۱۲۸۷۰۶۵
۲۸۷۵
۲۸۷۵
پ

مردم توان خرید لاستیک یخ‌شکن را دارند؟

سید تیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهور فراجا درباره رانندگی در روزهای بارانی و برفی و عدم سفر در این روزها گفت: طبیعی است که در معابر شهری و محورهای مواصلاتی در زمان وضعیت ناپایدار جوی شرایطی به وجود می‌آید که به دلیل لغزندگی راه ریسک تصادف بالا می‌رود.

مهر: سید تیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهور فراجا درباره رانندگی در روزهای بارانی و برفی و عدم سفر در این روزها گفت: طبیعی است که در معابر شهری و محورهای مواصلاتی در زمان وضعیت ناپایدار جوی شرایطی به وجود می‌آید که به دلیل لغزندگی راه ریسک تصادف بالا می‌رود.

وی ادامه داد: در این ایام به شدت تصادفات واژگونی افزایش پیدا می‌کند که دلیلش وضعیت جوی و همچنین کاهش میدان دید ناشی از مه گرفتگی است و از این رو توصیه می‌شود هموطنان به سفر نروند.

مردم توان خرید لاستیک یخ‌شکن را دارند؟

سید تیمور حسینی گفت: اگر سفری به آن اندازه حائز اهمیت است که نمی‌شود به تعویق بیافتد حداقل در طول روز سفر انجام شود و هموطنان از تردد در ساعات شب اجتناب کنند زیرا در شب‌ها وضعیت جوی بدتر می‌شود و حتی امدادرسانی هم سخت است.

وی ادامه داد: شهروندان وسیله نقلیه ای که انتخاب می‌کنند باید شرایط ایمنی لازم را داشته باشد. یکی از نکات مغفول مانده این است که ما از لاستیک یخ شکن استفاده نمی‌کنیم.

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا گفت: در کشورهای اروپای غربی که با شرایط سخت زمستانی در چند ماه از سال مواجه هستند اگر قرار بود هر روز شن و ماسه بریزند دیگر چیزی از آسفالت خیابان و جاده باقی نمی‌ماند.

وی افزود: در آنجا مردم از لاستیک‌های یخ شکن استفاده می‌کنند. امروز اگر شهروندی بخواهد لاستیک یخ شکن تهیه کند اولاً باید ببینیم در بازار وجود دارد؟ ثانیاً آیا مردم توان خرید این نوع لاستیک را دارند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج