۱۲۹۸۱۲۲
۵۲۳۸
۵۲۳۸
پ

شغل باورنکردنی این سلبریتی‌ها قبل از مشهور شدن

ما هرگز تصور نمی کنیم صندوق دار سوپرمارکتی که برای خرید به آن رفته ایم ممکن است یک روز به یک سلبریتی جهانی بدل شود. رویاها در یک چشم بر هم زدن به حقیقت نمی پیوندند. به همین دلیل است که بعضی سلبریتی ها پیش از پیدا کردن راه خود به سوی ستاره شدن به کارهای دیگری مشغول می شوند. بعضی آتش نشان بودند، بعضی طراح گرافیک و بعضی حتی تن پوش تبلیغاتی رستوران ها.

روزیاتو: ما هرگز تصور نمی کنیم صندوق دار سوپرمارکتی که برای خرید به آن رفته ایم ممکن است یک روز به یک سلبریتی جهانی بدل شود. رویاها در یک چشم بر هم زدن به حقیقت نمی پیوندند. به همین دلیل است که بعضی سلبریتی ها پیش از پیدا کردن راه خود به سوی ستاره شدن به کارهای دیگری مشغول می شوند. بعضی آتش نشان بودند، بعضی طراح گرافیک و بعضی حتی تن پوش تبلیغاتی رستوران ها.

جانی دپ

شغل باورنکردنی این سلبریتی‌ها قبل از مشهور شدن

 

جانی دپ در ۱۶ سالگی درس را رها کرد تا موزیسین شود. اما وقتی منتظر بود تا شهرت از این راه به سراغش بیاید، شغل های دیگری هم برای تأمین هزینه های خود داشت. او حتی این فرصت را به دست آورد تا مهارت های بازیگری خود را با شغلی جز سینما امتحان کند. او وقتی به عنوان بازاریاب تلفنی به فروش خودکار مشغول بود، مجبور بود برای واداشتن مشتریان به خرید بیشتر، وعده های ساختگی به آن ها دهد.

او در اینباره گفته: «باید به آن ها قول می دادید که اگر تعداد زیادی خودکار بخرند، همه ی این جایزه ها نصیب شان خواهد شد. وحشتناک بود. ولی فکر می کنم در واقع اولین تجربه ام در زمینه ی بازیگری بود.»

آلن ریکمن

شغل باورنکردنی این سلبریتی‌ها قبل از مشهور شدن

اولین انتخاب شغلی آلن ریکمن ارتباطی به سینما نداشت، چون به نظر او طراحی گرافیک شغل پایدارتری نسبت به بازیگری بود. او تحصیل کرده ی رشته طراحی گرافیک بود و بعد از فارغ التحصیلی، به همراه دیگر همکارانش یک استودیو به راه انداخت. آن ها برای مجلات، کتاب ها و آلبوم های موسیقی و تبلیغات، کار طراحی می کردند. ۳ سال بعد ریکمن تصمیم به تحصیل در رشته ی بازیگری گرفت و پس از آن نیز همان شد که همه می دانیم.

ووپی گلدبرگ

شغل باورنکردنی این سلبریتی‌ها قبل از مشهور شدن

کمتر کسی می داند که ووپی گلدبرگ یک آرایشگر حرفه ای است. او مدت ها پیش از آنکه تبدیل به بازیگری با ۲ جایزه اسکار شود، آنچه در مدرسه آرایشگری یاد گرفته بود، یعنی آرایش موها و چهره ها را برای مردگان به کار گرفت. به گفته ی گلدبرگ، او بعد از دیدن یک آگهی استخدام در روزنامه، کار در یک مؤسسه کفن و دفن را آغاز کرد.

مورگان فریمن

شغل باورنکردنی این سلبریتی‌ها قبل از مشهور شدن

مورگان فریمن گرچه از کودکی به بازیگری علاقه داشت، اما به پیشنهاد اعطای بورسیه ی تحصیل در رشته ی تئاتر دست رد زد تا به نیروی هوایی بپیوندد. او پیش از آنکه یادگیری خلبانی را آغاز کند، به عنوان تکنسین رادار مشغول کار بود تا اینکه متوجه شد به این کار تعلق ندارد. به همین دلیل از نیروی هوایی استعفا داد و به دنبال علاقه ی کودکی اش رفت.

هلن میرن

شغل باورنکردنی این سلبریتی‌ها قبل از مشهور شدن

با شنیدن نام هلن میرن شاید به یاد هر نقشی بیافتید جز تبلیغاتچی. مدت ها پیش از پیوستنش به هالیوود، یکی از شغل های او جلب توجه عابران برای بازدید از یک شهربازی بود. او در اینباره گفته: «برای اینکه توجه مردم را جلب کنم یک سری چرندیات را داد می زدم.»

جک نیکلسون

شغل باورنکردنی این سلبریتی‌ها قبل از مشهور شدن

یکی از فراموش نشدنی ترین سکانس های جک نیکلسون جایی است که جک تورنس، شخصیتی که در فیلم «درخشش» (The Shining) نقشش را برعهده داشت، با تبر به یک در می کوبد. تیم طراحی صحنه ی فیلم مجبور به ساخت دری محکم تر از چیزی که در ابتدا قرار بود شدند، به این خاطر که نیکلسون قبلاً یک آتش نشان بود و بنابراین شکستن در برایش کار راحتی بود.

اشتون کوچر

شغل باورنکردنی این سلبریتی‌ها قبل از مشهور شدن

اشتون کوچر برای تحصیل در رشته مهندسی بیوشیمی به دانشگاه آیووا رفت. او برای تأمین هزینه ی تحصیلش در یک کارخانه ی تولید موادغذایی، خاک غلات را جارو می کرد. کمی بعد از آن او کار در دنیای سرگرمی را آغاز کرد، زمانی که یک مأمور استعدادیاب او را به صنعت مدلینگ معرفی کرد.

میشل فایفر

شغل باورنکردنی این سلبریتی‌ها قبل از مشهور شدن

میشل فایفر که قصد داشت منشی دادگاه شود، زمانی که مشغول به تحصیل بود، به عنوان صندوقدار در یک سوپرمارکت مشغول کار شد، تا اینکه به علاقه ی واقعی اش پی برد. او در اینباره گفته: «یادم است که با کمی ناامیدی پشت صندوق ایستاده بودم و داشتم از خودم می پرسیدم که می خواهی با بقیه ی عمرت چه کنی. جواب بازیگری بود.»

برد پیت

شغل باورنکردنی این سلبریتی‌ها قبل از مشهور شدن

تا به حال به کسانی که در زیر تنپوش های تبلیغاتی پنهان شده اند فکر کرده اید؟ برد پیت پیش از ورود به هالیوود برای یک رستوران به عنوان یک تن پوش تبلیغاتی کار می کرد. پیت آن زمان شغل های مختلفی را امتحان کرد که یکی از آن ها پوشیدن تن پوش تبلیغاتی و تکان دادن یک تابلو برای یک رستوران فست فود بود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج