۱۲۸۸۱۲۳
۱۷۸۸
۱۷۸۸
پ

فال شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

برای مطالعه فال امروز به صفحه «فال روزانه» مراجعه فرمایید.

 

فال روز ۲۹ بهمن برای متولدین فروردین

روز را با خیال راحت ادامه دهید و مطمئن باشید که به لحاظ سلامتی و شادابی چیزی کم‌وکسر نخواهید داشت. این شرایط را به فال نیک بگیرید و برنامه‌‌ای برای بودن در کنار دوستان و آشنایان ترتیب دهید و حسابی خوش‌ بگذرانید. امروز شرایطی مهیا می‌شود تا در کنار دوستان قدیمی خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید.   فرصتی برای عاشقی در انتظار شماست و امروز به محبوبی دل خواهید باخت، اما قبل از آشنایی کامل، سفره دلتان را پیش وی باز نکنید. اهمیت بیشتری به زمان بدهید و نگذارید وقت با ارزشتان تلف شود. دور افرادی که شما را درک نمی‌کنند خط بکشید. در غیر این‌صورت ادامه رفت‌و‌آمد با این افراد چیزی به غیر از ناراحتی برای شما به دنبال نخواهد داشت.   فرصتی از امروز را برای خرید و گشت‌و‌گذار در بازار اختصاص دهید و به همراه اعضای خانواده بیرون بروید و حسابی خوش‌ بگذرانید.

فال روز ۲۹ بهمن برای متولدین اردیبهشت

اتفاق ناگواری پیش ‌روی شما قرار دارد. به صلاح است که امروز بیشتر از همیشه حواستان را جمع کنید. از سلامت خود غافل نشوید و زندگی سالمی را در پیش بگیرید. روحیه‌ای خوشگذران و ولخرج دارید، اگر این رفتار را کنار نگذارید دیر یا زود گرفتار مشکلات مالی خواهید شد. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد، اما این مشکل چیزی نیست که شما را به دردسر بیاندازد و بدون آنکه نیازی به کمک اطرافیان پیدا کنید، این مشکل را حل خواهید کرد. همسر یا عشق ‌زندگیتان اهمیتی به شما نمی‌دهد و مدتی است که با رفتار و گفتار خود به شما ثابت کرده که از هر فرصتی برای نادیده‌ گرفتن شما بهره می‌گیرد، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با همسر یا عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و دلیل این رفتار را از ایشان جویا شوید. کار مهمی را آغاز کرده‌اید و به‌رغم زحمت‌های زیادی که کشیده‌اید، این کار به پایان نرسیده است، اما غم به دل خود راه ندهید و مطمئن باشید که با تلاش بیشتر، فاصله‌ای با پایان این کار مهم ندارید.  مهمانی خودمانی و کوچکی ترتیب‌داده‌اید و در این مهمانی حسابی به شما خوش خواهد گذشت.

فال روز ۲۹ بهمن برای متولدین خرداد

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطرافتان وجود دارد، آرامشِتان را حفظ خواهید کرد. پدر، مادر یا یکی از اهل منزل در بستر بیماری افتاده و مجبور شده‌اید وقت و هزینه گزافی را برای بهبود ایشان خرج کنید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سلامتی این عزیز، از هر چیز دیگری در دنیا مهم‌تر است. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و مجبور می‌شوید خرج غیرمنتظره‌ای را انجام دهید، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز و صرفه‌جویی، اندوخته‌ای را برای خرج‌های غیرمنتظره کنار بگذارید. وسیله‌ای در منزل یا محل‌‌کار شما خراب شده‌ و مجبور هستید که وقت و هزینه زیادی را به تعمیر این وسیله اختصاص دهید. فردی که خصومت بی‌دلیلی با شما دارد، امروز به فکر ریختن آبرو و اعتبار شما است، این فرد را هرچه سریع‌تر پیدا کنید.  همسریا عشق زندگیتان امروز اشتباه بزرگی مرتکب می‌شود و شما را حسابی به دردسر میندازید. برای انجام این کار نادرست بیش‌از‌حد با عشق زندگیتان مشاجره نکنید و با چشم‌پوشی از خطای ایشان، بزرگواری خود را ثابت کنید. 

فال روز ۲۹ بهمن برای متولدین تیر

رهسپار سفری تفریحی یا کاری هستید، این سفر راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و در حین سفر فرصت‌هایی دست می‌دهد تا تجربه‌های مفیدی را به کوله‌بار تجربه‌های زندگی‌تان اضافه کنید. به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید، اما کارهای زیادی در پیش دارید و چنین زمانی فراهم نمی‌شود. این قضیه زمینه ناراحتی شما را فراهم خواهد کرد، جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که در چند روز آینده فرصت فراغت بیشتری خواهید داشت تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری نمایید.  همسر یا عشق زندگیتان حسابی هوای شما را دارد و لحظه‌ای از رسیدگی به شما غافل نمی‌شود. با این حال مدتی است آن‌چنان که باید و شاید هوای عشق زندگیتان را ندارید و از رسیدگی به وی غافل شده‌اید. قبل از اینکه این رویکرد رابطه شما را به سردی بکشاند، پاسخگوی محبت‌ها و زحمت‌های عشق زندگیتان باشید. اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای زندگی کنید تا دامنه موفقیت‌های شما گسترش پیدا کند.

فال روز ۲۹ بهمن برای متولدین مرداد

روحیه احساساتی دارید و زود به دام هوا و هوس میفتید. قبل از اینکه این روحیه کار دست ما بدهد، فکر به حال آن بردارید و در برابر احساسات زودگذر مقاومت کنید. احتمال زیادی وجود دارد که با حادثه رانندگی مواجه شوید. در این شرایط بهتر است بیشتر از همیشه مواظب سلامتی خود باشید و روز را بدون هرگونه‌ای حادثه‌ای به پایان برسانید. عشقی غیرمنتظره انتظار شما را می‌کشد و امروز چشم‌تان به محبوبی می‌افتد و عاشق می‌شوید، اما مواظب این عشق باشید چرا که با عشقی ماندگار روبرو نیستید و آتش این عشق زودتر از چیزی که فکر کنید در دل‌تان خاکستر می‌شود. شرایطی برای مسافرتی خاطره‌انگیز در پیش‌رو دارید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش از سفر باز گردید.  خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اطرافیان به اشتراک بگذارید و لحظه‌هایی سرشار از شادی را در کنار دوستن و آشنایان سپری کنید. به اعضای خانواده قول داد‌ه‌اید که برای خرید و تفریح بیرون بروید و فرصتی را در کنار اهل منزل سپری کنید، به این قول وفا کنید و از این فرصت برای برقراری ارتباط نزدیک‌تری با اعضای خانواده بهره بگیرید.

فال روز ۲۹ بهمن برای متولدین شهریور

 انسان سخاوتمندی هستید و دستی گشاده‌ دارید، این روحیه شما را به انسان محبوب و مردم‌داری در میان اعضای خانواده و اطرافیان تبدیل کرده است. در نتیجه گشاده‌دستی را ادامه دهید و تا می‌توانید دست اطرافیان را بگیرید. از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دستتان می‌رسد، بهتر است که قسمتی از این پول را پس‌انداز کنید و آینده مالیتان را تضمین نمایید.    به خودتان وعده داده‌اید تا فرصتی از امروز را به استراحت و کارهای دلخواه مشغول شوید. با این حال کار غیرمنتظره‌ای پیش می‌آید. اجازه ندهید این کار شما را از تفریحاتِ امروز دور کند. کارها را سریع‌تر انجام دهید و فرصتی برای برای خودتان کنار بگذارید. امروز همسر یا عشق ‌‌زندگیتان بیشتر از همیشه به شما توجه می‌کند. این شرایط را به فال نیک بگیرید و روزی عاشقانه را پشت سر بگذارید.

فال روز ۲۹ بهمن برای متولدین مهر

احساس خستگی می‌کنید و حوصله ندارید. امروز بیشتر از همیشه استراحت کنید تا خستگی از تن شما بیرون رود. یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی در زندگی رسیده ‌است و امروز به دلیل رسیدن به این دستاورد، از وی قدردانی می‌شود. در اولین فرصت این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و به وی ثابت نمایید که این موفقیت‌ها زمینه افتخار و سربلندی شما را فراهم کرده است. مدت‌هاست که آرزوی دیرینه‌ای در دل دارید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و این آرزوی دیرینه تحقق پیدا می‌کند.  فرصتی برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص نمی‌دهید. این وضعیت، دلخوری اطرافیان را به دنبال داشته است. اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت وقت بیشتری به اعضای خانواده اختصاص دهید و به اهل منزل ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌برید.  یکی از اطرافیان با انجام کار نادرستی، زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. درباره این رفتار با وی صحبت کنید و دلیل کار ناشایستی که انجام داده را جویا شوید.  سرتان را به انجام کارهای غیر ضروری بند نکنید و اجازه ندهید روزتان با تنبلی به پایان برسد.

فال روز ۲۹ بهمن برای متولدین آبان

احساس اعتماد‌به‌نفس سرشاری را تجربه خواهید کرد و مشکلات را کوچک‌ و ناچیز خواهید دید. از این احساس به نفع خود استفاده کنید و مشکلات بزرگی که با آنها روبه‌رو هستید را با موفقیت پشت سر بگذارید. از جانب اعضای خانواده یا دوستان فرصتی برای افزایش درآمد برای شما فراهم می‌شود. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و سود چشمگیری به جیب بزنید. تصمیم مهمی در پیش دارید اما اطرافیان در این تصمیم دخالت می‌کنند، اما به صلاح شما نیست که اجازه بدهید اطرافیان به جای شما تصمیم‌گیری کنند.  امروز بخت با شما یار است و اتفاق‌های فرخنده‌ای در زندگی شما می‌افتد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و روز را با شادکامی به پایان برسانید. در بیرون از منزل ممکن است مشاجره‌ای میان شما و فردی در بگیرد، در نتیجه برای این‌که این مشاجره روز شما را خراب نکند، اجازه ندهید بحث‌و‌جدل شما با این فرد ادامه پیدا کند و به هر قیمتی که شده این مشاجره را ختم به خیر کنید.  همسر یا عشق زندگیتان امروز شما را حسابی تحویل می‌‌گیرد و غرق محبت می‌کند. لطف ایشان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های عشق زندگیتان را جبران کنید

فال روز ۲۹ بهمن برای متولدین آذر

غمگین و ناراحت هستید و حوصله کار کردن ندارید، اما نگذارید روزتان با کسالت و خستگی به پایان برسد و با انجام کارهایی که به آنها علاقه دارید، انرژی لازم را برای ادامه روز پیدا کنید و غم و غصه را کنار بگذارید. چشم‌ از داراییهای خود بر ندارید و بیشتر از همیشه مواظب حساب ‌و ‌کتاب‌هایتان باشید. در غیر این صورت پولی که با هزار و یک زحمت بدست آورده‌اید را از کف خواهید داد.  حرف‌ها و نظرات خود را دائم تغییر می‌دهید و کسی روی حرف شما حساب باز نمی‌کند. این وضعیت باعث شده تا اطرافیان شما را جدی نگیرند و اهمیتی برای نظرهای‌تان قائل نشوند، در نتیجه از امروز به گونه‌ای صحبت کنید که تغییری در حرف‌های‌تان ایجاد نشود و به اطرافیان ثابت کنید که در هر شرایطی سر حرف‌های‌تان هستید.  روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای تفریح پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید استراحت کنید. از رسیدگی به همسر یا عشق زندگیتان غافل شده‌اید و مانند سابق هوای ایشان را ندارید. قبل از اینکه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق زندگیتان ایجاد کند، توجه بیشتری به ایشان اختصاص دهید و عشق زندگیتان را غرق در محبت کنید. اهمیت چندانی به طرز فکر دیگران درباره خودتان ندهید و راه خود را در زندگی پیش بگیرید.

فال روز ۲۹ بهمن برای متولدین دی

تنبلی را کنار بگذارید و زودتر از همیشه کارهای امروز را به پایان برسانید. به خاطر داشته باشید که وقت طلاست و اجازه ندهید عمرتان هدر رود. فرصتی که برای فراگیری مهارت‌های جدید در اختیار دارید را به فال‌نیک بگیرید. برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما امروز خبرهای بدی از این سرمایه‌گذاری به دستتان می‌رسد.  اهمیت چندانی به اعضای خانواده نمی‌دهید و از اهل منزل دوری می‌کنید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از ناراحتی و دلخوری برای شما به دنبال ندارد. از امروز توجه بیشتری به اهل منزل داشته باشید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید. مسئولیت مهمی به دوش شما سپرده می‌شود. تمامی تلاش خود را برای انجام هرچه‌بهتر این مسئولیت به کار گیرید و به اطرافیان ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید. روز خوبی را به لحاظ عاشقی آغاز نکرده‌اید و احتمال شکست‌عشقی شما وجود دارد، اجازه ندهید این شکست شما را از پا در بیاورد و روحیه‌تان را حفظ کنید. به خودتان وعده داده‌اید که فرصتی از امروز را به خودتان اختصاص دهید و استراحت کنید، اما سرتان شلوغ می‌شود و شرایطی برای استراحت پیدا نمی‌کنید.  یکی از دوستان نیازمند کمک است اما این فرد به اندازه‌ای عزت‌نفس دارد که نمی‌خواهد از شما یا دیگران مستقیماً درخواست کمک کند. این دوست را شناسایی کنید و بدون اینکه عزت‌نفس ایشان خدشه‌دار شود، به وی کمک نمایید.

فال روز ۲۹ بهمن برای متولدین بهمن

فرصتی پیدا می‌کنید تا به همراه دوستان قدیمی حسابی خوش بگذرانید. پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید، امروز به شما بازپس داده می‌شود. قسمتی از این پول را به تفریح اختصاص دهید و قسمت دیگر را برای روز مبادا پس‌انداز کنید. به مراسم مهمی دعوت هستید و این مراسم برای شما و اعضای منزل اهمیت زیادی دارد، در نتیجه تمام تلاش خود را انجام دهید تا امروز را به خوبی و خوشی به پایان برسانید و در این مراسم مهم حضوری فعال پیدا کنید. روز را با عشق و محبت آغاز کرده‌اید و احساس می‌کنید که از همیشه بیشتر عاشق شده‌اید، این احساس را به همسر یا عشق ‌زندگیتان منتقل کنید و ایشان را مهمان روزی سرشار از عشق و محبت نمایید. یکی از اطرافیان توقعی از شما دارد که از انجام آن ناتوان هستید. این شرایط زمینه دلخوری این فرد را فراهم می‌کند. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به ایشان ثابت کنید هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای رضایت وی انجام خواهید داد.   تصمیم‌های مهم زندگی را به تنهایی اتخاذ نکنید و با افرادی که تجربه بیشتری نسبت از شما دارند مشورت کنید. از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله چندانی ندارید.

فال روز ۲۹ بهمن برای متولدین اسفند

با فرصت مناسبی برای افزایش درآمد و سود بیشتر روبه‌رو خواهید شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و دارایی‌های خود را دوچندان کنید.  روحیه مهربان و ساده‌دلی دارید و حرف ‌دلتان را رک و بی‌پرده به زبان می‌آورید، این روحیه امروز کار دستتان می‌دهد و فردی از صحبت‌های بی‌پرده شما ناراحت خواهد شد. این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به خودتان قول بدهید که در کنار صداقت، حرف‌های خود را بی‌پرده و رک مطرح نکنید تا کسی از لحن گفتار شما ناراحت نشود. انسان زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در طول عمرتان انجام داده‌اید، اما اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند و این رویکرد زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است، این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و امروز اطرافیان متوجه تلاشهای شما خواهند شد و به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزیتان را می‌دانند. مشکلی ریشه‌دار میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان فاصله انداخته است، اجازه ندهید این مشکل روز شما را خراب کند.  با افراد جدیدی آشنا می‌شوید. این آشنایی را به رفاقتی بلندمدت تبدیل کنید و دامنه دوستانتان را گسترش دهید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج