۱۲۹۸۸۴۴
۴۹۲۵
۴۹۲۵
پ

نقشه شیطانی ۴ مرد شرور برای آزار نازنین

در این گزارش پرونده قضایی چهار پسر جوان را که به اتهام آدم ربایی و آزار و اذیت به دختر نوجوان محاکمه شدند، بازخوانی می کنیم.

رکنا: در این گزارش پرونده قضایی چهار پسر جوان را که به اتهام آدم ربایی و آزار و اذیت به دختر نوجوان محاکمه شدند، بازخوانی می کنیم.

رسیدگی به شکایت دختر ۱۵ ساله چندی قبل در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران آغاز شد. این دختر با مراجعه به مراجع قضایی از ۴ پسر جوان به اتهام آدم ربایی و تجاوز گروهی شکایت کرد.

نقشه شیطانی 4 مرد شرور برای آزار نازنین

روز گذشته متهمان در جلسه محاکمه از خود دفاع کردند.در ابتدای جلسه رسیدگی دختر نوجوان به نام نازنین در طرح شکایت خود گفت:«مدتی قبل در اینستاگرام به پسری آشنا شدم که خود را شایان معرفی کرد.او از من درخواست دیدار کرد و من به همراه دختر عمه ام با او و دوستش در پارکی واقع در شهرری قرار گذاشتیم.

وقتی به محل قرار رسیدیم شایان گفت ممکن است یک آشنا در محل ما را ببیند و برای همین ماشین گرفته تا به جایی دورتر برویم.من و دخترعمه ام قبول کردیم و سوار خودرو شدیم.کمی جلوتر یک جوان دیگر هم سوار ماشین شد و ما متوجه شدیم هر 4 پسر با هم دوست هستند.بعد ما را به مکانی نامعلوم بردند که بعدا متوجه شدم انبار گاز شهری بود.آنجا دو نفر از پسرها به من و دخترعمه ام تجاوز کردند و بعد پا به فرار گذاشتند.من بلافاصله اقدام به شکایت کردم اما دخترعمه ام چون می ترسد موضوع را به خانواده اش بگوید اقدام به شکایت نکرد.»

انکار آزار شیطانی دختر نوجوان

سپس شایان در دفاع از خود گفت:«سابقه کیفری متعدد از جمله سرقت و حمل قاچاق مواد مخدر دارم.اما هرگز به ناموس مردم چشم نداشته ام و این اتهام راقبول ندارم.آن روز با نازنین ملاقات داشتم و بعد او از من جدا شد و گفت به سمت خانه شان می رود.دیگر نمی دانم چه اتفاقی برای او افتاد.»

متهمان دیگر نیز اتهام خود را انکار کردند و اظهار داشتند که روز حادثه تنها با نازنین و دخترعمه اش در خیابان گشت زدند.این در حالی است که پزشکی قانونی تجاوز به نازنین را تائید کرده است.

بنا بر این گزارش، قضات دادگاه بعد از رسیدگی به پرونده برای صدور رای وارد شور شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج