۱۲۸۷۴۹۱
۵۳۶۹
۵۳۶۹
پ

۵ باری که خواهر و برادرهای بازیگر نقشی را به طور مشترک ایفا کردند

کارگردان ها به دلایل متعددی ممکن است تصمیم به تکثیر بازیگر خود با روش های مختلف بگیرند. این دلایل می تواند داشتن یک بدل از بازیگر در صورت بیمار شدن او یا لزوم نمایش نسخه های متعددی از یک شخصیت در یک برداشت واحد باشد.

روزیاتو: کارگردان ها به دلایل متعددی ممکن است تصمیم به تکثیر بازیگر خود با روش های مختلف بگیرند. این دلایل می تواند داشتن یک بدل از بازیگر در صورت بیمار شدن او یا لزوم نمایش نسخه های متعددی از یک شخصیت در یک برداشت واحد باشد. گرچه برای این کار می توان از جلوه های ویژه کامپیوتری کمک گرفت، اما یک راه ساده تر استفاده از خواهر و برادرهای آن بازیگر است که بیشتر اوقات شباهت زیادی به او دارند. این اتفاقی است که در بسیاری از فیلم ها و سریال ها رخ دادهکه  در ادامه از برخی آن ها خواهیم گفت.

پنلوپه و مونیکا کروز در «دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته» (Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides)

۵ باری که خواهر و برادرهای بازیگر نقشی را به طور مشترک ایفا کردند

پنلوپه کروز در زمان فیلمبرداری فیلم «دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته» باردار بود. به همین دلیل از خواهر کوچک تر او، مونیکا کروز به عنوان بدل برای اجرای سکانس های اکشن او استفاده شد. این دو خواهر به قدری شبیه یکدیگرند که شاید تماشاگران متوجه نشدند این نقش توسط ۲ بازیگر متفاوت ایفا شده بود.

کریس و لوک همسورث در «ثور: رگناروک» (Thor: Ragnarok)

۵ باری که خواهر و برادرهای بازیگر نقشی را به طور مشترک ایفا کردند

برادران همسورث همگی بازیگر هستند و کریس بیشتر با نقش ثور در دنیای سینمایی مارول شناخته می شود. برادر بزرگ ترش، لوک در فیلم «ثور: رگناروک» حضوری افتخاری در نقش ثور داشت.

علاوه بر این، جالب است بدانید که چیزی نمانده بود نقش ثور به کوچک ترین برادر یعنی لیام برسد. در حقیقت، پیش از کریس، لیام برای این نقش تست داده بود. اما به نظر تهیه کنندگان پروژه، لیام برای نقش ثور بیش از حد جوان بود. بعد از منتفی شدن حضور  لیام، مدیر برنامه های کریس با مسئول انتخاب بازیگر این پروژه تماس گرفت و او را برای نقش ثور پیشنهاد کرد.

رامی و سامی ملک در «دل بد باستر» (Buster’s Mal Heart)

۵ باری که خواهر و برادرهای بازیگر نقشی را به طور مشترک ایفا کردند

رامی ملک برادر دوقلویی به نام سامی ملک دارد. این دو برادر به دلیل شباهت زیادشان اغلب باهم اشتباه گرفته می شوند. حتی در ابتدای فیلم «دل بد باستر» سامی به عنوان بدل رامی حضور داشت. شباهت این دو برادر به یکدیگر به قدری زیاد است که به شوخی می گویند حتی پدر و مادرشان هم خیلی اوقات آن ها را به سختی از هم تشخیص می دهند.

داکوتا و اِل فانینگ در «من سم هستم» (I Am Sam)

۵ باری که خواهر و برادرهای بازیگر نقشی را به طور مشترک ایفا کردند

خواهران فانینگ هر دو بازیگری را از کودکی آغاز کردند. داکوتا در سال ۲۰۰۱ برای بازی در یکی از نقش های اصلی فیلم «من سم هستم» انتخاب شد و خواهر کوچک ترش اِل نیز در سکانس های فلش بک، همان نقش را در سنی پایین تر ایفا کرد.

کول و دیلن اسپراوس در «محبت پدری» (Big Daddy)

۵ باری که خواهر و برادرهای بازیگر نقشی را به طور مشترک ایفا کردند

آدام سندلر در سال ۱۹۹۹ در فیلم کمدی «محبت پدری» نقش مردی را ایفا کرد که برای تحت تأثیر قرار دادن زن مورد علاقه اش سرپرستی پسربچه ای را برعهده می گیرد. نقش این پسربچه را دوقلوهای مشهور، کول و دیلن اسپراوس برعهده داشتند. ۲۰ سال بعد از انتشار این فیلم، سندلر در مصاحبه ای درباره ی تجربه ی کار با این دو برادر دوقلو گفت و به تمجید از آن ها پرداخت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج