۱۲۸۸۳۷۲
۹۸۲۴
۹۸۲۴
پ

این غول چهارچرخ چینی یک هتل متحرک است

کمپر دانگ فنگ واریور – Dongfeng Warrior MS۶۰۰ یک خودرو مسافرتی با امکانات هتل است که در ادامه با تصاویر زیبای کابین آن همراه می‌شویم.

گجت‌نیوز نوشت: کمپر دانگ فنگ واریور – Dongfeng Warrior MS600 یک خودرو مسافرتی با امکانات هتل است که در ادامه با تصاویر زیبای کابین آن همراه می‌شویم.

بازار خودروهای برقی در کشور چین حسابی رونق گرفته است اما فکر نکنید که چشم بادامی‌ها، خودروهای سنتی و جذاب خود را به دست فراموشی سپرده‌اند! کمپر دانگ فنگ واریور MS۶۰۰ که در چین با نام منگشی MS۶۰۰ شناخته می‌شود، دقیقا نشان می‌دهد که چینی‌ها هنوز هم در توسعه‌ و طراحی خودروهای آفرودی سلیقه دارند. پس همراه ما باشید تا با جزئیات این ماشین چینی بیشتر آشنا شویم.

معرفی کمپر دانگ فنگ واریور MS۶۰۰

این غول چهارچرخ چینی یک هتل متحرک است

نسخه کوچک‌تر با طول ۵ متر

این خودرو در ذات خود، یکی از ورژن‌های دانگ فنگ واریور M20 به حساب می‌آید که صندلی‌های ردیف دوم و سوم آن، جای خود را به یک کمپر داده‌اند. همچنین کمپر دانگ فنگ واریور MS۶۰۰ یک خودرو سنگین به حساب می‌آید که وزن آن تقریبا به ۴ تن می‌رسد و ۶ متر هم طول دارد اما به لطف موتور ۶.۷ لیتری آمریکایی – چینی، اصلا نباید از این اعداد بترسید.

طراحی ظاهری و ابعاد و وزن ون مسافرت واریور

این غول چهارچرخ چینی یک هتل متحرک است

نسخه معمولی با نام M20

خودرو آفرود کمپر دانگ فنگ واریور بر اساس پیکاپ منگشی M20 ساخته شده که ابعاد آن شامل ۵۸۵۰ میلی متر طول، ۲۱۶۰ میلی متر عرض و ۲۱۵۵ میلی متر ارتفاع می‌شود. همچنین فاصله محورها در این خودرو آفرودی به ۳۷۰۰ میلی متر می‌رسد و وزن خالص آن هم بدون احتساب راننده و سرنشینان‌، تقریبا ۳۹۱۵ کیلوگرم است! کمپر دانگ فنگ واریور منگشی به لطف کیت ارتفاع خود می‌تواند در آب‌های خطرناک با عمق ۸۰ سانتی متر هم شنا کند و از آن جایی که فاصله کف خودرو از سطح زمین به ۴۰ سانتی متر می‌رسد، از مسیرهای سنگی هم هیچ ترسی ندارد.

مشخصات فنی و قیمت کمپر دانگ فنگ واریور MS600

این غول چهارچرخ چینی یک هتل متحرک است

در زیر کاپوت کمپر دانگ فنگ واریور MS600 یک پیشرانه ۶ سیلندر خطی دیزل با حجم ۶.۷ لیتر حضور دارد که می‌تواند ۳۱۰ اسب بخار قدرت و ۱۰۵۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. این پیشرانه یکی از شاهکارهای خط مونتاژ شرکت (آمریکایی) کامینز در چین است. البته هزار نیوتن متر گشتاور دیگر برای چینی‌ها یک آرزو نیست چرا که به لطف غول‌هایی مثل بی وای دی یانگ وانگ U8 و دانگ فنگ M-Terrain ، اکنون خودروهای هزار اسب بخاری چینی به تعداد انگشتان دست رسیده‌اند!

این غول چهارچرخ چینی یک هتل متحرک است

همچنین یک گیربکس اتوماتیک ۴ سرعته به همراه دیفرانسیل مرکزی، بر روی کمپر دانگ فنگ واریور منگشی نصب شده‌اند که می‌توانند در بهترین حالت، سرعت خودرو را به ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت برسانند. به علاوه بد نیست اشاره کنیم که زاویه های خروج و ورود در این ماشین آفرودی به ترتیب برابر با ۳۳ و ۳۶ درجه است و به لطف دو باک بنزین، حجم مخزن سوخت آن هم به ۱۴۰ لیتر می‌رسد و عملا یک تانکر متحرک به حساب می‌آید.

این غول چهارچرخ چینی یک هتل متحرک است

متاسفانه برخلاف امکانات جذاب و پیشرانه‌ مطمئن، قیمت کمپر دانگ فنگ واریور MS۶۰۰ آنچنان جذاب نیست و بسته به مدل انتخابی، بین ۷۰ تا ۹۰ هزار دلار قرار می‌گیرد!

امکانات کمپر دانگ فنگ منگشی

این غول چهارچرخ چینی یک هتل متحرک است

داشبورد و کابین کمپر دانگ فنگ واریور MS600 دقیقا به سبک ون‌های آمریکایی طراحی شده است و اهرم دنده‌ی آن به روی داشبورد رفته. در اتاق این خودرو چینی می‌توانید تجهیزاتی زیر را پیدا کنید:

  • نمایشگر مولتی مدیا ۱۵ اینچی
  • چراغ مطالعه سقفی
  • ۲ پورت شارژر USB C و درگاه برق ۱۲ ولت DC و ۱۱۰ ولت AC
  • سیستم ارتباط اینترکام

این غول چهارچرخ چینی یک هتل متحرک است

قسمت کمپر به خودی خود، دنیای متفاوتی را دارد. ابعاد قسمت تخت خواب کمپر در دانگ فنگ MS600 به 2025 میلی متر طول و 1350 میلی متر عرض می‌رسد؛ یعنی شما با یک فضا بزرگ به مساحت تقریبا 3 متر مربع برای استراحت طرف هستید.

این غول چهارچرخ چینی یک هتل متحرک است

این غول چهارچرخ چینی یک هتل متحرک است

 

بعد از تخت خواب دو نفره، به مبلمان کمپر و میز ناهارخوری می‌رسیم و در کنار آن می‌توانید سینک ظرفشویی و ماشین لباس شویی را پیدا کنید. تلویزیون و سیستم تهویه هوا هم در این قسمت قرار دارند و رو به روی آن‌ها، محل قرار گیری اجاق گاز است.

این غول چهارچرخ چینی یک هتل متحرک است

همچنین کمپر دانگ فنگ واریور منگشی از سرویس بهداشتی و دوش سفری با آب گرم هم بهره می‌برد. سایه بان آفرودی و ست صندلی‌های دو نفره را هم فراموش نکنید. به نظر شما برای طبیعت گردی و مسافرت به چیز بیشتری نیاز دارید؟

این غول چهارچرخ چینی یک هتل متحرک است

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج