۱۲۹۲۴۸۷
۱ نظر
۱۴۶۱۵
۱ نظر
۱۴۶۱۵
پ

اظهارنظر کریمی قدوسی درباره مسمومیت دختران

یک نماینده مجلس گفت: نظام جمهوری اسلامی صادق، قوی و مقتدر است؛ صادق در برابر مردم و مقتدر در برابر دشمن، این نظامی که توانست پوزه ۴۷ سرویس اطلاعاتی دشمن را در جنگ ترکیبی اخیر به خاک بمالد، آیا از پس یک چنین توطئه ای بر نمی آید؟

ایلنا: جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در نشست علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه ۱۴ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور،  در تذکری گفت: جناب نظری در صحبتی که داشتند، به بنده این مطلب را منتسب کردند که آقای کریمی نمی گذارد ما صحبت کنیم. بنده هم مثل یکی از عزیزان در اینجا نشسته ام و در جمع خودمان صحبت می کنیم. تریبون مجلس دست من نیست که بخواهم صحبت کسی را قطع کنم. این در اختیار رئیس مجلس است.

اظهارنظر کریمی قدوسی درباره مسمومیت دختران

بخش هایی از اظهارات کریمی قدوسی را در ادامه می خوانید:

نکته ای که بنده با دلسوزی به برخی از همکاران تذکر داشتم، در موضوع مسمومیت دانش آموزان عزیز در بعضی مدارس کشور است، جناب آقای قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به سه کمیسیون ماموریت دادند که موضوع را بررسی کنند؛ کمیسیون های آموزش، بهداشت و امنیت ملی تاکنون جلساتی داشته اند و این جلسات همچنان ادامه دارد.

از سوی دیگر ریاست جمهور به وزیر کشور و اطلاعات دستور دادند و آنها نیز کار می کنند. شب گذشته آقای وحیدی وزیر کشور بیانیه حکیمانه ای پخش کرد که حاکی از مسئولان امنیتی و بهداشتی در این حوزه است.

نظام جمهوری اسلامی صادق، قوی و مقتدر است؛ صادق در برابر مردم و مقتدر در برابر دشمن، این نظامی که توانست پوزه ۴۷ سرویس اطلاعاتی دشمن را در جنگ ترکیبی اخیر به خاک بمالد، آیا از پس یک چنین توطئه ای بر نمی آید؟

از دوستان خواهش کردم به عنوان یک همکار قبل از اینکه موضوع مستند شود یا با فضایی که دشمن در پی ایجاد التهاب است، بنزین در التهاب دشمن نریزند. به یکی از دوستان تذکر دادم بعدازظهر نشان داد حرفی که من زدم، شبکه دشمن اینترنشنال عین صحبت را پخش کرد، کمیسیون امنیت ملی و ریاست مجلس در این حوزه همه دغدغه داریم. اجازه ندهیم این موضوعات در این ایام سال که بودجه به خوبی جمع می شود، باعث ایجاد التهاب در جامعه شود، این نکته را دوستان با برخی از عزیزان مطرح کردم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      آقای قدوسی شما نماینده مردم هستید باید از حقوق مردم دفاع کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج