۱۲۹۴۱۴۷
۴۰۴
۴۰۴
پ

رپورتاژ آگهی

بهترین هدایای تبلیغاتی برای کسب و کارها

استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین روش ها برای معرفی برند و توسعه کسب و کار است. انتخاب هدیه تبلیغاتی خلاقانه علاوه بر این که مشتری را ترغیب به خرید دوباره می کند، موجب می شود تا او شما را به دیگران نیز معرفی کند و بدین صورت میزان فروش شما بالا می رود.

استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین روش ها برای معرفی برند و توسعه کسب و کار است. با این که روش های مختلفی برای جذب مخاطب وجود دارد، اما برخی از روش های خلاقانه بیش از سایر روش ها می توانند کاربر را به مشتری ثابت تبدیل کند. انتخاب هدیه تبلیغاتی خلاقانه علاوه بر این که مشتری را ترغیب به خرید دوباره می کند، موجب می شود تا او شما را به دیگران نیز معرفی کند و بدین صورت میزان فروش شما بالا می رود.

تنوع هدایای تبلیغاتی برای کسب و کارها بسیار بالا است و همین امر موجب شده تا انتخاب یک هدیه تبلیغاتی خوب و تاثیر گذار کار دشواری باشد. ما در این مطالب قصد داریم  10 نوع از انواع تبلیغات برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ را به شما معرفی کنیم تا بتوانید یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه به مشتریان خود ارائه دهید.

بهترین هدایای تبلیغاتی برای کسب و کارها

معرفی بهترین هدیه تبلیغاتی

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم انتخاب هدایای تبلیغاتی برای کسب و کارها به یک دغدغه مهم تبدیل شده است و تنوع بالای این هدایا افراد را دچار سردرگمی می کند. برای انتخاب هدیه تبلیغاتی لازم نیست حتما یک هدیه بسیار لوکس و گران قیمت را در نظر بگیرید. شما با انتخاب هدایای خلاقانه و ارزان قیمت نیز می توانید توجه مخاطبان را جلب کنید. ما در بخش به معرفی بهترین هدایای تبلیغاتی می پردازیم.

 ست‌ های رومیزی تراریوم 

تراریوم یا گلخانه ی رومیزی به بسته های شیشه ای گفته می شود که به صورت سر بسته طراحی شده اند و می توان برخی از انواع گیاهان را در آن نگهداری کرد. این ست ها می توانند یکی از جذاب ترین و خلاقانه ترین هدایای تبلیغاتی برای معرفی شما باشند.

رومیزی های تراریوم در اندازه و طرح های مختلفی طراحی و تولید می شوند. گل ها و گیاهان همیشه از جمله مواردی هستند که می توانند احساس شادی و سرزندگی را به افراد منتقل کنند. بنابراین این ایده را می توان به عنوان یکی از بهترین هدیه های تبلیغاتی بیان کرد.

جعبه پذیرایی تبلیغاتی

همان گونه که بیان کردیم یک هدیه تبلیغاتی نباید لزوما بسیار گران قیمت و لوکس باشد. برخی از هدایای تبلیغاتی ارزان و ساده مانند جعبه پذیرایی نیز می تواند به خوبی شما را به دیگران معرفی کنند. جعبه های پذیرایی در انواع مختلفی طراحی شده و از جمله آن ها می توان به جعبه زعفران، جعبه دم نوش تبلیغاتی و غیره اشاره کرد.

هدایای تبلیغاتی الکترونیکی

هدیه تبلیغاتی الکترونیکی یکی از بهترین گزینه ها برای معرفی کسب و کار شما است؛ چرا که این روزها تقریبا همه افراد به صورت گسترده از اینترنت استفاده می کنند. هدایای تبلیغاتی الکترونیکی طیف گسترده ای از موارد را در برمی گیرند که از جمله آن ها می توان به پاور بانک ها، فلش مموری، لوازم جانبی موبایل و غیره اشاره کرد.

بهترین هدایای تبلیغاتی برای کسب و کارها

ساعت هوشمند

در صورتی که مشتری هدف شما افراد جوان و کم سن باشند، ساعت هوشمند می تواند یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی باشد. از آن جایی که ساعت های هوشمند قیمت بسیار بالایی دارند، کسب و کارها به ندرت آن را به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب می کنند. اما شما با انتخاب آن می تواند نظر بسیاری از مشتریان را جذب کنید.

صنایع دستی

از جمله خلاقانه ترین و جذاب ترین هدیه های تبلیغاتی می توان به صنایع دستی اشاره کرد. این محصولات همیشه جز بهترین هدیه های تبلیغاتی به شمار می روند. مشتریان شما با قرار دادن این محصولات در فضای منزل خود یا دیگر محیط ها می توانند برند شما را به دیگران نیز معرفی کنند.

کارت های هدیه

زمانی که کارت های هدیه به مشتریان خود هدیه می دهید و یا برای آن ها تخفیفاتی را در نظر می گیرید، احتمال خرید آن ها از شما به طرز چشم گیری افزایش می یابد. کارت های هدیه یکی از ایده های جذاب برای افزایش مشتریان به شمار می رود. این هدیه تبلیغاتی علاوه بر این که مشتریان به خرید بیشتر تشویق می کند، باعث شده تا او برای خرید مجددا فروشگاه  شما را انتخاب کند.

 کتاب 

از آن جایی که کتاب ها ارزش معنوی بسیار بالایی دارند و به عنوان یک هدیه نفیس در نظر گرفته می شوند، می تواند یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی باشد. شما برای انتخاب کتاب ها به عنوان هدیه محدودیتی ندارید و می توانید برای هر یک از گروه های هدف کتاب مخصوص آن ها را هدیه دهید.

برای مثال برای مدیران شرکت هایی که با آن ها همکاری می کنید، کتاب های حوزه مدیریت  را هدیه دهید یا برای قشر جوان کتاب های روانشناسی و رمان های جذاب را در نظر داشته باشید. به علاوه می توانید کتاب های صوتی را نیز به عنوان یک هدیه تبلیغاتی دیگر در نظر بگیرید.

 بلیط های سمینار و وبینار شما

اگر می خواهید به زودی یک وبینار یا سمینار خاصی را برگزار کنید و نیاز به حمایت دارید، می توانید بلیط هایی را به عنوان هدیه تبلیغاتی به مشتریان ارائه دهید. تفاوتی نمی کند موضوع وبینار شما در زمینه ای باشد، شما می توانید برخی از بلیط ها را به شکل قرعه کشی به صورت رایگان برای مشتریان در نظر بگیرید یا این که برای افرادی که سریع تر ثبت نام می کنند، تخفیفاتی را لحاظ کنید.

محصولات چرم

محصولات چرم را می توان به عنوان یکی از لوکس ترین هدیه های تبلیغاتی معرفی کرد. این محصولات طرفداران زیادی دارد و می تواند به عنوان یک هدیه تاثیر زیادی بر میزان فروش شما داشته باشد. تنوع بالای این محصولات به شما اجازه می دهد تا برای هر مشتری هدف نوع خاصی از این محصولات را انتخاب کنید. از مهم ترین محصولات چرمی می توان به کمربند، کیف پول و غیره اشاره کرد.

شکلات و خوراکی های تبلیغاتی

همان طور که می دانید شکلات یکی از مرسوم ترین هدیه های تبلیغاتی در تمام دنیا است. این خوراکی محبوب می تواند برای معرفی برند شما یک گزینه عالی باشد. خاصیت های فراوان شکلات باعث شده تا افراد زیادی طرفدار آن باشند. بنابراین هدیه دادن آن به عنوان یک تبلیغ می تواند یک ایده جذاب باشد.

لیوان و ماگ با نام مخاطب 

لیوان و ماگ را می توان به عنوان یکی از رایج ترین هدیه های تبلیغاتی معرفی کرد. این هدیه تبلیغاتی یکی از بهترین گزینه ها برای قدردانی از مشتریان و همکاران خود است. از آن جایی که امروزه لیوان ها و ماگ ها در طرح های مختلفی تولید می شوند، بنابراین شما می توانید طرح دلخواه خود را بر روی لیوان ها چاپ کنید.

حک کردن نام فرد بر روی لیوان می توان یک ایده زیبا باشد. این هدیه تبلیغاتی با این که بسیار گران قیمت نیست، اما از آن جایی که ماندگاری بالایی دارد و در طولانی مدت توسط افراد استفاده می شود، می تواند به خوبی برند شما را ذهن مخاطب حک کند.

بهترین هدایای تبلیغاتی برای کسب و کارها

جمع بندی

امروزه برای معرفی برندها روش های تبلیغاتی زیادی وجود دارد که هر یک از آن ها تاثیر گذاری متغیری دارند. هدیه های تبلیغاتی نیز یکی از این روش ها بوده که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. برای انتخاب هدیه تبلیغاتی گزینه های زیادی وجود دارد و شما با توجه به مشتری هدف خود می توانید مناسب ترین هدیه های تبلیغاتی را برای آن ها انتخاب کنید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج