۱۲۹۶۷۷۷
۱۸۸۶
۱۸۸۶
پ

وضعیت جوی استان‌های پُرتردد در اول و دوم نوروز

سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه‌ای وضعیت جوی استان‌های پرمسافر و توریست‌پذیر در روزهای اول و دوم فروردین سال ۱۴۰۲ را تشریح و طبق این اطلاعیه اعلام کرد که وضعیت جوی بیشتر استان‌های پر تردد از سوی مسافران نوروزی نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد و در برخی شهرها همراه با کاهش دما،بارش باران، رگبار باران و غبار محلی پیش بینی می‌شود.

ایسنا: سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه‌ای وضعیت جوی استان‌های پرمسافر و توریست‌پذیر در روزهای اول و دوم فروردین سال ۱۴۰۲ را تشریح و طبق این اطلاعیه اعلام کرد که وضعیت جوی بیشتر استان‌های پر تردد از سوی مسافران نوروزی نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد و در برخی شهرها همراه با کاهش دما،بارش باران، رگبار باران و غبار محلی پیش بینی می‌شود.

وضعیت جوی استان‌های پُرتردد در اول و دوم نوروز

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، آسمان تهران ( اول و دوم فروردین ماه) نیمه‌ابری تا ابری و در بعضی ساعت‌ها با احتمال رگبار و رعد وبرق و بارش پراکنده و وزش باد و در برخی مواقع وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی اصفهان نیز در این دو روز صاف تا کمی ابری و نیمه ابری، وزش باد شدید و در بعد ازظهر افزایش ابر و وزش باد و گاهی وزش باد شدید و رگبار باران و بارش‌های پراکنده خواهد بود.

وضعیت جوی کرج نیز در این دو روز ابری و مه‌آلود، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و احتمال تگرگ و کاهش زیاد دما پیش بینی می‌شود.

آسمان گرگان قسمتی ابری با بارش‌های پراکنده و خفیف و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی ساری هم ابری همراه با بارش باران و کاهش دمای زیاد و رشت نیز ابری و مه‌آلود و در بعضی ساعات بارش باران و افزایش باد با احتمال رعد وبرق خواهد بود.

تبریز نیز وضعیت جوی قسمتی ابری تا نیمه‌ابری و به‌تدریج افزایش ابر و وزش باد، بارش باران و دربعضی ساعات مه رقیق را تجربه می‌کند.

آسمان مشهد نیز قسمتی ابری تا نیمه‌ابری، همراه با رگبار و رعد و برق در برخی ساعات و احتمال تگرگ و در بعضی ساعات هم همراه با افزایش باد و گاهی وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

وضعیت جوی اهواز کمی ابری تا قسمتی ابری و به تدریج ابری و در بعضی ساعات رگبار و رعد وبرق و وزش باد خواهد بود و برای شیراز نیز به‌ تدریج ابری همراه با بارش باران گاهی رگبار و رعد وبرق و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و به‌تدریج کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود.

آسمان بوشهر نیمه‌ابری به‌تدریج ابری و گاهی وزش باد و احتمال بارش پراکنده و بندرعباس نیمه‌ابری تا ابری همراه با مه رقیق غبار محلی و در ارتفاعات افزایش ابر و احتمال رگبار و رعد وبرق  و وزش باد شدید خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج