۱۲۸۹۸۲۳
۴۳۴۱
۴۳۴۱
پ

توصیه ویژه برای برخورد قاطع با بدحجاب‌ها

محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ما باید با مسئله کشف حجاب با قاطعیت برخورد کنیم و نهادها باید کارهای خود را به درستی انجام دهند، نیروی انتظامی، بسیج و صمت باید برخورد جدی داشته باشند و طلاب هم باید کار فرهنگی خود را دنبال کنند.

فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ما باید با مسئله کشف حجاب با قاطعیت برخورد کنیم و نهادها باید کارهای خود را به درستی انجام دهند، نیروی انتظامی، بسیج و صمت باید برخورد جدی داشته باشند و طلاب هم باید کار فرهنگی خود را دنبال کنند.

 حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی در دیدار نمایندگان طلاب و فضلای مازندران که ظهر امروز در سالن جلسات دفتر مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برگزار شد، انتخاب اعضای جدید مجمع نمایندگان طلاب را تبریک گفت و اظهار کرد: امیدواریم شاهد پیشرفت طلاب مازندرانی در قم باشیم.

 وی با بیان اینکه دغدغه و مسائل طلاب را با اهتمام جدی دنبال خواهیم کرد، اضافه کرد: اینکه مصوبات چقدر انجام می‌شود به میزان پیگیری طلاب ارتباط دارد، ما باید در ابتدای جلسه مصوبات جلسات گذشته را بررسی می‌کردیم و در مورد آن‌ها بحث و گفت‌وگو می‌کردیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: دغدغه همه ما باید مسائل فرهنگی باشد چراکه ما سربازان امام زمان(عج) هستیم و مسؤولان هم باید ابزارهای لازم برای جنگیدن در برابر دشمن را در اختیار ما قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه امروز مدارس مهم‌ترین مراکز کشور هستند، گفت: طلاب باید طرح‌های خود را برای رفع مشکلات خیابان‌ها، اماکن عمومی و مراکز آموزشی ارائه دهند و در این راستا ابزارهای مورد نیاز را درخواست کنند.

محمدی‌لائینی گفت: ما باید با مسئله کشف حجاب با قاطعیت برخورد کنیم و نهادها باید کارهای خود را به درستی انجام دهند، نیروی انتظامی، بسیج و صمت باید برخورد جدی داشته باشند و طلاب هم باید کار فرهنگی خود را دنبال کنند.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات بر جای مانده از دهه ۹۰ زیاد است، گفت: دولت انقلابی واقعا مظلوم است و هدف مهم از اغتشاشات اخیر این بود که دولت از اهداف مورد نظر ناکام بماند هر چند امنیت و وحدت مردم نیز در اغتشاشات هدف‌گذاری شده بود و دشمن نتوانست به اهدافش برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج