۱۲۸۹۸۷۶
۷۷۶۶
۷۷۶۶
پ

واکنش علم‌الهدی به کاهش ارزش پول ملی

علم‌الهدی: در این شرایط و خصوصاً از زمان بروز اغتشاشات، آن‌ها متوسل به دو راهبرد عمده شده‌اند؛ یکی ترویج بی‌بندوباری، لاابالی‌گری و بی‌عفتی قالب یک هجمه فرهنگی و دیگری توطئه اقتصادی در مسئله ارز برای ضربه زدن به ارزش پول ملی.

فرارو: آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور پرشور زائران و مجاوران در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به نام‌گذاری روز ولادت امام حسین (ع) به نام روز پاسدار اظهار کرد: در بیانیه که حضرت امام (ره) صادر کردند و روز ولادت حضرت سیدالشهدا (ع) را به این نام خطاب کردند، ایشان تأکید داشتند که وجود نازنین اباعبدالله (ع) پاسدار اسلام بود و بر همین اساس، تاریخ ولادت حضرت باید به نام روز پاسدار خوانده شود.

دشمنی غرب با انقلاب، یک عداوت ذاتی است

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به دیدار روز گذشته نمایندگان مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: در روز گذشته، رهبر معظم انقلاب برای خبرگان تشریح کردند که دشمنی آمریکا و غرب با انقلاب و جمهوری اسلامی، یک دشمنی ذاتی است و اساس آن در تقابل آن‌ها با اسلام نهفته است. نظام سلطه با اسلام دشمن است، زیرا نیت اصلی آن‌ها، تسلط بر سرنوشت کره زمین است، اما اسلام، انسان‌ها را از قیود نفسانی رهایی می‌دهد و آن‌ها را ظلم‌ستیز و سلطه ناپذیر می‌کند.

وی ادامه داد: عقل دایر است که افراد یا باید معتقد به جمهوری لیبرال باشند و یا جمهوری اسلامی. در اولی، اگرچه دموکراسی در حد ادعا وجود دارد، اما این دموکراسی آمیخته با لاابالی‌گری و فساد است، اما در جمهوری اسلامی، این‌طور نیست و دموکراسی اسلامی حاکم است.

امام جمعه مشهد با بیان این‌که حقیقت این است که اگر دغدغه انسان محدود به نیاز‌ها و لذایذ دنیا شود، سلطه‌پذیر می‌شود، تصریح کرد: اگر قرار باشد مردم یک نظام دموکرات را بپذیرند، اما به همراه آن، به فساد و شهوات تن بدهند و در دنیا محدود به شکم و شهوت خود باشند، این ملت قابل استیلا و سلطه‌پذیر است و شرایط را فراهم می‌کند تا گردن‌کلفتی بیاید و آن‌ها را به یوغ بردگی بکشد.

وی تأکید کرد: اگر مردم بنده خدا بودند و همّ‎وغم آن‌ها فراتر از شهوات، متمرکز بر بندگی خدا و انگیزه‌های الهی و اعتقادی بود، اینجاست که سلطه گران دیگر نمی‌توانند بر ملت‌ها مسلط شوند؛ در همین شرایط، دشمنی سلطه گران با اسلام به یک دشمنی ریشه‌دار و ذاتی تبدیل می‌شود، زیرا این اندیشه سیاسی و دموکراسی اسلامی همان مکتبی است که می‌تواند غرب مستکبر را براندازی کند و در مقابل هم غرب هر روز با یک توطئه و نقشه، در تلاش است تا اندیشه اسلامی را براندازی کند.

ترویج بی‌حجابی و توطئه اقتصادی، دو راهبرد دشمن

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان این‌که اینجا جنگ برقرار است، گفت: این جنگ محدود به هیچ اسلحه و شگرد خاصی هم نیست و غرب به سرپرستی آمریکا هرروز می‌تازد و با هر حیله‌گری از هر برنامه و نقشه‌ای برای ضربه به این تشکیلات استفاده می‌کند. با این حال، دشمن ما امروز چاره‌ای جز جنگ نرم ندارد و راه برای تجاوز نظامی او به‌طور کامل بسته است.

وی اضافه کرد: در این شرایط و خصوصاً از زمان بروز اغتشاشات، آن‌ها متوسل به دو راهبرد عمده شده‌اند؛ یکی ترویج بی‌بندوباری، لاابالی‌گری و بی‌عفتی قالب یک هجمه فرهنگی و دیگری توطئه اقتصادی در مسئله ارز برای ضربه زدن به ارزش پول ملی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج