۱۲۹۳۱۲۰
۳۶۴۲
۳۶۴۲
پ

برخلاف چهره وحشتناکش، خنگ‌ترین است!

کوسه گوبلین به عنوان یکی از احمق‌ترین کوسه‌ها در نظر گرفته می‌شود، زیرا برخلاف سایر کوسه‌ها، بدن شل و باله‌ای کوتاه، آن را بسیار کند و تنبل می‌کند.

خبرآنلاین: کوسه گوبلین به عنوان یکی از احمق‌ترین کوسه‌ها در نظر گرفته می‌شود، زیرا برخلاف سایر کوسه‌ها، بدن شل و باله‌ای کوتاه، آن را بسیار کند و تنبل می‌کند.

 کوسه ها به طور کلی یکی از مخوف‌ترین موجودات دریایی هستند، آنها قاتلانی غریزی هستند که به خوبی از محیط اطراف خود آگاه هستند و قادر به نشان دادن رفتارهای پیچیده هستند و در عین حال حافظه قوی دارند.

انواع مختلفی از کوسه وجود دارد، از جمله، کوسه آبی، کوسه نهنگ، کوسه ببری، کوسه بالگرد و کوسه گوبلین. کوسه گوبلین اما الگوی رفتاری سایر کوسه‌ها را نشان نمی دهد و بنابراین به عنوان یکی از احمق ترین کوسه ها رتبه بندی می‌شود.

برخلاف چهره وحشتناکش، خنگ‌ترین است!

کوسه گوبلین گونه‌ای از کوسه‌های اعماق دریا است که در عمیق‌ترین، تاریک‌ترین و سردترین نقاط اقیانوس زندگی می‌کند و به طور خاص در سراسر اقیانوس آرام، اطلس و اقیانوس هند یافت می شود. کوسه گوبلین به عنوان یکی از احمق‌ترین کوسه‌ها در نظر گرفته می‌شود، زیرا برخلاف سایر کوسه‌ها، بدن شل و باله‌ای کوتاه، آن را بسیار کند و تنبل می‌کند و برای غذا شکار نمی‌کند بلکه منتظر طعمه می‌ماند تا شاید به آن نزدیک شود!

کوسه گوبلین علاوه بر تنبلی برای شکار طعمه، به دلیل اقدامات غیرمنطقی و نحوه استقرار در یک مکان می‌تواند طعمه آسانی برای شکارچیان دیگر باشد. این رفتار کوسه گوبلین آن را به یکی از احمق ترین موجودات دریایی و حیوانات روی زمین تبدیل می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج