۱۲۹۴۸۲۵
۱۴۵۸۴
۱۴۵۸۴
پ

گوشت قرمز ارزان شد؟

گوشت چرخ کرده با قیمت ۱۷۵ هزار تومان عرضه می‌شود، همچنین گوشت مخلوط گوساله ۱۹۲ هزار تومان و گوشت ران بسته‌بندی با قیمت ۲۲۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

مهر نوشت: گوشت چرخ کرده با قیمت ۱۷۵ هزار تومان عرضه می‌شود، همچنین گوشت مخلوط گوساله ۱۹۲ هزار تومان و گوشت ران بسته‌بندی با قیمت ۲۲۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با افزایش کشتار دام، قیمت لاشه دام سبک و سنگین در بازار میدان بهمن نسبت به هفته‌های اخیر کاهش داشته است.

گوشت قرمز ارزان شد؟

مسعود امرالهی با بیان اینکه گوشت ۵۰۰ هزار تومانی مورد تایید نیست و کالای لاکچری محسوب می‌شود افزود: طی هفته‌های گذشته میانگین تولید و کشتار دام سبک روزانه حدود ۷۳۰۰ راس دام بوده که به روزانه ۱۱ هزار رأس دام رسیده‌ایم.

امرالهی افزود: کشتار گوساله به ۱۱۲۰ راس رسیده و قیمت لاشه آن به ۲۲۰ هزار تومان کاهش یافته است و گوشت چرخ کرده با قیمت ۱۷۵ هزار تومان عرضه می‌شود، همچنین گوشت مخلوط گوساله ۱۹۲ هزار تومان و گوشت ران بسته‌بندی با قیمت ۲۲۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: افزود: گوشت گوسفندی ۲ کیلویی با قیمت ۲۴۷ هزار تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه می‌شود و این گوشت‌ها تازه هستند.

امرالهی عنوان کرد: حدود ۷۰۰ هزار راس دام سبک و ۷۲ هزار راس دام سنگین توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور تا آذر ماه خرید حمایتی شده است و در حال حاضر در قالب گوشت منجمد و با قیمت حدود ۱۵۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی با بیان این که وزارت جهاد کشاورزی تنظیم بازار گوشت و میوه را به بخش اتحادیه‌ها و تشکل‌ها واگذار کرده است، گفت: پیش از این دولت از ۴ ماه مانده به عید به خرید میوه ورود می‌کرد اما امسال با همکاری بخش خصوصی میوه شب عید تهیه و توزیع خواهد شد که این امر از ضرر و زیان دولت جلوگیری کرده است.

امرالهی در رابطه با قیمت مرغ گفت: قیمت مرغ در حال حاضر ۶۳ هزار تومان است و در ورودی میدان بهمن در حال حاضر با قیمت ۵۸ تا ۵۹ هزار تومان خرید و فروش می‌شود و بیش از قیمت ۶۳ هزار تومان تخلف محسوب می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج