۱۳۰۰۹۹۹
۸ نظر
۲۵۴۶۰
۸ نظر
۲۵۴۶۰
پ

خوشتیپ‌ترین خواننده ایرانی معرفی شد

سیروان خسروی، خواننده محبوب یا بهتر بگوییم یکی از پرطرفدارترین خواننده‌های موسیقی پاپ است که برای خرید بلیت کنسرت‌هایش باید عجله کنید. چرا؟

چی بپوشم: سیروان خسروی، خواننده محبوب یا بهتر بگوییم یکی از پرطرفدارترین خواننده‌های موسیقی پاپ است که برای خرید بلیت کنسرت‌هایش باید عجله کنید. چرا؟ چون بلیت کنسرت‌های سیروان به سرعت تمام می‌شوند. سیروان همان‌گونه که از نامش پیداست اصالتی کرد دارد. او علاوه بر خوانندگی به‌ عنوان آهنگساز، ترانه‌سرا، صدابردار و ناظر ضبط نیز تجربه‌های درخشانی دارد. همچنین شاهد حضور پر قدرت او در دنیای بازیگری با نقش‌آفرینی در سریال «حرفه‌ای» هم بوده‌ایم. سیروان توانایی نواختن گیتار، کیبورد، پیانو و آکوستیک را هم در کارنامه هنری خود ثبت کرده‌است. اگر از طرفداران پروپاقرص سیروان باشید، قطعا می‌دانید که شیک‌پوشی این هنرمند محبوب و دوست‌داشتنی همواره زبانزد بوده‌است و در دنیای مد و فشن نمره بالایی می‌گیرد. در ادامه می‌خواهیم در مورد نکات پر رنگ استایل او صحبت کنیم و ببینیم «سیروان خسروی چگونه لباس می‌پوشد؟». پیشنهاد می‌کنیم که همراه ما شوید تا با استایل یک هنرمند اسپرت‌پوش تمام عیار بیشتر آشنا شوید.

خوشتیپ‌ترین خواننده ایرانی معرفی شد

عینک دودی‌های متنوع و لوکس

عینک دودی یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین اکسسوری‌هاست. آقایان شیک‌پوش به این نکته آگاه هستند که اگر در انتخاب عینک دودی توجه لازم را داشته باشند و عینکی را انتخاب کنند که به فرم صورتشان بیاید، نمره استایلشان چند گام بالاتر می‌رود و شیک‌تر و جذاب‌تر می‌شوند. سیروان خسروی هم به‌عنوان یکی از خوش‌استایل‌ترین خوانندگان ایرانی، عینک‌های شیک و متنوعی دارد که در استایل‌های مختلفش از آن‌ها استفاده می‌کند. بیشتر عینک دودی‌های او حالتی گرد دارند که کاملا با فرم صورت او تناسب دارند و به چهره‌اش می‌آیند.

خوشتیپ‌ترین خواننده ایرانی معرفی شد

علاقه به کت‌های اسپرت

اگر به طور دقیق بررسی کنیم که سیروان خسروی چگونه لباس می‌پوشد؛ متوجه می‌شویم که او استاد تدارک دیدن استایل‌های اسپرت و کژوال است. سیروان به‌خوبی می‌داند که یک استایل اسپرت جذاب و مد روز چه ویژگی‌ها و آیتم‌هایی باید داشته باشد و کاملا آگاه است که چگونه این آیتم‌ها را با هم ست کند. یکی از این آیتم‌ها، کت اسپرت است. در بسیاری از استایل‌های کژوال سیروان خسروی و کنسرت‌های او، شاهد کت‌های اسپرت جذابش هستیم. سیروان معمولا کت چرمی مشکی خود را با یک تیشرت سفید ست می‌کند که کنتراست خاصی به استایلش می‌دهد و کت جین اسپرت خود را با یک تیشرت مشکی یا طوسی ست می‌کند. این دو مدل کت اسپرت بیشترین تکرار را در استایل سیروان خسروی دارند اما او گاهی هم مدل‌های دیگری همچون کت‌های بلیزری را امتحان می‌کند.

خوشتیپ‌ترین خواننده ایرانی معرفی شد

استایلی آراسته و منسجم

استایل سلبریتی‌ها همیشه زیر ذره‌بین رسانه‌ها و هواداران آن‌هاست؛ به همین دلیل آراستگی استایل برای آن‌ها پر اهمیت بوده و به نوعی احترام گذاشتن به طرفدارانشان هم محسوب می‌شود. در استایل سیروان خسروی همواره این اصل پا برجاست. او به تمام جزئیات توجه نموده و بعید است سیروان را با استایلی درهم و آشفته ببینیم. همچنین انسجام استایل سیروان هم ستودنی است. اینکه هر فردی سعی کند، لباس‌هایی شیک و زیبا انتخاب کند؛ برای شیک‌پوشی ضروری است اما آنچه یک فرد را حقیقتا خوش‌استایل جلوه می‌دهد، انسجام استایل است. دلیل آن چیست؟ وقتی جز به جز لباس‌ها و اکسسوری‌های جذاب و لوکسی انتخاب شوند اما به این موضوع دقت نشود که در کنار هم چگونه به نظر می‌رسند؛ سبب آشفتگی استایل می‌شود. سیروان در این مورد کاملا ماهر است و با دانش استایلینگی که دارد، می‌داند، چه عناصری را در یک استایل کنار هم قرار دهد تا در نهایت خوش‌پوش شود.

خوشتیپ‌ترین خواننده ایرانی معرفی شد

تیشرت در استایل کژوال

آقایان اسپرت پوش بی‌شک می‌دانند که یک تیشرت ساده چه جذابیتی می‌تواند، داشته باشد. سیروان خسروی شیفته تیشرت‌های ساده و یقه گرد است و در بسیاری از کنسرت‌هایش هم با یک تیشرت ساده و یک شلوار جین یا چرمی حضور می‌یابد. او از اینکه یک تیشرت‌های تکراری بپوشد، ابایی ندارد و بلد است، چگونه هر بار آن را با آیتم‌های مختلف به‌گونه‌ای هماهنگ کند تا جذاب و تحسین‌برانگیز شود. از تیشرت‌های محبوب او می‌توان به تیشرت‌های سفید، مشکی و طوسی اشاره کرد. استفاده از این رنگ‌ها و مدل‌ها نشان می‌دهد که سیروان خیلی اهل ریسک کردن در استایلش نیست و بیشتر استایل‌های ساده و راحت اما شیک را می‌پسندد. اما گاهی هم ردپایی از جسارت در استایل او مشاهده می‌شود.

خوشتیپ‌ترین خواننده ایرانی معرفی شد

پیروی از ترندهای روز

این خواننده اسپرت‌پوش شیک و امروزی همواره نگاهی به ترندهای روز دارد و می‌توان گفت که حسابی اهل مد است. هرچند سیروان در برخی از رویدادهای رسمی با استایلی رسمی و کلاسیک حاضر می‌شود و نشان می‌دهد که در این مورد هم سلیقه خوبی دارد اما بیشتر به استایل‌های اسپرت اشتیاق نشان می‌دهد. عناصری همچون تیشرت، شلوار جین، بلوز یقه اسکی، سویشرت، کفش‌ها و نیم‌بوت‌های اسپرت، اکسسوری‌های ترند روز و… از جمله آیتم‌های پر تکراری است که سبب خوش‌پوشی سیروان شده‌اند. او به برندهای معروف علاقه‌مند است و لباس‌ها و اکسسوری‌هایش از برند‌های نامی می‌باشند.

خوشتیپ‌ترین خواننده ایرانی معرفی شد

علاقه به جین

یکی از مواردی که سیروان خسروی به آن علاقه دارد و در استایل او تکرار می‌شود، استفاده از آیتم‌هایی از جنس جین است. از شلوار جین آبی و مشکی گرفته تا کت جین همه مورد استقبال سیروان هستند. سیروان چند باری هم یک بلوز جین را با تیشرت پوشیده که موید علاقه او به جین است. شلوار جین هم بدون اغراق جزئی جدانشدنی از استایل این هنرمند اسپرت‌پوش تمام عیار می‌باشد.

خوشتیپ‌ترین خواننده ایرانی معرفی شد

استایل سفر

سیروان حسابی اهل مسافرت و ماجراجویی است و عکس سفرهای جذاب خود را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک می‌گذارد. او در سفرهای خارج از کشور خود، استایل‌هایی متنوع و جسورانه‌ دارد. سیروان خسروی معمولا در عکس‌هایی که از خودش در سفرهایش منتشر می‌کند؛ شلوارک و تیشرت یا سویشرت و لباسی ورزشی می‌پوشد و یک کیف کمری یا کوله‌پشتی هم همراهش است. عینک‌های آفتابی لوکس هم جزئی جدایی‌ناپذیر از استایل او محسوب می‌شوند که معمولا یک بند عینک هم دارند.

خوشتیپ‌ترین خواننده ایرانی معرفی شد

عاشق رنگ‌های خنثی و نود

سیروان بیشتر به پالت رنگی خنثی علاقه دارد و خیلی کم پیش می‌آید، به آن وفادار نمانده و از رنگ‌هایی شاد و زنده استفاده کند. هرچند طیف رنگ‌های شاد، متنوع و جذاب است اما رنگ‌های خنثی ریسک کمتری دارند و خیلی از افراد خوش‌استایل و شیک‌پوش خود را به این رنگ‌ها محدود می‌کنند. اگر نگاهی به استایل سیروان خسروی بیاندازیم؛ متوجه می‌شویم که او به رنگ‌های سفید، مشکی و طوسی بیش از سایر رنگ‌ها علاقه‌مند است. بیشتر لباس‌های این خواننده پرطرفدار و جذاب به این سه رنگ خلاصه می‌شوند. این رنگ‌ها، رنگ‌هایی هستند که تمام آقایان حداقل یک یا چند دست لباس به رنگشان در کمد لباس خود دارد. هر کسی که دانش اندکی در مورد استایلینگ داشته باشد می‌داند که رنگ سفید و مشکی، اساسا رنگ‌هایی هستند که هیچ‌وقت نا امیدتان نمی‌کنند و زمانی که نمی‌دانید، چه لباسی بپوشید؛ این دو رنگ توصیه می‌شوند. سیروان در کنار این رنگ‌های خنثی گاهی از رنگ‌های نود هم برای تکمیل استایل خیره‌کننده خود کمک می‌گیرد.

خوشتیپ‌ترین خواننده ایرانی معرفی شد

توجه به اکسسوری‌ها

برای اینکه یک سلبریتی به خوش‌پوشی معروف شود، علاوه بر لباس‌های شیک و جذاب، آراستگی، هارمونی رنگ‌ها و انسجام استایل، اکسسوری‌ها هم از اهمیت بسیاری برخوردارند. سیروان به انتخاب اکسسوری‌ها و جزئیات هم توجه ویژه‌ای دارد و اکسسوری‌های گران‌قیمت همچون ساعت‌هایی از برندهای معروف، عینک‌های متنوع، کیف‌های کمری، کفش‌های اسپرت شیک، نیم‌بوت اسپرت، مهر تاییدی بر خوش‌استایلی این خواننده معروف و جوان می‌باشند.

خوشتیپ‌ترین خواننده ایرانی معرفی شد

سخن پایانی

در اینجا با هم بررسی کردیم که «سیروان خسروی چگونه لباس می‌پوشد؟». همانطور که می‌دانید، سیروان همواره به تناسب اندامش و حفظ ظاهر ایده‌آلش توجه‌ای ویژه دارد. او اهل ورزش و رعایت رژیم غذایی خاص خودش است. خوش‌تیپی و جذابیت ظاهری او در کنار مواردی که ذکر کردیم، او را به یکی از شیک‌پوش‌ترین سلبریتی‌های ایرانی تبدیل کرده‌است. سیروان به دنبال سبک پوششی عجیب غریب و خاص نیست بلکه در نهایت سادگی خوش‌پوش است. او از پوشیدن لباس‌های تکراری هم واهمه‌ای ندارد و همیشه آراسته و درخشان ظاهر می‌شود. نکاتی که در مورد استایل سیروان خسروی گفتیم می‌تواند، الهام‌بخش آقایانی باشد که به استایل‌های اسپرت علاقه دارند و دوست دارند در هر جمعی بدرخشند. 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اره خوشتیپِ ! همیشه تخریب از درون شروع میشه بعد فاجعه

    • وحید

      فکش دوتا عمل میخاد

    • آرین

      شما خوشتیپ ندیدی

    • یکی

      هم خوش استایل و هم خوش هیکل و خوش صدا👊👊

    • ناشناس

      😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    • ناشناس

      زرشک

    • حسام

      ای بابا همه چی شده بچه بازی

    • سوگند

      آخه اگه ب این میگین خوشتیپ پس خوشتیپ واقعیو چی میگین ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج