۱۲۹۰۷۶۲
۳۱۰۶
۳۱۰۶
پ

استان‌هایی که پنج‌شنبه بارانی می‌شوند

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران و وزش باد در برخی استان‌ها و بارش برف در ارتفاعات همچنین افزایش آلودگی هوا در تهران و کرج خبر داد.

ایسنا: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران و وزش باد در برخی استان‌ها و بارش برف در ارتفاعات همچنین افزایش آلودگی هوا در تهران و کرج خبر داد.

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (۸ اسفند) در استان‌های بوشهر، فارس، کرمان، یزد، جنوب اصفهان، شرق خوزستان، کهگیلویه وبویر احمد، مناطق جنوبی چهار محال و بختیاری و خراسان جنوبی ابرناکی، بارش باران، گاهی وزش باد و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. 

وی افزود: در ارتفاعات بارش برف، در مناطق مستعد رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و تگرگ و در جزایر شمال خلیج فارس، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی دور از انتظار نیست.  

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سه‌شنبه (۹ اسفند) بارش در جنوب اصفهان، شمال فارس، جنوب یزد، کرمان، خراسان جنوبی و نیمه‌ شمالی سیستان و بلوچستان ادامه خواهد داشت.  

وی ادامه داد: چهارشنبه (۱۰ اسفند) در مناطقی از کرمان و سیستان و بلوچستان بارش و وزش باد رخ می‌دهد و این موج بعد از ظهر از مرزهای شرقی کشور خارج می‌شود. 

ضیاییان گفت: پنجشنبه(۱۱ اسفند)  در غالب مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود. جمعه (۱۲ اسفند) در استان‌های آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی و غرب کردستان ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می‌رود.  

وی ادامه داد: در ساعات اولیه سه روز آینده در شهرهای تهران و کرج افزایش غلظت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود.  

به گفته ضیاییان طی دو روز آینده در جنوب و جنوب شرق کشور کاهش موقتی دما رخ می دهد و تا روز جمعه روند افزایش دما در نوار شمالی کشور خواهیم داشت. 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا ( ۹ اسفند ) صاف همراه با غبار صبحگاهی، گاهی وزش باد ملایم و در شب غبار محلی با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۷ سانتیگراد و روز  چهارشنبه ( ۱۰ اسفند ) صاف تا کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی در شب افزایش ابر و غبار محلی با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز(۸ اسفند) و فردا( ۹ اسفند)  بندرعباس با دمای ۳۱ و ۲۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای ۳- درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج