اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۹۶۶۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

امیدواریم حمایت ترکیه از مردم ما افزایش یابد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین پیروزی رجب طیب اردوغان به عنوان رئیس جمهور جدید ترکیه را تبریک گفت.

تسنیم: حماس روز دوشنبه انتخاب شدن "رجب طیب اردوغان" به عنوان رئیس جمهور جدید ترکیه را تبریک و اعلام کرد که انتخاب وی می‌تواند باعث حمایت بیشتر از فلسطینیان شود.

"ایهاب الغصین" سخنگوی حماس گفت: ما امیدواریم که هم اکنون با انتخاب اردوغان به عنوان رئیس جمهور، که توسط اکثریت مردم ترکیه انتخاب شده، حمایت ترکیه و دفاع آنها از مردم ما افزایش یابد.

اردوغان در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه نزدیک به ۵۲ درصد آرا را از آن خود کرده است و دو رقیب او، اکمل‌الدین احسان‌اوغلو و صلاح‌الدین دمیرتاش، به ترتیب بیش از ۳۸ درصد و نزدیک به ۱۰ درصد آرا را کسب کرده‌اند. آقای احسان‌اوغلو شب گذشته این پیروزی را به آقای اردوغان تبریک گفته است.

اردوغان در نطق پیروزی خود اعلام کرده است که او تنها رئیس‌جمهور آن‌هایی که به او رای داده‌اند نیست، بلکه رئیس‌جمهور یک ملت ۷۷ میلیونی ‌است.

رئیس حزب عدالت و توسعه در نطق خود وعده داده است که «دوره‌ای جدید» برای ترکیه آغاز خواهد شد. آقای اردوغان همچنین از ترکیه‌ای برای همگان سخن گفته و قول داده است که ترکیه‌ای بسازد که در آن تمامی ترک‌ها از هر اصل و ریشه‌ و با هر اعتقادی با هم برابر باشند.

بسیاری از منتقدان آقای اردوغان، ‌پیش‌از برگزاری این انتخابات او را متهم به سوءاستفاده از امکانات مالی و اداری‌ کرده بودند که مقام نخست‌وزیری در اختیارش او قرارداده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج