۱۲۹۴۷۹۴
۴۳۰۹
۴۳۰۹
پ

هشدار علم‌الهدی به «جریان روحانیت»

بسیج جامعه روحانیت باید بتواند با استفاده از جسارت ذاتی طلاب در مقابل دگر اندیشی‌های انحرافی ایستادگی کند و هدایتگر بینش‌های انقلابی در مسیر دفاع از ارزش‌ها باشد.

ایرنا نوشت: امام جمعه مشهد گفت: بسیج جامعه روحانیت باید بتواند با استفاده از جسارت ذاتی طلاب در مقابل دگر اندیشی‌های انحرافی ایستادگی کند و هدایتگر بینش‌های انقلابی در مسیر دفاع از ارزش‌ها باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: تعبیری که با عنوان «جنگ ترکیبی» به شرایط امروز کشور اطلاق می‌شود، دلالت بر حقیقتی آشکار دارد که بر مبنای آن، دشمن و جبهه باطل از تمام توان خود برای براندازی نظام استفاده می‌کند.

سید احمد علم‌الهدی روز دوشنبه در همایش توانمندسازی فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در مشهد، افزود: نواندیشی‌ها و دگراندیشی‌های انحرافی، شاخص‌ترین آسیب جریان روحانیت است.

وی بیان کرد: بسیج جامعه روحانیت باید بتواند با استفاده از جسارت ذاتی طلاب به‌ موازات تقابل با تحجر، در مقابل دگر اندیشی‌های انحرافی هم ایستادگی کند و هدایتگر بینش‌های انقلابی در مسیر دفاع از ارزش‌ها باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار داشت: امام زمان(ع) در این شرایط به سربازی نیاز دارد که ملاحظه جان و مال خود را نداشته باشد و همه‌چیز خود را در این راه فدا کند. این ویژگی را فقط در بین بسیجیان می‌توان یافت که تا این حد برای خدا خالص باشند و اینجاست که تربیت فکر بسیجی در جامعه ضرورت پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: فضای کلی حوزه‌های علمیه باید به گونه‌ای باشد که طلبه‌ برای خدمتگزاری در رکاب امام زمان(عج) تربیت کند.

علم الهدی گفت: امروزه جامعه بشری در شرایطی قرار دارد که فضای فکری آن به‌شدت آماده پذیرش ماهیت ظهور است. البته نمی‌توانیم برای نزدیک بودن یا نبودن ظهور، زمانی را تعیین کنیم و این امر فقط در اختیار حضرت حق و امام زمان(عج) است.

وی افزود: در این شرایط، طلاب نباید خود را محدود به مستحبات یا تحصیلات و کسب علوم حوزوی کنند زیرا وجود امام زمان(عج) امروزه سربازی را می‌خواهند که در عرصه فعالیت بصیرت افزایی اجتماعی و فرهنگی در وسط میدان باشد.

امام جمعه مشهد گفت: اگرچه جایگاه‌های عالی علمی و مراتب فوق‌العاده تقوا برای طلاب دارای اهمیت بوده، اما والاتر از همه وجود بینش سیاسی است.

همایش توانمندسازی فرماندهان، حوزه ها و پایگاههای سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور طی روزهای ۲۲ و ۲۳ اسفندماه در مشهد برگزار می شود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج