۱۲۸۷۹۶۵
۱ نظر
۱۰۷۷۲۰
۱ نظر
۱۰۷۷۲۰
پ

اتفاق جدید در وضعیت آب‌وهوای کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه طی دو روز آتی در غالب مناطق کشور جوی پایدار خواهیم داشت، گفت: همچنین در پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور (به‌ویژه نوار شمالی) افزایش محسوس دما رخ می‌دهد.

ایسنا: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه طی دو روز آتی در غالب مناطق کشور جوی پایدار خواهیم داشت، گفت: همچنین در پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور (به‌ویژه نوار شمالی) افزایش محسوس دما رخ می‌دهد.

صادق ضیائیان در تشریح پیش بینی کلی آب و هوای کشور بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری طی پنج روز آتی اظهار کرد: امروز(شنبه، ۲۹ بهمن ماه) در خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی و ارتفاعات شمال کرمان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: یکشنبه (۳۰ بهمن ماه) و دوشنبه (اول اسفندماه) در غالب مناطق کشور جوی پایدار خواهیم داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به اینکه در روز سه شنبه(دوم اسفندماه) در بخش‌هایی از شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش پراکنده برف و باران انتظار می‌رود، اظهار کرد: امروز در مناطقی از جنوب غرب کشور کاهش کیفیت هوا به علت پدیده گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: طی سه روز آینده در شهرهای صنعتی افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

وی همچنین با بیان اینکه طی پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور (به‌ویژه نوار شمالی) افزایش محسوس دما رخ می‌دهد، اظهار کرد: همچنین امروز و فردا احتمال ریزش بهمن در ارتفاعات البرز مرکزی وجود دارد. سه شنبه در شمال شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و چهارشنبه علاوه بر این مناطق در بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد، خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، طی سه روز آینده خلیج فارس و از اواخر وقت امروز تا دوشنبه، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

ضیائیان در خاتمه به پیش بینی وضع دما و وضعیت جوی پایتخت پرداخت و گفت: امروز (َشنبه) حداقل و حداکثر دمای تهران ۹ تا منفی یک درجه سانتیگراد، فردا (یکشنبه) بین ۱۱ تا صفر درجه سانتیگراد و پس‌فردا (دوشنبه) بین ۱۲ تا دو درجه سانتیگراد متغیر خواهد بود.

وی افزود: همچنین آسمان تهران طی امروز، «صاف همراه با غبار محلی»، فردا، «صاف و غبار صبحگاهی در بعدازظهر وزش بازش شدید» و پس فردا، «صاف در صبح وزش باد، به تدریج غبار محلی» خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      کاش کل زمین به یکباره نابودمیشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج