۱۲۹۴۰۴۹
۱۴۶۰۴
۱۴۶۰۴
پ

یک ایران، بارانی می‌شود

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در برخی نقاط کشور و افزایش نسبی دما در بعضی مناطق خبر داد.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در برخی نقاط کشور و افزایش نسبی دما در بعضی مناطق خبر داد.

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: شنبه (۲۰ اسفند) در خراسان رضوی، شرق خراسان شمالی، سمنان، یزد، شمال استان‌های کرمان و خراسان جنوبی بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. در ارتفاعات، بارش برف رخ می‌دهد و در دامنه‌های جنوبی البرز، شرق و جنوب شرق کشور وزش باد انتظار می‌رود.

وی افزود: یکشنبه (۲۱ اسفند) در غالب مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود و در شرق و جنوب شرق کشور به‌ویژه در شهرهای مرزی وزش باد رخ می‌دهد.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با گذر موج تراز میانی جو از جنوب کشور دوشنبه (۲۲ اسفند) در خوزستان، ایلام، لرستان، کرمانشاه، جنوب همدان، مرکزی، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، شمال بوشهر و فارس همچنین در ارتفاعات البرز مرکزی بارش رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: روز سه‌شنبه (۲۳ اسفند) در شمال فارس، کرمان غرب یزد، اصفهان، چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد بارش ادامه خواهد داشت و در دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ می‌دهد.

ضیاییان گفت: چهارشنبه (۲۴ اسفند) در اصفهان، یزد، کرمان، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می‌رود و با ورود سامانه بارشی به غرب کشور بارندگی در کل نوار غربی کشور آغاز می‌شود.

وی افزود: پنجشنبه (۲۵ اسفند) گستره فعالیت این سامانه علاوه بر نوار غربی کشور دامنه‌های جنوبی البرز را فرا می‌گیرد و به‌تدریج مقدار بارندگی در جنوب غرب کاهش می‌یابد همچنین در این روز با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر ابرناکی و بارش باران در سواحل شمالی پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان طی روزهای شنبه و یکشنبه سواحل شمالی و شمال غرب و یکشنبه و دوشنبه در دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق روند افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا ( ۲۱ اسفند ) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد ملایم و از بعد از ظهر افزایش ابر و در شب غبار رقیق با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه ( ۲۲ اسفند ) نیمه‌ابری تا ابری و در بعضی ساعت‌ها غبار محلی و در شب وزش باد ملایم با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۰ و ۲۱ اسفند) بندرعباس با دمای ۳۱ و ۳۳ درجه سانتیگراد گرمترین و امروز زنجان و شهر کرد با دمای ۱- درجه سانتیگراد و فردا شهرکرد با دمای ۳- درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج