جاباما
۱۲۹۲۳۰۰
۳۴۱۶
۳۴۱۶
پ

اظهارات یک نماینده درباره علت مسمومیت‌ها

اسماعیلی در خصوص عوامل خارجی در سریال مسمومیت دختران دانش‌آموز گفت: قطعا عوامل خارجی در این قضیه وجود دارد؛ ممکن است با تحریکات خارجی عوامل داخلی نیز با آن‌ها همراهی کنند و دست به کارهایی بزنند که آب در آسیاب دشمن بریزند.

عصرایران: اسماعیلی در خصوص عوامل خارجی در سریال مسمومیت دختران دانش‌آموز گفت: قطعا عوامل خارجی در این قضیه وجود دارد؛ ممکن است با تحریکات خارجی عوامل داخلی نیز با آن‌ها همراهی کنند و دست به کارهایی بزنند که آب در آسیاب دشمن بریزند.

تکرار سریال مسمومیت دانش‌آموزان دختر امروز به یک چالش ملی تبدیل شده است و موجب ترس در بین خانواده‌ها شده است. چند ماهی از شروع این اتفاقات عجیب و تلخ می‌گذرد اما هنوز منشاء آن با وجود تشکیل جلسات وزرا و کمیسیون‌های مختلف در مجلس و دیگر نهادها هنوز پیدا نشده است

در این‌باره مهدی اسماعیلی عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم میانه به خبرنگار جماران گفت: کشور ما تاوان استقلال خود را می‌دهد. در طول پیروزی انقلاب اسلامی همواره دشمنان انقلاب اسلامی، ملت و اسلام در صدد ضربه زدن به آرمان‌های نظام بوده اند و در زمان ها و عناوین مختلف تا امروز توطئه‌های بسیاری علیه کشور ما انجام داده اند. آن‌ها بعد از اغتشاشات در کشور و تحریک و قرار دادن مردم علیه حاکمیت ناامید شدند و زین پس هم هزینه‌های بسیاری برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی می‌کنند. اخیر در یکی از مدارس استان قم بحث مسمومیت دانش‌آموزان را مطرح کردند و این موضوع در چند روز اخیر به چند مدرسه تسری داده شد و گزارش‌ها حاکی از این است که به چندین شهر نیز رسیده است. به همین جهت مسئولان آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و امنیت کشور به موضوع وارد و مورد بررسی قرار دادند.

می‌خواهند مدارس را تعطیل و جوّ روانی ایجاد کنند

 نماینده مردم میانه در خصوص برگزاری جلسه کمیسیون با حضور وزرا تصریح کرد: در حضور وزرا نیز به تعمدی بودن این موضوع اشاره شد و اینکه دشمنان بخواهند به عنوان یک حرکت ضد مردمی التهابی را در کشور ایجاد کنند تا با توجه به حساسیت والدین نسبت به فرزندان خود مدارس را تعطیل کرده و جوّ روانی ایجاد کنند. ممکن است این اتفاقات از سوی دشمنان هدایت شده باشد. اما علت این مسمومیت ها را از نظر فنی باید وزارت بهداشت اطلاع رسانی کند. آنها گفتند موضوع در دست بررسی است و شواهد نشان می‌دهد مسمومیت با گاز همراه بوده است. فعلا باید حواسمان باشد دشمنان جوّ روانی ایجاد نکنند تا دانش‌آموزان در مدارس تحت تأثیر قرار نگیرند. امیدواریم با تدبیر مسئولان امنیتی و مراقبت مدیران مدارس، عوامل بیرونی که منجر به مسمومیت دانش‌آموزان می‌شود به داخل مدرسه نفوذ پیدا نکند.

 

تعطیلی مدارس خسارت‌بار است 

عضو کمیسیون آموزش با رد تعطیلی مدارس افزود: بارها اعلام کردیم که تعطیلی مدارس خسارت‌بار است. ما با یک ساعت تاخیر و تعطیلی مدرسه چند برابر خسارت آن را باید بپردازیم و این یک واقعیت علمی است. کنش متقابل دانش آموز و معلم در فضای حقیقی به صورت حضوری شکل می‌گیرد؛ ما در دوران کرونا آسیب‌های جدی از لحاظ درسی به دانش‌آموزان وارد شد و نباید طوری باشد که به هر دلیلی مدارس را تعطیل کنیم.  

اسماعیلی در خصوص عوامل خارجی در سریال مسمومیت دختران دانش‌آموز گفت: قطعا عوامل خارجی در این قضیه وجود دارد؛ ممکن است با تحریکات خارجی عوامل داخلی نیز با آن‌ها همراهی کنند و دست به کارهایی بزنند که آب در آسیاب دشمن بریزند. ما باید حواسمان باشد که تحت تأثیر القائات اسکتبار جهانی و صهیونیست قرار نگیریم. لذا ممکن است شکل قضیه متفاوت باشد، اما آن چیزی که احساس کردیم این است که توطئه استکبار جهانی با اشکال مختلف برای ما وجود دارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج