۱۳۰۰۸۴۰
۳۷۱۳
۳۷۱۳
پ

آخرین مهلت ثبت‌نام خودروهای داخلی

آخرین مهلت ثبت‌نام در طرح یکپارچه عرضه خودروهای تخصصی که از روز ١۶ فروردین ماه سامانه آن بازگشایی شده بود، پایان امروز (١٨ فروردین ماه) به اتمام می‌رسد.

ایسنا: آخرین مهلت ثبت‌نام در طرح یکپارچه عرضه خودروهای تخصصی که از روز ١۶ فروردین ماه سامانه آن بازگشایی شده بود، پایان امروز (١٨ فروردین ماه) به اتمام می‌رسد.

آخرین مهلت ثبت‌نام خودروهای داخلی

وزارت صنعت، معدن و تجارت از روز (۱۶ فروردین ماه) برای بار سوم به مدت سه روز این امکان را برای متقاضیان خودروهای داخلی که حائز همه شرایط بودند و مهمتر اینکه حساب وکالتی به‌نام "سازمان حمایت" در موعد مقرر تعریف کرده‌ بودند فراهم کرد تا درخواست خودرویی خود را ثبت کنند؛ این سومین بار بود  که سایت سامانه برای ثبت‌نام باز می‌شد، اما دومین بار بود که جاماندگان اولیه (۲۶ تا ۲۹ اسفند ماه) می‌توانستند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

امید قالیباف- سخنگوی وزارت صمت- ضمن تاکید بر اینکه این مهلت امشب (١٨ فروردین ماه) به اتمام می‌رسد، اظهار کرد: امشب، پایان مهلت ثبت‌نام جاماندگان طرح خودروهای داخلی است و از ۱۶ فروردین ماه سایت سامانه یکپارچه خودرو برای جاماندگان باز شده بود؛ بنابراین تا پایان امروز (۱۸ فروردین ۱۴۰۲) متقاضیان مهلت دارند با مراجعه به سامانه http://esalecar.ir ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

وی تاکید کرده است که متقاضیانی که می خواهند خودروی خود را تغییر دهند، بایستی دقت کنند هنگام ویرایش اطلاعات، گزینه انصراف از طرح را انتخاب نکند؛ چرا که به طور کلی از طرح خارج می‌شوند، در حقیقت بایستی گزینه لغو سفارش را انتخاب کرده و خودروی خود را تغییر دهند.

قالیباف خاطر نشان کرد: هر خودرو، دارای قرعه‌کشی به لحاظ نوبت دهی است و به این ترتیب به همه متقاضیان این طرح خودرو تعلق خواهد گرفت و برای اینکه تقدم و تاخر زمان تحویل خودرو مشخص شود از قرعه کشی استفاده می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج