه
  • دندانپزشکی فوق تخصصی دارای بیش از ١٧ پزشک متخصص و مجرب و جراح‌هایی با برد تخصصی
  • دارای مرکز ایمپلنت تخصصی و مجزا تضمین کیفیت بالا
  • خدمات جراحی، ارتونسی و زیبایی
  • ویزیت و مشاوره رایگان
  • شروع ساعت کاری از ۱۰ صبح تا ۸ شب
  • ٢٥ درصد تخفیف خدمات ایمپلنت

چرا دندانپزشکی ایثار را انتخاب کنیم؟

  • دسترسی آسان
  • تیم پزشکی متخصص در لاین‌های مجزا
  • مرکز ایمپلنت مجزا
  • ارائه خدمات به صورت اقساط و تعرفه‌های دولتی
  • پذیریش مراجعی از انواع شرکت‌های بیمه کشور

عصب کشی با لیزر بدون درد چگونه انجام می‌شود؟

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۳۳۴۹۹۹۵۰

۰۹۳۸۵۰۰۸۱۳۰

عصب کشی با لیزر بدون درد چگونه انجام می‌شود؟

نمونه‌های بیشتر را از اینستاگرام ببینید.

Isar.Dental.Clinic@

عصب کشی با لیزر بدون درد چگونه انجام می‌شود؟

isarclinic.com

عصب کشی با لیزر بدون درد چگونه انجام می‌شود؟

آدرس سه راه افسریه، مشیریه، خیابان ٣٠ متری صالحی، پلاک ٢٤٢، طبقه اول

 

 

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج